მოკლედ აქ ვიღლაბუცოთ კიდევ რაღაც პერიოდი მერე ცალკე თემას გავხსნი ბალონების დატენვაზე...
ესეიგი, რამდენიმე პირობა იქნება ჩამოსაყალიბებელი, მაგალითად:
1) შესაბამისი პერიოდულობით გატესტვა
2) ვიზუალური დათვალიერება შიგნით და გარედან
3) აუცილებლად დოკუმენტი უნდა ახლდეს ბალონს, უმჯობესია ბალონზე იყოს მიმაგრებული პლასტიკატის ზაჟიმით, თოკით... ნუ ეხლა ჩვენთან არ ვიცი როგორს იძლევიან, თუ თაბახის ფურცელია, მაგას ვერ მიაკრავ ბალონს, მაშინ პირველ მოსვლაზე ბალონთან ერთად ორიგინალი და ასლი მოგაქვს, ასლს ვიტოვებთ რომ ჩვენც დარწმუნებული ვიყოთ როდემდე შეიძლება ამ ბალონის დატენვა (ნუ სადმე შევინახავთ რა და პერიოდულად გადავამოწმებთ, თუ პატრონს დაავიწყდება შევახსენებთ რომ დროა ტესტირებაზე წავიდეს ბალონი, ნუ მოკლედ სახუმარო წნევა არაა და 2-მაგი შემოწმება ურიგო არ იქნება)
4) თვითონ ტესტირება - ნუ თბილისში რასაც ვუყურებ გაზზე მანქანები დადიან 200 ატმოსფეროიანი ბალონებით, რომელსაც აწერია სამუშაო 200 და ტესტირება 300, ყველა ამასობაში ტენის 250-ზე და ბედნიერია, რაც რა თქმა უნდა არაა სწორე. ამხელა ბომბი დაგაქვს თან, რა დროის თამაშია... ნუ მოკლედ ბალონს თავისი მარკირება უნდა ჰქონდეს და თუ 300 ატმოსფეროა სამუშაო ტესტირება 1.5-ზე უნდა მიდიოდეს, ანუ 450-ზე
5) ქართული ტექტირება მე არ მინახია რაფერ მიდის, მაგრამ გადმოცემული სიტყვებით - უმეტესწილად, ან პირდაპირ საბუთში ბეჭედს ურტყავენ, ან პროსტა დატენიან თუნდაც 450-ზე 1 მილიწამით და ეგრევე აგდებენ წნევას, ითვლება რომ გაუძლო ბალონმა.
- დიდი თხოვნაა ხალხნო პროსტა ბეჭედი არ გჭირდებათ, და პიკური მნიშვნელობის მიღწევა და წნევის დაგდება სისულელეა, ბალონი მინიმუმ 450 ატმოსფეროზე უნდა იყოს 10 წუთის განმავლობაში, თუ რაიმე დეფექტია იჩენს თავს.
პიკური მნიშვნელობა მილიწამით არაფერს ნიშნავს (ადამიანის სხეულს დაჯახებისას შეუძლია გაუძლოს წონას რომელიც ინერციით წარმოიწმნება 60 კილომეტრი საათში მოძრაობისას და პიკურ მნიშვნელობას 3 ტონას აღწევს, მაგრამ ეგ მილიწამი გრძელდება, დაეჯახე ქამრებზე დაეკიდე და ვსიო, ასევე გაიხსნეთ შუბლის ჩარტყმის ეფექტი მოწინააღმდეგის ცხვირზე, შუბლი მაგ დროს 2-დან 3-ტონა დაწოლას უძლებს, მაგრამ ისევ პიკური მნიშვნელობა მილიწამით, აბა 2 ტონა ვინმეს თავზე დაადე ეგრევე ჭყლაპ იქნება)...
ამიტომაც ტესტირებისას აუციელბლად მოითხოვეთ რომ 10 წუთი იყოს ბალონი წნევის ქვეშ, მეც წყნარად ვიქნები (ან სხვა ვისთანაც იქნება კომპრესორი) და თავის თავად დამტენთან ერთი ასვლა და დატენვაა და ტარებით კიდევ თქვენ დაგაქვთ ამხელა წნევა... ასე რომ საკუთარ ჯანმრთელობასაც გაუფრთხილდით!

იმაზე აღარაფერს ვამბობ რომ ტესტირება აუცილებლად წყლით მიმდინარეობს და არა ჰაერით, წყლით ტესტირებისას თუ რაიმე მოხდა ბალონი ერთი ფშიკს დაიძახებს და მორჩა საქმე, იმიტომ რომ წყალი არ იკუმშება და გახევა გასკდომისას გამოჩენილ ზედმეტ ფართობში გაზრდისას ეგრევე ბრუნდება წნევა საწყისში, ჰაერის შემთხვევაში კი ისეთი ბაბახი იქნება და ისეთი ნაწილაკების ფრენა იქეთ აქეთ რომ ჩემს მტერს.
კაი ახლა რაც შეეხება ილარიონას ნაჯახით მივარდნას იტალიელებთან
ნუ ვერ მოვითბინე და შენს დასაწყნარებლად დღეს დილით მივუერთე ის მეორე კრანი და ჩავრთე კომპრესორი ვიდეო აგერაა
ნუ ბოლოში ცოტა მე ავურიე, მანომეტრის ისარი გაჩერდა 280-სა და 300-ს შორის, და ამასობაში ვიძახი სადღაც 275-ზეა დაყენებული მცველი მეთქი

(კაროჩე ვჩქარობდი რა და იმედია მაპატიებთ ამ აურზაურს

) რეალში კი სადღაც 288-290 ატმოსფეროზეა, ნუ მერე ავწევ 300-მდე და ეგ იქნება რა

ჩვენც პეინტბოლისტები ხომ არ ვართ რომ ვერ მოვახერხოთ ეგ ამბავი

ისე ილოჯან შენი სასატვისგან ჭკუის დარიგება მჭირდება, ჩართვისას გარაჟში შუქი აშკარად იკლებს, რაცხა მიკროწამით და ბრუნდება საწყის ნათებაზე, იასნია მატორს მიაქვს ენერგია, მარა რამენაირად არ შეიძლება მაგის დარეგულირება?
და ბოლოს თანხებთან დაკავშირებით, ნუ ბოლოს გვქონდა დარჩენილი 1050$, 50 ლარი და 5 ევრო
საბაჟო თანხებში წავიდა 950 ლარი (საბუთები მაქვს, თუ ვინმეს სურვილი ექნება დავდებ, ან საღამოს პირდაპირ დავყრი), მოკლედ დაიხარჯა 5 ევრო და 575$, შედეგად აქტივში დაგვრჩა ყველა თავგადასავლების შემდეგ 475$ და 50 ლარი
ნუ 50 ლარი უხეშად რომ ჩავთვალოთ 30$-ად გამოვა რომ სულ ხელთ გვაქვს 505$. ახლა ვიფიქროთ იმაზე თუ რაში ვიყენებთ ამ 505$-ს.