![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() Rastafari ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,795 რეგისტრ.: 3-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 1 ![]() |
კომპრესორის დამუშავება - ყველაზე რთული და ამავდროულად საჭირო ოპერაცია. კომპრესორი - შაშხანას ძირითადი ნაწილია. ამ ოპერაციის ამოცანაა - ზამბარის ენერგიის სარგებლობის ს.ქ.კ., თვით ზამბარის სიმძლავრის გაზრდის დროს. კომპრესორის მთავარი სიმძლავრის ელემენტი - ზამბარაა. ასე რომ ზამბარის შეცვლის შემთხვევაში, უნდა მოვამზადოთ კომპრესორის დანარჩენი ნაწილები, ახალი "გულის" შენერგვისთვის. ცილინდრის კედლების გაპრიალება, დგუშში "კანავკების" ამოჩარხვა და ფტოროპლასტის რგოლების ცასმა, გვაძლევს მექანიკის მუშაობის, სტაბილურობის ეფექტს, და ასევე ძალიან დადებითად ზეგავლენას ახდენს ჯგუფურობაზე. როგორც უკვე ვთქვი, კომპრესორის "გული" - საბრძოლო ზამბარაა. დასაწყისში მე ვცადე შაშხანების აპგრეიდი, ამ ცნობილი შაშხანებიდან ზამბარებით - RWS Diana-48-54 და Gamo Hunter 440. დიანას ზამბარის გამოყენების გამოცდილებამ მაჩვენა რომ, ეს ზამბარა, როგორც აპგრეიდის ძირითადი ნაწილი თავს არ ამართლებს, არც ექსპლუატირების მხრიდან და არც ეკონომიურიდან. რატომ? იმიტომ რომ, ჩემი გამოცდილებით, როგორც არ უნდა ამოვცარხოთ დგუში და უკანა საცობი, ზამბარას ყოველთვის არ ყოფნის ადგილი. აქედან გამომდინარე, ძლიერი პლასტიკური დეფორმირება და მისი გასკდომა. ერთ ჩემს შაშხანაში იყო ნამყოფი 3 დიანას ზამბარა, და ყველა მათგანმა ცუდად დაამთავრა ![]() ![]() ფოტოზე არის გამოსახული, 4 სხვადასხვა შაშხანის ზამბარა: ![]() 1. RWS Diana-48-54 2. GAMO Hunter 440 3. ИЖ-38 4. МР-512 იმისთვის რომ ზამბარა კარგად და დიდხანს იმუშაოს, უნდა შAეუქმნათ მას ისეთი პირობები, რომლებიც შეესაბამება მაგის მონაცემებს. ანუ, მაგალითად ხანტერის ზამბარას, უნდა მიუახლოვოთ გრძივი ზომები, შეკუმშულ და თავისუფალ მდგომარეობაში, ტავისი ხანტერის შაშხანის პირობებთან. იგივე დიანას ზამბარებისთვის. თუ რამე უშლის ზამბარას იცხოვროს, ტავისი ყოფილი ცხოვრებით ![]() ზემოდ აღნიშნულის მიხედვით, გასროლის მონაცემების განმეორებადობისთვის, საჭიროა ყველაფრის დაშლიფოვკება და პოლირება. საქმე იმაშია რომ მწარმოებელი ტოვებს გვაწვდის შაშხანებს, ცილინდრში გაკეთებული ხრახნებით. და ეს ხუმრობა არ არის, იმიტომ რომ "რაზვიორტკისგან" რცება საშინელი ზადირები, ცილინდრის კედლებში. ეს ზადირები "ჭამენ" მანჟეტის რბილ მასალას, როგორც პური კარაქით ![]() ![]() გავყოთ ცილინდრის დამუშავება რამოდენიმე ეტაპად. ცილინდრის დამუშავება: ცილინდრის დამუშავება მარტივი, მაგრამ "ნუდნი" პროცედურაა. აქ მიმდინარეობს ერთი ტექნოლოგიური პროცესი - შლიფოვკა და პოლირება. საჭირო ინსტრუმენტი: ელექტრო დრელი. შკურკების ნაკრები - 6-3-1-0. ბამბის ნაჭერი. გოას პასტა. სპეციალური ნაწილი შლიფოვკა-პოლირებისთვის*. გრძელი ჯვარისებური სახრახნისი. დიდი ტისოკები. (არ არის აუცილებელი) ნაჭრის ხელთათმანები - აუცილებელია!!! ონკანი ცივი წყლით. ![]() *"სპეციალური ნაწილი" - ნაწილი დამზადებულია ტექსტოლიტიდან. სამუშაო მხარე, დიდი დიამეტრით, იხერხება გრძივად დასაწყისიდან, 50მმ. სიღრმეზე, ხერხით ან ლობზიკით. ეს საჭიროა შლიფოვკის შკურკის დამაგრებისთვის. ცილინდრის შლიფოვკის და პოლირების ტექნოლოგია. ![]() დაჭერით შკურკებიდან და ნაჭრისგან, ლენტები 60მმ. განით. ყველა ლენტების დასაწყისში მოაჭერით მარჯვნივ კუთხე. შლიფოვკა მიმდინარეობს შკურკებით, დაკლებისებურად, ამიტომ ჯერ ვხმარობთ ყველაზე სქელ შკურკას. დაადეთ შკურკის ლენტი, ეგეთივე ლენტზე ტილოსგან, ისე რომ კუთხეები ზუსტად დაჯდეს. ტილოს, ამ შემთხვევაში, აქვს ამორტიზატორის და მიწოლის ძალის გამანაწილებლის როლი. მიღებული "ბუტერბროდის" ბოლო ჩადეთ "სპეციალური ნაწილის" პაზში (როგორც ფოტოაპარატში ფირი). დაახვიეთ, "თავზე" იმდენი ლენტი, რამდენიც საჭიროა, რომ მთლიანი სისტემა, ხახუნით შედიოდეს ცილინდრში. მოაჭერით ზედმეტი ლენტის ნაწილი, და ხელით, შედეთ, ტრიალით, ეს ნაწილი ცილინდრში, მაქსიმალურად ღრმად. დაამაგრეთ ცილინდრი ტისოკებში. თუ არ გაქვთ ტისოკები, შეურჭეთ ჯვარისებული სახრახნისი, ლულის სამაგრის ნახვრეტში, დადააბიჯეთ მის სახელურზე და ცვერზე... გამოგივათ რაღაც ნასოსის მსგავსი ![]() წინასწარ ამოვარჩიოთ დრელზე, ტრიალის საჭირო მიმართულება, და დაუჭიროთ, ჩვენი "სპეციალური ნაწილის" კუდი დრელის ცანგაში. მოვემზადოთ. წავიდა! ყურადღებით ვიყოთ, რომ შკურკა არ ჩაცურდეს, ცილინდრში, ნელ ნელა ჩაუშვათ ინსტრუმენტი ცილინდრში, ასე ნელ ნელა ვაშლიფოვკებთ ცილინდრის კედლებს, სადღაც 1 წუთის განმავლობაში. ბრუნვის შეუწყვეტლად, ამოვიღოთ ინსტრუმენტი ცილინდრიდან. ნაჭრის ხელთათმანებით ვიღებთ გაცხელებულ ცილინდრს და ვაცივებთ მას. ვცვლით შკურკის ნომერს, და უბრუნდებით პუნქტ - 3 მთან. პოლირების ფინალური ეტაპი, ჩავატაროდ იგივე ტექნოლოგიით, მაგრამ ამჯერად, მხოლოდ ნაჭრის ზოლით და მასზე დატანილი გოა-ს პასტით. ბოლოში არ დაგავიწყდეთ, ცილინდრის კარგად ამორეცხვა, ყველანაირი აბრაზივის ნამცეცებისგან.
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Administrators პოსტები: 11,796 რეგისტრ.: 7-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 8 ქალაქი:Tbilisi ![]() |
დიდი მადლობა Jah საჭირო ინფორმაციაა, ისე პირველწყაროს ხომ ვერ მიმითითებ? ![]() ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#3
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,984 რეგისტრ.: 7-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi წევრი №: 9 ![]() |
![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#4
|
||
![]() Rastafari ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,795 რეგისტრ.: 3-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 1 ![]() |
ციტატა(parna @ 10th March 2009 - 03:39 PM) 200 გასროლაში ზუსტად იგივე იქნება რაც კედლების გაშლიფოვკებამდე იყო თუ რკინის მანჯეტს დააყენებ კი ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#5
|
||
![]() გურუ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Administrators პოსტები: 5,577 რეგისტრ.: 19-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 22 ![]() |
აქ ერთი რამაა გასათვალისწინებელი, შლიფოვკა ძაან საშიშია (იმ თვალსაზრისით რომ შესაძლოა საერთოდ დაკარგოს თოფმა მანამდელი მახასიათებლებიც) ეს უნდა მოხდეს ძააალიან დაბალ ბრუნზე, და + გამოცდილმა ხელმა უნდა გააკეთოს, თორე შესაძლოა მივიღოთ ჩაღრმავებები ალაგალაგ (დრელის ცოტა მეტი დაყოვნების გამო) რაც წნევის გაპარებას გამოიწვევს . რავი მე "შკურკა"-ს არ გამოვიყენებ, საპრიალებელ ქიმიურ მასაკებს კიბატონო.
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#6
|
||
![]() Rastafari ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,795 რეგისტრ.: 3-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 1 ![]() |
ციტატა(bazuka @ 10th March 2009 - 09:41 PM) აქ ერთი რამაა გასათვალისწინებელი, შლიფოვკა ძაან საშიშია (იმ თვალსაზრისით რომ შესაძლოა საერთოდ დაკარგოს თოფმა მანამდელი მახასიათებლებიც) ეს უნდა მოხდეს ძააალიან დაბალ ბრუნზე, და + გამოცდილმა ხელმა უნდა გააკეთოს, თორე შესაძლოა მივიღოთ ჩაღრმავებები ალაგალაგ (დრელის ცოტა მეტი დაყოვნების გამო) რაც წნევის გაპარებას გამოიწვევს . რავი მე "შკურკა"-ს არ გამოვიყენებ, საპრიალებელ ქიმიურ მასაკებს კიბატონო. +1 ყველაფერს უნდა მიუდგე ჭკუით. თორემ გაფუჭება ყველაფრის შეიძლება... ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#7
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,984 რეგისტრ.: 7-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi წევრი №: 9 ![]() |
ხელის ხლება არუნდა ჩემ იჟ 40 ში სადაც ზამბარა იკუმშება სულ დაკაწრულიაქვს მაგრამ არაფერს უშავებს ტყავის მანჟეტს ნუ თურქულებში როგორაა არვიცი
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 3rd May 2025 - 02:24 AM |
Hosted by Pro-Service |