ბორბლებიანების თემა, ჩეკ ენჯინი, კარდანი და რასპრედვალი |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
ბორბლებიანების თემა, ჩეკ ენჯინი, კარდანი და რასპრედვალი |
Jul 23 2018, 01:48 PM
პოსტი
#1081
|
||
ვეტერანი ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,350 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი |
MonSoon შენ ეხლა რაღც სტრანნი დააკომენტარე ვაბშეტა მე საერთო წვის პროცესი და ოქტანობა ავღწერე და არა რაიმე დაჩიკების არსებობა ან რეგლირება... ნუ ურევ ერთმანეთში მაგ მომენტებს... დაბალი ოქტანობისას არსად არ ქრება საწვავის ფიზიკური თვისება - მკვეთრი წვა შედეგად დეტონაცია მაინც ადგილზეა, გვიან აინთება საწვავი თუ ადრე, მაინც იქნება მკვეთრი ძალის წარმოქმნა, გვიან ანთება უბრალოდ გამოიწვევს შედაერბით მატორის ხტუნვის შემცირებას, და ამასობაში იმის გამო რომ დგუშმა ინერციით უნდა გაიაროს ზედა მკვდარი წერტილი გამოიწვევს გაწევის შემცირებას... მოკლედ მაინც არაფერი ხეირიანი არ იქნება , მერე ისევ გაზს აწვები ისევ ზედმეტ საწვავს წვავ, დეტონაციის დროს ტემპერატურა იწევს მაღლა და ... მოკლედ მკვდარი წრე არის... და ვაბშე ეგ კომპენსირება და დაჩიკები მაგარი ეფემერულია , და აი რატომ: იმიტომ რომ თუ კარგად წაიკითხე ჩემი პიპია არის Mervedes ML 500 შესაბამისად შეგახსენებ რომ მაგ ფირმის მანქანებს ყველას აქვს დეტონაციის დაჩიკი, ასევე თუ არ იცოდი შეგახსენებ რომ ყოველ ცილინდრზე მერსოს აქვს 2 სვეჩა და არა 1 როგორც სხვა ფირმის მანქანებს და ეგ გაკეთებულია თეორიულად იმისათვის რომ დეტონაციის დეტექტირების დროს, შესაბამისად ხდებოდეს აალების რეგულირება, კუთხე, მიმდევრობა და დროის გათვლა - მაგრამ ასევე როგორც დავწერე, ერთხელ სავარაუდოდ უხარისხო REGULAR-ის ჩასხმისას (რომელზეც გათვლილია ჩემი მატორი, თუ დეტალები გაინტერესებს გადაიკითხე M113-ის სპეციფიკაციები, იგივეა რაც M112 უბრალოდ 2 ცილინდრი აქვს დამატებული) საკმაოდ კაი კაკუნი მესმოდა კლაპნებიდან და მიუხედავად ამდენი დაჩიკებისა, სვეჩებისა, მერსედესობისა და სხვა TOp-TOP- მოდელობისა, იავნი ზედმეტი ხმაური მაინც ისმოდა მოკლედ თეორიები კაია, მაგრამ ინტერში ოხრადაა დაშლილი მატორების განხილვა რომლებმაც მიუხედავად ამა თუ იმ ტექნოლოგიის გამოყენებისა იმუშავეს დეტონაციით და რაც მოსდით ქე ნახავ
| |
> |
|
|
Jul 23 2018, 11:12 PM
პოსტი
#1082
|
||
ზუსტი მსროლელი ჯგუფი: Members პოსტები: 1,361 რეგისტრ.: 10-April 11 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 1,257 ქალაქი:თბილისი |
ჯაჯა 2007 წლიანია და 2006 ათაა განბაჟებული. აბა რომელ საწვავს მირჩევდი?
| |
> |
|
|
Jul 23 2018, 11:19 PM
პოსტი
#1083
|
||
ზუსტი მსროლელი ჯგუფი: Members პოსტები: 1,361 რეგისტრ.: 10-April 11 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 1,257 ქალაქი:თბილისი |
ციტატა(gela @ Jul 23 2018, 09:45 AM) ხ.მ.ე.ლ.ო შედი და მანდ წერია ყველაფერი დეტალურად, წვა შერეული ქალაქი ტრასა წონა გაბარიტები და ყველაფერი მანდ იაპონურზე წერია და ეს ამერიკულია. რაიმე განსხვავება შეიძლება იყოს ქვეყნის გამო წვის მხრივ? პ.ს. 95 ოქტანობას თუ ითხოვს იაპონია, აქ ნეტავ რამდენს შეესაბამება ეგ 95-?
| |
> |
|
|
Jul 24 2018, 08:37 AM
პოსტი
#1084
|
||
პროფესიონალი ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 4,801 რეგისტრ.: 2-November 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi წევრი №: 237 ქალაქი:თბილისი |
ციტატა(x.m.e.l.o @ 24th July 2018 - 12:19 AM) მანდ იაპონურზე წერია და ეს ამერიკულია. ანუ ამერიკაშია აწყობილი? მე როგორც ვიცი ეგენიც იაპონიაში იწყობა. უბრალოდ შიდა ბაზრისთვის "ესკუდო" ქვია ციტატა(x.m.e.l.o @ 24th July 2018 - 12:19 AM) პ.ს. 95 ოქტანობას თუ ითხოვს იაპონია, აქ ნეტავ რამდენს შეესაბამება ეგ 95-? პრემიუმი
| |
> |
|
|
Jul 24 2018, 08:47 AM
პოსტი
#1085
|
||
ვეტერანი ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,350 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი |
მე რაც დავძებნე ფორუმებზე, საიტებზე, გაყიდვებში და სხვა რესურსებზე, გამოდის რომ ჩვენებური 92 ანუ Regular-ი უნდა ეყოს... ყველგან ვაწყდები რომ ამერიკელს 2.7 ლიტრით, მუდმივ 4x4-ზე და ავტომატი კოლოფით სჭირდება 91-92... რამდენიმე საიტზე კონკრეტულად წერია: Recommended RON Rating - 91 RON Rating - 91 ანუ წესით 91-იც კი ყოფნის მაგრამ ჩვენთან 92-ია რეგულარი და რეალIშ შეიძLება მართლა 91 იყოს ... სადაც ასევე ამერიკული პიპიაა ნახსენები კონკრეტულად წერია Fuel Quality 87 Octane - ნუ ეს ამერიკული AKI სტანდარტით რაც ჩვენს RON სტანდარტში 91 ან 91.5-ს უდრის.... უფრო ზუსტი პასუხისთვის ჯობია VIN-კოდით დაძებნო იმიტომ რომ მე გადავაწყდი ბევრ კონფიგურაციას, 2 ლიტრიანს, 2.4-იანს და 2.7-იანდ, ავტომატი კოლოფით, მექანიკით, 2 წინა წამყვანით და 4x4-ზე, მოკლედ ბევრი კონფიგურაცია გამოდის და კონკრეტულის თქმა ძნელია რადგან შენ არსად არ გიწერია ყველა პარამეტრი და შენი პასუხებიდან და ბიჭების პასუხებიდან ამოკრეფით ჩავთვალე რომ გყავს 2006 წელს გამოშვებული 2007 წლის მოდელი, მუდმივი 4x4-ზე და 2.7 ლიტრიანი, კოლოფზე არსად ხსენება არაა და მე დავასკვენი რომ ალბათ ავტომატიკა ყავს მეთქი აი რაც შეეხება საწვავის ხარჯს... ნუ მანდ რავიცი ყველა რესურსი წერს 9.2 ტრასაზე და ქალაქსი წყნარი სიარულით 11-12 ლიტრიო, მაგრამ რუსულ ფორუმებსაც გადავავზე თვალი და ზოგიერთი იმენნა წერს რომ გიჟები ხართ ეგრე ცოტას რაფერ წერთ არ არსებობსო მაგალიტად სადაც ამერიკული ათვლის სისტემაა წვაზე MPG ნუ ქალაქის პირობებში მერყეობს 16-17 მილზე ერთ გალონზე, კონვერტაცია შეგიძლია გამოდის რომ წვა სადღაც 17-18 ლიტრთან აქვს თუ ეს მანქანაა ის რაც შენ გყავს.... აგერ რამდენიმეს კომენტრის ამონარიდი რუსული ფორუმებიდან: Читаю про расход в11-12л на 100 у 2.7автомат и смеюсь))))) моя 2.7АКПП кушает по городу минимум 17-19...,если топить, то и в 30л. не влезет. при условии, что тех состояние на 5+. Вы наверное в них не ездиете, а на месте стоите и на холотых расход измеряете. А так машинка отличная მეორე და ესეც ახსენებს რომ 92 ბენზინი მიდის --------------------------- Согласен с XViktoralexs. Возможно зделаю кому-то КАКУ, но расход на американке 2,7л 11-12 литров-это рекламная пиар акция!!! Реальный расход: Экономный 17-19 Тапочка в пол от 20-27 ЛИТРОВ. Как не прискорбно это осозновать я повелся на комментарии о расходе 11-12 литров и встрял как "кур во щи", единственное радует - бензин 92-ой. მესამე -------------------- Отзыв на 4, всё понятно, но расход по городу действительно не меньше 15 л. მეოთხე ---------------------- Про расход: по городу мы все ездим по-разному. У меня вообще 30 секунд стою 20 еду. Средний держится около 18 литров на 100 км. и причём это с навыками работы с автоматом. და ასეთი ბევრია, მოკლედ როგორც შენ წერდი წვა ბევრი აქვს და სარეკლამოდ თუ რაპონტში არ ვიცი ყველა ვინც პროსტა აკომენტარებს წერენ რომ 11-12 ლიტრიო მაქსიმუმ 13-იო და რიავიცი აბა....
| |
> |
|
|
Jul 24 2018, 07:32 PM
პოსტი
#1086
|
||
მსროლელი ჯგუფი: სულებზე მონადირე პოსტები: 685 რეგისტრ.: 27-May 17 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 2,267 ქალაქი:თბილისი |
ხ.მ.ე.ლ.ო შენნაირი მანქანის მანუალიდან.
| |
> |
|
|
Jul 24 2018, 09:44 PM
პოსტი
#1087
|
||
ზუსტი მსროლელი ჯგუფი: Members პოსტები: 1,361 რეგისტრ.: 10-April 11 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 1,257 ქალაქი:თბილისი |
ციტატა ja_ja შენი პასუხებიდან და ბიჭების პასუხებიდან ამოკრეფით ჩავთვალე რომ გყავს 2006 წელს გამოშვებული 2007 წლის მოდელი, მუდმივი 4x4-ზე და 2.7 ლიტრიანი, კოლოფზე არსად ხსენება არაა და მე დავასკვენი რომ ალბათ ავტომატიკა ყავს მეთქი ზუსტად მაგ მონაცების მყავს. ნუ არ ვიცი, მემგონი უბრალოდ თავის მანქანებს აქებენ და მაგიტომ წერენ რომ მასე ცოტას წვავენ თორე ფაქტია 50 ლარის საწვავს ცავასხამ, 22.5 ლიტრაომდის რეგულარი და ეგრევე ხაპავს გრეგორმა პრემიუმია ჩვენთან მიმართებაშიო, ჯაჯა ამბობს რეგულარი ყოფნისო და რომელი ჩავასხა ხოლმე საბოლოოდ? თან ეხლა ისოც არ მინდა ძვირი გადავიხადო. მაგრამ საცდელად ალბად ჩანს რომ ჩავასხა პრემიუმი და შევხედო აბა რას იზავს პორტალის რეგულარს ვასხამ ხოლმე და ანუ ვცადო და პრემიუმი ჩავასხა?
| |
> |
|
|
Jul 25 2018, 08:19 AM
პოსტი
#1088
|
||
ვეტერანი ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,350 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი |
არ უნდა პრემიუმი და გრიშა თუ იძახის უნდაო რის საფუძველზე უნდაო? რა აქვს წყარო? აგე მოგიყვანე მილიონი ლინკი და აგე MonSoon-მაც დააგდო მანუალიდან ამონარიდი რომ ამერიკული სტანდარტით 87 ოქტანობის ბენზინი უნდა რაც ჩვენტან 92-ის ექვივალენტია, ანუ უბრალოდ Regulari, ნუ თუ ძალიან გინდა მაქსიმუმ Euro Regular-ი ჩაასხი რომელიც 93 ოქტანურ რიცხვს უდრის, მაგრამ ზედმეტია ჩემის აზრით
| |
> |
|
|
Jul 25 2018, 04:39 PM
პოსტი
#1089
|
||
ზუსტი მსროლელი ჯგუფი: Members პოსტები: 1,361 რეგისტრ.: 10-April 11 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 1,257 ქალაქი:თბილისი |
აჰაა. მადლობა ჯაჯა საწვავთან დაკავშირებული რჩევებისთვის. კიდევ ვინ მეტყვის სხვა შეკითხვებთან დაკავშირებით რჩევის სახით ინფოს?
| |
> |
|
|
Jul 25 2018, 07:10 PM
პოსტი
#1090
|
||
პროფესიონალი ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 4,801 რეგისტრ.: 2-November 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi წევრი №: 237 ქალაქი:თბილისი |
ციტატა(ja_ja @ 25th July 2018 - 09:19 AM) არ უნდა პრემიუმი და გრიშა თუ იძახის უნდაო რის საფუძველზე უნდაო? რა აქვს წყარო? მე არ ვამბობ რომ მაგ კონკრეტულ მანქანას უნდა პრემიუმი. უბრალოდ ასეთი კითხვა იყო: ციტატა(x.m.e.l.o @ 24th July 2018 - 12:19 AM) პ.ს. 95 ოქტანობას თუ ითხოვს იაპონია, აქ ნეტავ რამდენს შეესაბამება ეგ 95-? და 95-ს პრემიუმი შეესაბამება
| |
> |
|
|
Aug 5 2018, 10:17 PM
პოსტი
#1091
|
||
ზუსტი მსროლელი ჯგუფი: Members პოსტები: 1,361 რეგისტრ.: 10-April 11 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 1,257 ქალაქი:თბილისი |
საწვავს გოგირდის შემცველობა რაც უფრო მაღალი აქვს კარგია ეს თუ ცუდი?
| |
> |
|
|
Aug 5 2018, 10:38 PM
პოსტი
#1092
|
||
მსროლელი ჯგუფი: სულებზე მონადირე პოსტები: 685 რეგისტრ.: 27-May 17 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 2,267 ქალაქი:თბილისი |
ციტატა(ხ.მ.ე.ლ.ო @ Aug 5 2018, 11:17 PM) საწვავს გოგირდის შემცველობა რაც უფრო მაღალი აქვს კარგია ეს თუ ცუდი? რათქმაუნდა ცუდი. როგორც გარემოსთვის ისე ძრავის ზეთისთვის. განსაკუთრებით ეურო 4 და უკეთეს საწვავზე გათვლილ ზეთზე. ეურო სტანდარტის შესაბამის გოგირდის შემცველობით საწვავს სადმე თუ ნახავ რავიცი. კი ამბობს ვისოლი და ფრეგო გვაქვს ეურო 4-5 საწვავიო მარა რავიცი ამ ქვეყანაში.
| |
> |
|
|
Aug 6 2018, 05:05 PM
პოსტი
#1093
|
||
ზუსტი მსროლელი ჯგუფი: Members პოსტები: 1,361 რეგისტრ.: 10-April 11 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 1,257 ქალაქი:თბილისი |
რავი, ერთი შეხედვით თითქოს უფრო კაი რო აქვს, იქიდან გამომდინარე რომ გოგირდი აფეთქევებაში უფრო უწყობს ხელს. არ ყოფილა ესეიგი ასე DD შემცველობას რაც შეეხება, პორტალის რეგულარს 0.6 უწერია მაგალითად და ფრეგოს რეგულარს 0.5. თუ სწორად მახსოვს. ვისოლის რომელიღაცას, ან სუპერს ან პრემიუმს ზუსტად არ მახსოვს 0.001 ეწერა მგონი. მარა ფასიც კაი აქვს. 2.65 რო ბენზინში გადაიხდი ვერაა კაი საქმე თუ თავისუფალი ჯიბე არ გაქვს
| |
> |
|
|
Aug 6 2018, 05:26 PM
პოსტი
#1094
|
||
მსროლელი ჯგუფი: სულებზე მონადირე პოსტები: 685 რეგისტრ.: 27-May 17 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 2,267 ქალაქი:თბილისი |
ხ.მ.ე.ლ.ო ციტატა(x.m.e.l.o @ 6th August 2018 - 06:05 PM) რავი, ერთი შეხედვით თითქოს უფრო კაი რო აქვს, იქიდან გამომდინარე რომ გოგირდი აფეთქევებაში უფრო უწყობს ხელს. არ ყოფილა ესეიგი ასე არა. არ არის კარგი. ეურო 4 და უკეთეს საწვავში გოგირდის შემადგენლობა არის დაწეული. ისე გაზში გოგირდი არ არის როგორც ვიცი ანუ ნულის ტოლია.
| |
> |
|
|
Aug 8 2018, 08:41 PM
პოსტი
#1095
|
||
ზუსტი მსროლელი ჯგუფი: Members პოსტები: 1,361 რეგისტრ.: 10-April 11 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 1,257 ქალაქი:თბილისი |
საწის ტყავს ვეძებ მანქნაისთვის ბორდოსფერში. მთელი ინტერნეტ მაღაზიები გადავქექე და ვერსად ვიპოვე ჩემი გემოვნების საჭის ტყავი და ვინმემ ხომ არ იცით მანქანის ასეთი აქსესუარები სად იყიდება ფართო არჩევანი რომ ჰქონდეთ? ვარკეთილში ვიყავი და არაფერი შესაფერისი არ ჰქონდათ, სულ ერთიდაიგივე...
| |
> |
|
|
Aug 8 2018, 11:07 PM
პოსტი
#1096
|
||
ზუსტი მსროლელი ჯგუფი: Members პოსტები: 1,361 რეგისტრ.: 10-April 11 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 1,257 ქალაქი:თბილისი |
და კიდევ ერთი შეკითხვაც: საჭის გუპკას ხელით რომ გადავატრიალებ ბრუნავს ანუ რკინას ამძვრალია და ასეყი რაღაც საჭის სილიკონი გეგულებათ სადმე რომ შპრიცით ჩვასხა და გაამაგროს? ან რაიმე სხვა საშუალება თუ იცით? მომენტი წებო ჩავუშვი შპრიცით მაგრამ არ აწებებს, ისევ ძვრება
| |
> |
|
|
Aug 24 2018, 11:06 PM
პოსტი
#1097
|
||
ზუსტი მსროლელი ჯგუფი: Members პოსტები: 1,361 რეგისტრ.: 10-April 11 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 1,257 ქალაქი:თბილისი |
ერთი შეკითხვა მაქვს, suzuki grand vitara 2006-ისთვის სვეჩებს ვეძებ და იბეიზე და ხომ არ იცით როგორი ხარისხია ან ხომ არ გქონიათ? უწერია სწრაფად მოქმედიაო და უფრო მეტი ძალა აქვსო და ეს საწვავის მოხმარებას ხომ არ გაზრდის? თვითონ კი უწერია საწვავის ხარჯს ამცირებსო და... სისტემის სესახებ აქ წერია... The exceptional performance of the E3 spark plug starts with the unique open architecture of the E3 electrode. The design forces air gap discharges, creates the preferred edge-to-edge spark path, allows free replenishment of the spark zone with a fresh fuel/air charge, and exposes the flame front more directly to the piston head than other plug designs.Sparks naturally follow edge-paths as they leave an object. The E3 design presents multiple sharp edges to the center electrode. Sparks flow between these edges at lower voltages, facilitating easier discharge than standard designs. By forcing air sparks, the resistance to fouling is greatly increased in the E3 spark plug. This lowers the self-cleaning temperature of the spark plug, allowing colder heat ranges to be used if desired.E3's distinctive spark plug design has proven, in testing in a range of engines, to simultaneously increase engine power output, reduce gasoline consumption, decrease hydrocarbon and carbon monoxide emissions from the engine and materially extend the life of the spark plug. - Near elimination of performance inhibiting carbon deposits, dramatically longer plug life and a 5-year/100,000 mile limited warranty - DiamondFire electrode technology that creates a superior spark and resulting flame front extending further into the cylinder, producing more localized pressure - Significant potential power increase: > 6% to 12% (depending on engine class) - Significant potential fuel efficiency improvement: > 4% to 13% (depending on engine class) - Drastic potential emissions reduction when used in 2 and 4-stroke engines (after 50 hours): 58% CO emissions reduction, 42% hydrocarbon reduction ერთი კომენტარებში ამას წერს: These plugs added pep and gas mileage. I wanted to check them out and see if they really worked. I'm happy to say they worked awesomely. მეორე კი ამას: Increased performance, better gas mileage, engine runs smoother და ბენზინზე მუშაობის პრობლემა არ ექნება ხო? შეიძლება სასაცილო შეკითხვებს ვწერ მაგრამ ახლაი ვარ ამ ამბებსი და ცოტა მეპანიკება ხოლმე რარაცეები
| |
> |
|
|
Aug 24 2018, 11:24 PM
პოსტი
#1098
|
||
ზუსტი მსროლელი ჯგუფი: სულებზე მონადირე პოსტები: 1,338 რეგისტრ.: 22-September 14 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 1,990 ქალაქი:თბილისი |
ისე გირჩევ შენი მანქანის მანუალში რაც უწერია ის სვეჩები დააყენო, შეიძლება უფრო ძვირი ღირდეს, მაგრამ ეგრე აჯობებს მანქანისთვის.
| |
> |
|
|
Aug 25 2018, 12:30 PM
პოსტი
#1099
|
||
პროფესიონალი ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 4,801 რეგისტრ.: 2-November 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi წევრი №: 237 ქალაქი:თბილისი |
ხ.მ.ე.ლ.ო რატომ არ ასვენებ მაგ უბედურს? რამდენი მანქანა მყოლია და სვეჩები სად ქონდა არც კი ვიცი
| |
> |
|
|
Aug 25 2018, 12:44 PM
პოსტი
#1100
|
||
მსროლელი ჯგუფი: სულებზე მონადირე პოსტები: 685 რეგისტრ.: 27-May 17 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 2,267 ქალაქი:თბილისი |
ხ.მ.ე.ლ.ო შენი მანქანის მანუალში ეს წერია. DENSO SK20PR11 ან NGK IFR6J11 სურათში მეორე ნახე standart spark plug
| |
> |
|
|
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 26th April 2024 - 10:40 PM |
Hosted by Pro-Service |