mister_io პირველი თხოვნა იქნება თარიღებს დააკვირდე ხოლმე.... 2010 წლის ნოემბერშI დასმულ კითხვაზე 2012 წლის ივნისში რომ გასცემს პასუხს... ცოტა არ იყოს და არ მიგაჩნია რომ კაკ მინიმუმ დაგვიანებული რჩევაა...
ვერ წარმომიდგენია ვერავინ, შენის ჩათვლით რომელიც რჩევას 2 წლის განმავლობაში ელოდება....
ასე რომ თხოვნა მექნება არქეოლოგიურ გათხრებს ნუ დაიწყებ ხოლმე....
და ბოლოს
mister_io dushura ხალხნო არ არსებობს ერთი და იგივე პრობლემა ყველასთვის, ჯერ არ შეგისწავლიათ საკითხი უკვე... იქ ტყვიების ნაგლესი, აქ ლულის ხრახნები....
აღარაფერს ვამბობ იმაზე რომ 2 წლის წინანდელი პრობლემის განხილვა მიდის, ის კაცი კაიხანია ფორუმზე აღარ მინახია... ნუ არ ვიცი...
იმაზე ხომ საერთოდ ჩუმათ ვარ რომ იმ დღესვე ბიჭებმა დიაგნოზი მიწერეს, ამავე ფორუმზე (მაგ პოსტის მერე ნახე ნიჰონტომანი რას ეუბნება) და სასტავმა თოფის დაშლაზე და მანჟეტის შეცვლაზე დაიწყო ჩალიჩი, იმის მერე სიჩუმეა, სავარაუდოდ გასწორდა ყველაფერი... თუ ორი წელია მანჟეტი არ გამოუცვლიათ და ....
რაც შეეხება აღწერებს, მანდ პრობლემს ბევრი შეიძლება იყოს, მაგრამ თუ მართებულად კითხულობთ დაინახავთ რამდენიმე მიმანიშნებელ საკითხს...
ციტატა
ჰაცან -125-ი თავიდან ნორმალურად ისროდა
ანუ თავიდან კარგი იყო აკმაყოფილებდა პატრონს
ციტატა
შემდეგ შევამჩნიეთ რომ ბოლის გაშვება დაიწყო
აი ამ პუნქტზე რომელიმემ მითხარით ან ლულის ხრახნები რა შუაშია, ან ტყვიის ნაგლესი? რომელი მიზეზით იწყებს თოფი ბოლის გამოშვებას?
პირდაპირი ნაკოლია რომ მომხმარებელი თოფში დიზელის ეფექტს გადააწყდა, მეორე საკითხია, თავიდან რატომ არ იყო და ბოლოს გამოჩნდა, ეგ მიუთითებს იმაზე რომ თავიდან იმდენი ზეთი ან ტაოტი არ იყო თოფში რამდენიც მერე გაიჩითა, საერთოდ არაფერი მიუთითებს ხრახნებზე, ან ტყვიის ნაგლესზე სავარაუდოდ მომხმარებელმა ზეთი ჩაასხა თოფში, ან დაშალა და დაატაოტა, ან ტყვიის აჩქარებაზე და დიზელზე სადღაც წაიკითხა და ტყვიაში უკნიდან 1 წვეთ ზეთს ამატებდა, დროთა განმავლობაში ზეთი დაგროვდა 2-3 წვეთი თოფმა და დიზელის წვა დაიწყო, დედა ეტირა მანჟეტს და შედეგად ზამბარა იგივე ძალით აწვება დგუშს, მაგრამ დგუში კედლებს ვეღარ ეკრობა და ჰაერს ვეღარ აწვდის ტყვიას, შედეგად ტყვია ნაკლები სიჩქრით გამოდის ლულიდან.
გვერდული მოხვედრა ასევე დაბალი სიჩქარის მანიშნებელია, მიჩვეული იყო ადამიანი გარკვეულ დისტანციაზე სროლას, მაგრამ სიჩქარის ვარდნის გამო იგივე დისტანციაზე ტყვია იგივე ძალით ვერ მიდის, შედეგად გიროსკოპულ ეფექტს კარგავს და ღერძიდან გადახრილი მიფრინავს...
თუმცა გვერდულად ფრენა ბინძური ლულის მანიშნებელიცაა, რეალურად ტყვია შენელებული გადაღებისას სპირალური მოძრაობებით მიფრინავს მიზნისკენ, ანუ იმის მაგივრად რომ თავისი ღერძის ირგვლივ იტრიალოს და სწორ ხაზზე იფრინოს, აკეთებს, დამიზნებული ღერძის გვერდიდან ტრიალს, ინგლისურად Rubbles ეძახიან, ანუ ცენტრალური ღერძიდან ტყვია, 4-5 სანტიმეტრის დაცილებით აკეთებს სპირალურ მოძრაობებს, ნუ უხეში ანალოგია დედამიწა ღერძია, და მთვარე ამ ღერძის ირგვლივ ტრიალებს, არ რაღაც ეგეთი ეფექტი აქვს, მაგიტომაც ხვდება მიზანს ტყვია გვერდულად.
მაგრამ ეს დაბინძურება, სავარაუდოდ უფრო გამოწვეულია დიზელის ეფექტით გამოწვეული კვამლისა და დგუშის ნარჩენ ნამწვავებით და არა ტყვიის ნაგლესით, თუმცა თუ გამოიყენებოდა თურქული 1,5-2 ლარიანი ტყვიები მაგასაც შეეძლო ნარჩენების დატოვება... ისე კი უნდა იცოდეთ ყველა ტყვია ტოვებს თავის მტვერს და ანათალს ლულაში და თუ სპორტულ სროლაზე გაქვთ პრეტენზია, ყოველ 100-200 გასროლაში ერთხელ გენერალური წმენდა უნდა ლულას.
მოკლედ მგონი დროა გადახვიდეთ და დეტალურად
გადაიკითხოთ აი ეს თემა, განსაკუთრებით კი ზამბარ დგუშიანი პნევმატიკის განყოფილება და დიზელის ეფექტზე სადაცაა საუბარი.