norica_dragon ციტატა(Avto @ 10th August 2013 - 10:42 PM)

ისეთ ფორმას რაც კოლეკტორს აქვს აქ ვერავინ ვერ გააკეთებს უსტად ვიცი, იქ სიგრძე უნდა იყოს დაცული ოთხივე ტრუბის....
აი არასწორად ფიქრობ, გუდო, გურამა, ვინც გირჩიე, პროფია მაგ საქმეში, ფორმის მიცემაც იცის, სიგრძის და მოცულობის საკითხიც და ა.შ.
ECU-ებსაც ატუნინგებს, Dyno-ც აქვს... იაპოშკებში ერთ-ერთი კარგი პროფია მოკლედ
ციტატა(Avto @ 11th August 2013 - 11:55 AM)

აუ მეორე ხარ ვინც მაგას მეუბნება, ნაგავი რათ უნდა იყოს რკინაა რა, ეგრე ჩინურ სვერლოები სახე ახევს ჩინურებს, რკინაა დადუღებული არ უნდა მოუვიდეს????
ნუ ბზინავს კი, მაგრამ ხომ იცი რომ რაც ბზინავს ყველაფერი კარგი არაა. ათასში ერთხელ რომ ეგეთმა რამემ გაამართლოს. + წონა ნახე, + დათვალე რამდენი დაგიჯდება ჩამოტანა, კოლექტორს ოხრად წონა აქვს.
+ ეგ ჩინური უნდა ზუსტად იცოდე რა არის. შეიძლება არ გასკდეს იმის გამო, რომ ძალიან სქელი ტრუბებით იყოს აწყობილი, სამაგიეროდ შიდა მოცულობა გექნება ცოტა და კოლექტორი იქნება 1 ტონა.
geojorjika ციტატა(giorgi @ 10th August 2013 - 11:37 PM)

ისადა ძალიან ტუპიაკურ შეკითხვას ვსვავ შეიძლება , მაგრამ მაინც ეგ ტრუბები აუცილებლად ეგეთი დაღრეცილი უნდა იყოს?
ამ შემთხვევაში კი, იმიტომ რომ, ზოგადად კოლექტორის ყველა ფეხი უნდა იყოს თანაბარი შიდა მოცულობის, იმისთვის, რომ ცილინდრებიდან გამოშვებულ ჰაერს გასვლის პრობლემა არ შეექმნას და backpressure-მა ძრავს ძალა არ დაატანოს.
+ ტურბინა უნდა დადგეს მანდ, ტურბოს გამონაბოლქვი ატრიალებს. იმის გამო, რომ წნევა არ დაიკარგოს, საჭიროა ტურბო ახლოს იდგეს. რადგან ახლოს უნდა იდგეს, საჭიროა ეგეთი ჩახლართული ფორმების მიცემა კოლექტორისთვის, თან რომ მოცულობა იგივე იყოს ა თან ძალიან გრძელი ფეხებიც არ გამოვიდეს

რეალურად სამუშაო ფართს გააჩნია, თორემ არის იქ ჯიხვის რქების ფორმებიც, დიდ კაპოტებში პირდაპირ სწორადაც შეიძლება ჩავიდეს და ა.შ.
r-O-m-A ციტატა(romamanjavidze @ 10th August 2013 - 11:47 PM)

და მაგის შეცვლა იმდენ ცხენებს მოუმატებს შენს ძრავს რო გიღირდეს?:-) თუ გაძლიერება გინდა, დაიწყე ტურბინით ან თვითონ ძრავით, ეგ. განსაკუთრებულს არეფერს შემატებს ძრავს:-)
ეგ წინაპირობაა იმის, რომ ცხენები მოუმატოს. პროსტა ტურბინის გაბუსტვით მიიღებს იმ შედეგს, რომ გამონაბოლქვი სწრაფად ვერ გავა ძრავიდან. გამოუვა ზედმეტი ოვერბუსტი და გააფუჭებს რაღაცას. + უფრო ფართო კოლექტორზე ტურბო სრულ ბუსტზე უფრო დაბალ აბაროტზე გავა. მოკლედ, ბევრი + აქვს.
ავთოს მანქანაზე უნდა დიდი კოლექტორი, + ინტერქულერის შეცვლა და შიტოკში წინ ჩამოტანა. მაგის მერე შეუძლია უკვე ბუსტოს
დაჟე ინტერქულერის მოდიფიკაცია და ეს კოლექტორიც გაათავისუფლებს თავლიდან ცხენებს.