vito ციტატა(vito @ 16th July 2009 - 10:04 PM)

როდესმე დალაგდებიან და რამე რომ დაგჭირდებათ უარს მიიღებთ
და იტყვით რას გვერჩოდნენ უარი რომ მითხრესო
კი გეთანხმები ხანდახან ნამეტანს ვაჯაზებთ, მაგრამ არ შეიძლება იმ საქმის კეთება რაც არ გესმის.
ოდესღაც როცა ეგენი დალაგდებიან შეიძლება ნიუ ჯერსიში პნევმატიკის ტრანსპორტირების აკრძალვაც მოხსნან. რაღათ მინდა მაშინ მაგათი დალაგება?? აგერ თანამშრომელმა მითხრა მეგობარმა ჩამოიტანა აირსოფტი ბარამითო (ვეხვერწები მაღაზია გამიგე მეთქი, თუ პნევმოც აქვს იმ მარაზიას....), ფაქტია თუ ბარამამდე ჩაიტან ჩამოაქვთ, დარჩა ერთადერთი შტუკა, მაღაზიამ იქამდე მიიტანოს. მაგ მინიმალური შტუკაა რაც საშუალებას მაგათ აძლევთ გამოიყენონ ბაზარზე არსებული პრივილეგია, და რას უშვებიან ამ პრივილეგიას??
3 თვის წინ ლამი გამლანძღეს პნევმო პისტალეტზე რომ მივწერე, ახლა წერილის შინაარსის წაკითხვაც არ დაიწყეს ეგრევე დამიკიდეს და მიმიშვის წესები წაიკითხეო, გაცოფდები კაცი (თან იმ წესებში ნორმალურად მაინც ეწეროთ რასაც წერენ, კაკრაზ მაგათ წესებში რომ გაუგებრობა იყო იმიტომ მივწერე), თან მივწერე 12 ივლისის წესების ცვლილების გამო დაზუსტება მინდა პნევმატიურ თოფზე მეთქი და მწერენ ცეცხლსასროლს არ ჩამოვიტანთო.
ხომ შეიძლება ოოოოდნავ პატივი სცე კლიენტს და წერილის სათაურის გარდა წაიკითხიო რას გწერს კლიენტი. მესმის ოხრად საქმე აქვთ, მაშინ ამ ონლაინ ფორმას ნუ გააკეთებდნენ, აგერ ბარამს სულ კიდია ფოსტა და ტელეფონი, რომ გასკდე ვერ დარეკავ და ვერ მიწერ. იცი და არც ატრაკებ. მაგრამ თუ აკეთებ ბოლომდე გააკეთე რა.
კაროჩე პროსტა დავიბოღმე და ვატრაკებ

სუფთა კლიენტის გინდა ადამიანობის ფაქტორის გამო მაგათი პასუხის მერე თავი შეურაწყოფილად ვიგრძენი. მაგან გამაცოფა.