![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() ცნობის მოყვარე ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 81 რეგისტრ.: 30-October 13 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 1,816 ქალაქი:თბილისი ![]() |
მოკლედ აქ ახალი ვარ. ერთი თემა გავსპამე და არეულობა რომ არ გამოვიწვიო და ვორნები რომ არ დავიმსახურო და მოდერები რომ არ "დავასაქმო" ![]() მოკლედ კითხვა პირველი: ამ ფორუმის რამდენიმე/ბევრი თემის გადაკითხვის შედეგად მივედი დასკვნამდე რომ ქროსმანის ნიტრო ვენომი გამოვიწერო მარა სადღაც წავიკითხე რომ მაგის ნიტრო ფიქტონს დროთა განმავლობაში აზოტით დატენვა ჭირდება. მაინტერესებს ეს ასეა თუ არა და კიდე რამდენი გასროლის შემდეგ უწევს (სხვადასხვა ვარიანტები იყო). ფასიც თუ იცით საქართველოს პირობებში გამიზიარეთ. კითხვა მეორე. ზამბარიან (არანიტრო) სისტემებს როგორც წავიკითხე გაცილებით მეტი მოვლა უნდა დაზეთვა და ა.შ. არსებობსო შესანახი საკონსერვაციო საპოხი საშუალებები და და ბაევოი, დიზელის ეფექტის გამოსარიცხად მარა ნიტროებზე მასეთი არავის არაფერი დაუწერია. ნიტრო მარტო "საბრძოლო" ზეთით რომ გავწმინდო და მასევე შევინახო ლულა დაჟანგდება? პ.ს. კიდევ დავსვამ ხოლმე კითხვებს. წესებს წესით არ ვეწინააღმდეგები. თუ მოდერი "ინებებს" თემას წავშლი ![]() კითხვა მესამე: ნიტრო სისტემებს დიზელის ეფექტი საერთოდ აქვთ თუ არა და რა მოვიმოქმედო რომ ეგ ეფექტი მაქსიმალურად შევამცირო/შევასუსტო?
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,351 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
Rebellion მანდ პნევმატიკა არაფერ შუაშია, ყველა იარაღში იქნება ეს სამხედრო, სანადირო, გლუვლულიანი თუ პნევმატური, არის, ასეთი ფენომენი სახელად ჩოკი ჩოკი ეს არის ლულის ჭრილამდე 1-5-2 სანტიმეტრით ადრე ლულის ცოტათი შევიწროვებას. ანუ უკნიდან ტყვია იწყებს ლულაში და წარამარა ჩქარდება, ბოლოს მიდის გამოსასვლელთან და მაგ დროს ეჯახება ლულის შევიწროვებას, რომელიც უფრო მჭიდრო კალიბრირებას უკეთებს ტყვიას და შედეგად უფრო ზუსტად და შორს მიფრინავს ტყვია. უფრო კარგად ჩანს ეგ მაგალითი გლუვ ლულიან სანადირო თოფებზე, მაგალითად თუ გინდა რომ საფანტი მალე გაიშალოს და ფრინველი ახლო მანძილზე მოინადიროს (ანუ ერთად ყველა საფანტი რომ არ მოხვდეს, არამედ გაშლილი ბადის პონტში იყოს), მაგისთვსი იყენებენ ცილინდრულ დაბოლოებას, ანუ არანაირი შევიწროვება არ აქვს ლულაშ ბოლოში, დაჟე ზოგჯერ "რასტრუბს" იყენებებ ბოლოში, ანუ აი საქსაფონივით ფართოვდება ლულის ბოლო (ოღონდ მიკრონებზეა საუბარი და მართლა საქსაფონის ტუჩებამოტრიალებულ გაუგებრობას ნუ წარმოიდგენ ![]() მაგრამ თუ ფინველი შორსაა, მაშინ საფანტის ადრე გაშლა არ არის მოხერხებული, იმიტომ რომ სანამ მიზნამდე მივა საფანტის ღრუბელი თითოეულ მარცვალს შორის იმხელა დაცილება იქნება რომ სავარაუდოდ ფრინველი უბრალოდ გაძვრება დაცილებებს შორის, ამიტომაც საჭიროა რამენაირად ისე გაკეთდეს რომ საფანტი გვიან და შორს გაიშალოს, მაგისთვის უკვე იყენებენ ჩოკებს, ანუ არის მეოთხედი, ნახევარი, სამი მეთხედი და სრული ჩოკი, შედეგად რაც უფრო წვრილდება ჩოკი, ანუ ლულის დაბოლოება მით უფრო შორს წავა საფანტი და უფრო შორს დაიწყებს გაშლას. მოკლედ იგივე პრინციპი გამოიყენება ნებისმიერ იარარში. იქნება ეს ტანკი, გემი, ავტომატი თუ პნევმატური თოფი. თუ თოფს ჩოკი არ აქვს შორ მანძილზე ტყვიები უფრო იფანტება, თუ შოკი აქვს, უფრო ახლო ახლო ჯდება ტყვიები, მაგრამ ახლა აქ ნუ შემეკითხები რომელი მწამროებლის ჩოკი ჯობია და რა ზომა უნდა იყოს კონკრეტულად, არ არსებობს მაგ კიტხვაზე პასუხი ![]() ![]() ჩვენს ლულებში რომ აიღო ტყვია და ჩადო ლულის ბოლოშI და შომპოლით მიაწვე სანამ ტყვია ლულაში შეძვრება და კუდი შეეტევა იგრძნობ პაწუა წინააღმდეგობას, მერე თითქმის ლულის ბოლომდე ტყვია ისე მისრიალებს ლულაში თითქოს და ვაბშე არაფერს ედებაო, და ბოლო 2 სანტიემტრში ზოგ ლუალში ისე ეჭედება ტყვია რომ კაი გემრიელი დაწოლა გინდა, ზოგჯერ კი პაწუა ძალით ჩარტყმაც საჭიროა. ასე რომ რომ ვიცი რომ ტყვიას უჭირს ზოგჯერ ჩოკიდან გამოძრომა, რომელიც სწორ მონაკვეთზე თითქმის ნულობანი წინააღმდეგობით მოძრაობს, მე ვერ წარმომიდგენია რაფერ გამოძვრება ჩაპრესილი ბამბა ჩოკზე, რომელიც ლულის სწორ ნაწილშიც კი ვერ მოძრაობს....
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 19th July 2025 - 07:50 AM |
Hosted by Pro-Service |