მოკლედ მემგონი მოვრჩი ჩემი თოფის ტუნინგს

შევცვალე სასხლეტის ზამბარა, დავამატე სანთებელას რეზინები რის შემდეგაც საკმაოდ ჰერმეტულად შედის შემტენიც და ლულაც ჰაერს აღარ აპარებს, ასევე შემტენის ქვეშ რომ "შურუფია" ეგეც შევცვალე ადიანური "ფიგურნით"

, ანუ ეს ყველაფერი ყველას გვაქვს გაკეთებული, როგორც ამ თემაში ავღნიშნე დავამატე ევანიქსის მოდერიც, რომელიც როგორც იქნა გავასწორე და ისე დავსვი

გუშინ ვიყავი ტოკართან გამზადებული ლულის დამჭერის წამოსაღებად, რომელისც სხვათა შორის სულ რაღაც 10 ლარი დამიჯდა და მეთქი ბარემ აქ ვართქო, შემტენი ჯიბეში მედევს მეთქი და ამასაც დავატუნინგებმეთქი

"შემტენის" ტუნინგის იდეა მას შემდეგ გამიჩნდა რაც დაშლილ მდგომარეობაში მოვათავსე წვერით ლულაში, რაც ვნახე ძალიან არ მომეწონა. ნუ ჯერ ერთი არ მომეწონა ის როგორც შედის ტყვია, CP-ს ბევრად ფრო უკან ტოვებს ვიდრე სხვა JSB-ს და H&N ის ტყვიებს, ნუ ეგ ჯანდაბას.
ყველაზე მეტად არ მომეწონა ის რო შემტენის თავზე რომ ჯონუსისებური დახრაა ეგ შედის ლულის ხვრელამდე, ანუ ქვემოდან ლულას რომ შეხედო ჩანს არა შემტენის წვეტი, არამედ სამკუთხედი, რომლის დიამეტრი ლამის 3.5 მილიმეტრამდეა!!! ანუ რა გამოდის ლულის დიამეტრი 4.5 რაშიც ზის 3.5 მელიმეტირანი შემტენი (უკანა მხარეს მარა მაინც). კაროჩე ახსნა კარგად არ მეხეერხება, მითუმეტეს რო სურათები არ მაქვს რო მოვხაზო...
ეს იყო შესავალი ბოლო ტუნინგის... ჩავდე ეს შემტენი ტოკარის დანადგარში და ეს კონუხი ამოვაშორე რეზინამდე!! ანუ რეზინის მერე დავტოვე ძაან პატარა ადგილი რო ჩამჯდარიყო და მაგის წინ სუ გავასწორე, დაჟე ოდვან წინა წვეტსაც მოვაჭერი სისქე

ეხლა მე მაინტერესებს შედეგი რა იქნება!!! თუ მოჭიმული ზამბარის შემთხვევაში 280 მერწამამდე ავიდა ეხლა მაინტერესებს რა სიჩქარე მექნება რეზინების დამატების და შემტენის ტუნინგის მერე, ქრონს არავინ მათაოვებს??