![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() მსროლელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 707 რეგისტრ.: 27-December 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi წევრი №: 589 ![]() |
მაქვს at44w-10-ი. შლანგზე რეზერვუართან საკონტაქტო რეზინები გაფუჭებული აქვს და ეგ რეზინები სადმე იყიდება? არ იბერება საერთოდ, აპარებს. რაგაცეები გადავახვიე მაგრამ მაინც. 100 ბარზე მქონდა დატენილი 3-4 დგის წინ და დღეს რომ ვნახე თითქმის 0-ზე იყო ჩამოსული... რატო?
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() მსროლელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 707 რეგისტრ.: 27-December 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi წევრი №: 589 ![]() |
გაუჩნდა ახალი პრობლემა მეჩი at44-ის რეზერვუარს. დაახლოებით 20 დღე 0-ზე იწო წნევა რეზერვუარში, ხოდა ეხლა რომ გავბერე 200-ზე ჰაერს აპარებს ბალონის თავიდან ანუ შტუცერი სადაც უერთდება რეზერვუარს იმ ხვრელიდან გამოდის ჰაერი (მანდაც ხომ კლაპანი აქვს და ეგ აპარებს) როგორ უნდა მივუდგე მაგ ადგილს? მგონი საკმაოდ რთული პრობლემაა მაგ კლაპანის მოშლა. გუშინ საღამოს დავტენე 200-ზე და ამდილით 0-ზე იყო ჩამოსული. ![]()
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 1st July 2025 - 07:29 PM |
Hosted by Pro-Service |