![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#361
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 1,224 რეგისტრ.: 15-December 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: rustavi წევრი №: 577 ქალაქი:რუსთავი ![]() |
სავარაუდოდ მართლა ცუდად გახდებოდა. ვააა გამცრა რომ ვუყურე, ერთი წამი ვიფიქრე რომ მე მეჯახებოდა : )))
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#362
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 4,801 რეგისტრ.: 2-November 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi წევრი №: 237 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ესეთი პრობლემა გამიჩნდა: მანქანას რომ ვქოქავ, ძაან ძნელად იქოქება. ანუ სტარტერი ტრიალებს, მაგრამ შედეგი არაა. აკუმულიატორი თითქოს ნორმალურად ატრიალებს სტარტერს, მაგრამ რად გინდა. ისეთი შთაბეჭდილება მრჩება, თითქოს ან დენი ან საწვავი არ მიეწოდება ხოლმე. ასე რამდენჯერმე უნდა ვცადო ხოლმე და მერე უცებ უპრობლემოდ იქოქება.. მანქამა ტოიოტა 4 რანერი. ხო კიდე: გაზი აყენია და შეიძლება ეგ აპარატურა ურევდეს? რას მირჩევთ, სად მივიყვანო და საიდან დავიწყო მიზეზის ძებნა? მე პირადად კაპოტი საიდან იხსნება ისიც კი არ ვიცი ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#363
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,350 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
gregory და ბენზინზე გადამრთავი არ გაქვს? გადაერთე აბა და ნახე ბენზინზე რას იზამს.... რაიმე შეცდომის კოდს ხომ არ გაჩვენებს? ანუ Check Engine ანთია თუ ეგეთი Error შეტყობინებები არ ფიქსირდება მაგ დროს? ასე ზეპირად კიდევ იმხელა შესაძლებელი პრობლემების სიის ჩამოწერა შეიძლება რომ ჩემს მტერს მაგ ყველაფრის შეცვლა ![]() P.S. ბენზინის მატორებს აქვს მხოლოდ 2 ძირითადი პრობლემა: ა) არ არის ის რაც უნდა აალდეს ბ) არ არის ის რამაც უნდა აანთოს აალებადი ნივთიერება ანუ პირველ შემთხვევაში არ არის საწვავი, მეორე შემთხვევაში კი არ არის ნაპერწკალი, დანარჩენი პრობლემები გამომდინარეობს მაგ ორის სხვადასხვა ვარიაციებით, ნუ იქ ბენზონასოსი ატრაკებს, ვოზდუხამერი, სვეჩების კატუშკები, მავთულები და სხვა ![]() თუ რომელიმე არ არსებობს, უკვე იმ პრობლემას მიყვები, შენ კი რადგანაც გაზზე ხარ და ეჭვები გაზზე გაქვს ჯერ ეგ გამორიცხა, ანუ ბენზინზე გადაერთე და ნახე რა მოხდება თუ დაიქოქა, ესეიგი დენის პრობლემა არ გაქვს და გაზის აპარატურაშია საქმე საძებნი ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#364
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 4,801 რეგისტრ.: 2-November 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi წევრი №: 237 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ციტატა(ja_ja @ 15th August 2016 - 11:35 AM) და ბენზინზე გადამრთავი არ გაქვს? გადაერთე აბა და ნახე ბენზინზე რას იზამს.... ja_ja აქვს, მადრამ ელექრტონულია და ხზ თუ რთავს მაგ მომენტში. ისე წესით საერთოდ ბენზინზე უნდა ქოქავდეს და მერე გადაყავს გაზზე არანაირ კოდს არ ანთებს. რომ დაიქოქება მერე უპრობლემოდაა ხოდა ეგ 2 პრბლემა კი ვიფიქრე მეც: ციტატა(gregory @ 15th August 2016 - 10:13 AM) თითქოს ან დენი ან საწვავი არ მიეწოდება ხოლმე აკუმულიატორი არ შერიძლება იყოს დამნაშავე? ხოდა სად მივიყვანო, რომ ზედმეტი მდაააა ს გარეშე დასვან დიაგნოზი? ალბათ ისევ გაზი ვინც დაამონტაჟა მმასთა ? არადა ხანდახან უპრობლემოდ იქოქება და ვგრძნობ( კბილის ექიმის ამბის არ იყოს) სახელოსნოში იდეალურად დაიწყებს მუშაობას
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#365
|
||
![]() მსროლელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 503 რეგისტრ.: 28-April 16 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ბაკურციხე წევრი №: 2,169 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ციტატა(gregory @ Aug 15 2016, 10:13 AM) ესეთი პრობლემა გამიჩნდა: მანქანას რომ ვქოქავ, ძაან ძნელად იქოქება. ანუ სტარტერი ტრიალებს, მაგრამ შედეგი არაა. აკუმულიატორი თითქოს ნორმალურად ატრიალებს სტარტერს, მაგრამ რად გინდა. ისეთი შთაბეჭდილება მრჩება, თითქოს ან დენი ან საწვავი არ მიეწოდება ხოლმე. ასე რამდენჯერმე უნდა ვცადო ხოლმე და მერე უცებ უპრობლემოდ იქოქება.. მანქამა ტოიოტა 4 რანერი. ხო კიდე: გაზი აყენია და შეიძლება ეგ აპარატურა ურევდეს? რას მირჩევთ, სად მივიყვანო და საიდან დავიწყო მიზეზის ძებნა? მე პირადად კაპოტი საიდან იხსნება ისიც კი არ ვიცი ![]() ჩემი მანქანაც გაზზეა და ზუსტად მასეთი რაღაც ჭირს ხოლმე ხანდახან. ეგ არ არის არც სვეჩის არც გაზის ბრალი, ეგ არის ბენზინის უკუსარქველის ბრალი, ბენზინი იცლება მილებიდან და დაქოქვის დროს გარკვეული ტრიალი სჭირდება სტარტერს რომ ამოაკაჩაოს საწვავი, აი ასე ვეკეთებ ხოლმე მე : გადავწევ გასაღებს ერთხელ დატრიალდება ბენზინის ტუმბო ისევ გადმოვწევ რამოდენიმე წამში კიდევ გადავწევ ამოაკაჩავებს კიდევ გადმოვწევ (რამოდენიმეში იმიტომ, რომ იმწამსვე რო გავხსნი ტუმბო არ ირთვება და არ აკაჩავებს ბენზინს) ასე რამოდენიმეჯერ და მერე ვქოქავ და იქოქება სტარტერის გადატრიალებისთანავე. მე მყავს სუბარუ და ამას ასე ვქოქავ ხოლმე. შენც სცადე იქნებ იგივე მიზეზი ქონდეს შენს მანქანას
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#366
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სულებზე მონადირე პოსტები: 1,338 რეგისტრ.: 22-September 14 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 1,990 ქალაქი:თბილისი ![]() |
gregory ციტატა(gregory @ 15th August 2016 - 12:05 PM) აკუმულიატორი არ შერიძლება იყოს დამნაშავე? თუ სტარტერი კარგად ატრიალებს, აკკუმულიატორი გამორიცხე. ციტატა(gregory @ 15th August 2016 - 12:05 PM) ისე წესით საერთოდ ბენზინზე უნდა ქოქავდეს და მერე გადაყავს გაზზე კი, ეგრეა. ჯერ ბენზინზე ქოქავს და მერე გადადის გაზზე, როცა გარკვეულ ტემპერატურამდე გაცხელდება ძრავი. ჯა-ჯამ რაც დაგიწერა ეგაა ძირითადი მიზეზი. აქ ცუდი ისაა, რომ როგორც ამბობ ხანდახან უპრობლებოდ იქოქება. ჯობდა საერთოდ არ დაქოქილიყო, უფრო ადვილად მიაგნებდი მიზეზს. ხელოსნებს რაც შეეხება, მე კი მყავდა ერთი პროფესორა მოტორისტი, მაგრამ ერთი ორი წელია მისი ასავალ-დასავალი არ ვიცი, ხან სად შეიცვალა ადგილი ხან სად. თუ მოვძებნე მისი კოორდინატები გეტყვი.
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#367
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სულებზე მონადირე პოსტები: 1,104 რეგისტრ.: 5-February 15 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 2,043 ქალაქი:თბილისი ![]() |
gregory ციტატა(gregory @ 15th August 2016 - 12:05 PM) ალბათ ისევ გაზი ვინც დაამონტაჟა მასთან ? რა თქმა უნდა მასთან უნდა მიიყვანო . ეგაა ერთადერთი გამოსავალი .
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#368
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 4,801 რეგისტრ.: 2-November 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi წევრი №: 237 ქალაქი:თბილისი ![]() |
NRG ხო დაახოებით ეგრეა საქმე ჩემთანაც. აუცილებლად ვცდი
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#369
|
||
![]() მაძიებელი ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 206 რეგისტრ.: 26-January 14 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 1,885 ქალაქი:batumi ![]() |
ბიჭებო CDI მატორზე ზეთის შეცვლა მინდა და თბილისში სად მირჩევთ შეცვლას. ფასი ხარისხის შეფარდებით ოპიმალური ვარიანტი რო იყოს. დაბალი ხარისხის არ მინდა და არც უაზროდ ძვირიანი.
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#370
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,350 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
მე რაღაც ვერ დავწვი... და CDI მატორებს რაიმე განსხვავებული მეთოდიკა აქვ შეცვლის? ჩემი გოიმური გადასახედიდან: 1) დასაცლელია სისტემა ძველი ზეთიდან (როგორც წესი კარტერში არსებული ბოლტის მოშვების მერე სისტემა იცლება, დააცდი გარკვეული დრო რომ მაქსიმალურად ჩამოიწუროს) 2) ცვლი ზეთის ძველ ფილტრს ახლით, ზორს მარტივად აქვს, ზოგს რთულად, ზოგს დახურული რკინის კონტეინერი აქვს და ზოგს ღია მუყაოს, ან ფლისის ფილტრიანი ღია ტიპის ფილტრი აქვს 3) მოუჭერ კარტერის ბოლტს, ინსტრუქციაში არსებული ძალის მიხედვით (ნიუტონ მეტრით), მაქსიმუმ ზოგიერთს ინსტრუქციოაში აქვს რომ ასევე უნდა შეიცვალოს მოსაჭერი ვინტის სპილენძის შაიბა უკეთესი ჰერმეტიზაციისთვის 4) მწარმოებლის მიერ რეკომენტირებული კონსისტენციის ზეთია ასაღები, საჭირო რაოდენობაზე 0.5 ლიტრით ნაკლები და ჩასასხმელია მატორში (ნუ ზოგს სქელი ხორთუმი აქვს, ზოგს ვიწრო და დიდხანს უნდები) 5) ელექტრონულად, ან შუპის მიხედვით ამოწმებ ზეთის რაოდენობას და საჭიროების შემთხვევაში ამატებ საჭირო დონემდე. 6) ყველაფერი მოჭერილია, ზეთი ჩასხმულია, კაპოტი დახურულია, მატორი დაქოქილია, აიდა სახლში ![]() მგონი უფრო უკეთესია დაწერო კონკრეტულად რომელი CDI მატორია და მოიძიო მწარმოებლის რეკომენდაცია, თუ რომელი ტიპის ზეთი უნდა მაგ მატორს, დანარჩენი ყველგან ერთი და იგივე პროცესია ![]() თუ სინთეთიკა უნდა შენს მატორს, ყველაზე კაია გადახვიდე A3B4 კლასის ზეთზე, ანუ მარტივი კლასიფიკაციით მაგალითად 0w-40. მაგრამ ეგეთი ზეთები გაცილებით ძვირია ![]() დაიმახსოვრე ლეგენდაა თუ ვინმემ გითხრა რომ 200 000-ის მერე მატორში უნდა ჩაასხა სქელი ზეთიო ![]() არ დაგავიწყდეს და არავინ მოგატყუოს, მაგალითად 15w-40, 10w-40 და 5w-40 არის სულ სხვადასხვა, პირველი არის პირობითად მინერალი, მეორე ნახევრად სინთეთიკა და მესამე სრული სინთეთიკაა.... ამასობაშ პირველი ციფრი, და ლათინური სიმბოლო W მიუთითებს იმას თუ ზამთარში მინიმალური სამუშაო ტემპერატურა რამდენია დაქოქვისთვის ოღონდ პირდაპირი ციფრებით არ გაიგო რომ ვთქვათ 15W ნიშნავს მინუს 15-ს ![]() უბრალოდ: - 15W-ს ვთვქთ 0 გრადუსზე ექნება უფრო დიდი სიბლანტე, ნუ ლამის თაფლივით იქნება - 10W იგივე 0 გრადუსზე იქნება ბლანტე მაგრამ მოძრავი იქნება - 5W იგივე 0 გრადუსზე მოწყალწყალო იქნება - 0W იმენნა წყალივით იქნება ბევრს სწორედ ეგ აბნევს და იძახიან რომ ბლანტეა და ძველ მატორს ეგეთი უნდაო ![]() ამასობაშI ვთქვათ იგივე 5w-40 მინუს 20-მ,დე გაძლებს თხევადი მდგომარეობის შენარჩუნებას და მატორის დაქოქვისთანავე ზეთი ყველგან მიეწოდება ხოლო ლეგენდა რომ სქელი ზეთი ძველ მატორებს სჭირდება საიდან წამოვიდა არ ვიცი, მაგრამ სრული იდიოტიზმია იმიტომ რომ მატორი გახურების მერე ერთ კონკრეტულ ზღვარზე მუშაობს და აი მაგ ზღვარის მიმანიშნებელი ციფრი არის ზეთის მარკირებაში ბოლო ციფრი, აქ განხილულ შემთხვვეაში 40 ანუ თუ გაქვს ინსტრუქციაში ჩაწერილი რომ შენს მატორს სჭირდება 5w-40 და ამასობაში ვიღაც ვაი მცოდნე გიმტკიცებს რომ ძველ მატორს სჭირდება 10W-40... გაახსენე ის გარემოება რომ სამუშაო ტემპერატურაზე გასვლის მერე ორივე ზეთი ერთი კონსისტენციის იქნება და არ იქნება ერთი მეორეზე ბლანტე ![]() ![]() ამასობაში ნახევარსინთეთიკა და მინერალი საკაიფოდ კოქსირდება მატორში, ჩემი თვალით მაქვს ნანახი ჩემ და ჩემი დის მატორების დაშლისას, ჩემს დას ვიღაც ეგეთმა მცოდნემ თავის დროზე 10w-40 ჩაუსხა კაკრას მაგ რეზონით (არა და მწამროებლის ბიულეტენში წერია 5w-40, 0w-40, 0w-30, 5w-30), მე კი ჩემსაში ვეჩნა 5w-40-ს ვასხავდი (0w-40 ჯობია, მაგრამ, 1.5-ჯერ ძვირია ![]() ![]() ![]() ![]() ასე რომ შენ ჯობია გაარკვიე რა მარკის ზეთია შენი მატორისთვის მწამორებლის მიერ რეკომენდირებული და დანარჩენი გამოცვლის პროცედურა ყველგან ერთი და იგივეა
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#371
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 4,801 რეგისტრ.: 2-November 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi წევრი №: 237 ქალაქი:თბილისი ![]() |
გიო და ბოლო ციფრი, მაგალითად 30 ან 40 რას აღნიშნავს და რა კრიტიკული მნიშვნელობა აქვს ვთქვათ 5წ-30 ჩაასხი თუ 5 წ-40? მგონი აქ ძრავის კლმატურ ექსპლუატასიასთამაა იგივე საკითხი თუ ვცდები?
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#372
|
||
![]() მაძიებელი ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 206 რეგისტრ.: 26-January 14 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 1,885 ქალაქი:batumi ![]() |
ja_ja პირველად როცა მივედი ზეთის შესაცვლელად მანქანის მონაცემები ვუთხარი ( 2001-იანი E 220. გარბენი 180 000) და მითხრეს გარბენის მიხედვით 10 40 უნდაო და დივინოლს ვასხამდი. ახლა კია ასული 250 000 კმ დღეს მივედი ზეთის შესაცვლელად ბელიაშვილზე რაღაც ზეთების მაღაზია იყო და იქ მითხრეს რადგან ტურბინიანი მატორია აუცილებლად სინთეთიკა უნდაო 5 40. ციტატა(ja_ja @ 15th August 2016 - 09:07 PM) ასე რომ შენ ჯობია გაარკვიე რა მარკის ზეთია შენი მატორისთვის მწამორებლის მიერ რეკომენდირებული და დანარჩენი გამოცვლის პროცედურა ყველგან ერთი და იგივეა ახლა მოვძებნი ინტერნეტში იქნებ რამე გავარკვიო.
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#373
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,350 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
bubusicha ციტატა(bubusicha @ 15th August 2016 - 10:21 PM) და მითხრეს გარბენის მიხედვით 10 40 უნდაო და დივინოლს ვასხამდი კლასიკური სისულელეებია ![]() ![]() gregory ციტატა(gregory @ 15th August 2016 - 09:23 PM) გიო და ბოლო ციფრი, მაგალითად 30 ან 40 რას აღნიშნავს და რა კრიტიკული მნიშვნელობა აქვს ბოლო ციფრი აღნიშნავს მატორის სამუშაო ტემპერატურაზე სიბლანტეს.... რაც უფრო დაბალია მით უფრო დაბალ ტემპერატურაზე მუშაობას ნიშნავს. ოღონდ კონკრეტული ციფრები არ ვიცი არ მკითხოთ ![]() ხოლო თუ იყიდი ვთვქათ ზეტს ბოლო ციფრით 30-ს ნუ ეგ პირობითად ვთქვათ არის გათვლილი 230 გრადუსზე და საერთო ჯამში საჭირო სიბლანტე კი ექნება მატორის დასაზეთად, მაგრამ ამასობაში ზედმეტად გადახურებული იქნება და მეტი შანსი აქვს ფრაქციებად დაიშალოს გაცილებით ადრე. ან ვთქვათ გაგანია რუსეთში ხარ დეკემბერ იანვარში, სადღაც საყინულეში და მატორი ნამეტანი ჩქარა გრილდება მუშაობისას ანუ იმდენად ჩქარა გრილდება რომ გადაციებაზე მიდის მატორი, მაშინ იასნია ჯობია 30-იანი მარკა გქონდეს ჩასხმული ვიდრე 40-იანი მაგრამ ასაე ზეპირად მაინც არ შეიძლება თქმა მაინც უნდა დაეკითხო მწამორებლის სპეციფიკაციებს. მაგალიტად ჩემი მატორისთვის (ბენზინის მატორია 5.0, 1 თაობის წინანდელი Mercedes M113 ), თავსებადია მერსედესის ბიულეტინ ლისტი 229.3 ან 229.5, რეკომენდირებულია 229.5-ის ლისტინგი, რომელსაც ვხედავთ , როგორც დაინახავთ არის თავსებადი მხოლოდ 4 ტიპი, 0w-30, 0w-40, 5w-30, 5w-40 და დალშე მიდის ჩამონათვალი რომელი მწამოებლის მიერ არის გამოშვებული ესა თუ ის ტიპი.... საერთო ჯამში ახალი მატორებისთვის (ანუ ბოლო და მის წინა მოდელი თაობისთვის) რეკომენდირებულია რომ სპეციფიკაციებში ასევე ეწეროს A3/B4 ტიპის ზეთი. მე მაგალითად ვიყენებ ჩემს მანქანაში Mobil Super 3000 Formula M 5W-40, ჯდება 229.3 სპეციფიკაციაში და ასევე ჯდება 229.5-ის სპეციფიკაციებში, მაგრამ A3/B4 თავსებადობა კი აქვს მაგრამ სრული არ აქვს, უფრო არის A3/B3, მაგრამ ამ ზეთს ვშოულობ ლიტრს 18 ლარად ფასდაკლების ბარათით, მაშინ როდესაც საყვარელ და სანატრელ 0W-40-ს 30 ლარზე ნაკლებად ლიტრს ვერ ვშოულობ, ისიც 30 ლარი მაშინ როდესაც 4 ლიტრიან ბოთლშია, ხოლო თუ გავითვალისწინებთ რომ მე სადღაც 8.5 ლიტრი მინდა გამოცვლისას და ჩემს საყვარელ ვირ მატორს ქარხნული სპეციფიკაციებითვე აქვს ჩაწერილი რომ 600-დან 800 გრამამდე ხვლიპავს ყოველ 1000 კილომენტრზე (ნუ რა ვქნა მუშაა მაგრამ ზეთის მოყვარული მატორია ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ასე რომ დააკვირდით ყველაფერს, დაჟე შეისწავლეთ ხოლმე ძველი სპეციფიკაციები და ახალი სპეციფიკაციები, მაგალიტად ტოიოტას აქვს ერთი მიქარვა გაკეთებული, ადრე ერთერთ მატორზე რეკომენდაცია ჰქონდა რომ ამა და ამ ტიპის ზეთი უნდა ჩაასხათო რომელიც მგონი A3B4 შეესაბამებოდა, მაგრამ მერე და ახალ მოდელებზე რომელშიც იგივე მატორს დებდა უკვე წერდა რომ სულ სხვა ზეთი იყო საჭირო... მთელი სასტავი გადარეული იყო როდესაც ყველას 100 000-ში მატორს რაღაც ემართებოდა, ამასობაში იგივე მატორით ძველი მანქანები ვირივით მუშაობდნენ... ნუ დღემდე დაუდასტურებელი ინფოა, მაგრამ შეთქმულების თეორიების მოყვარულებს გაუსწორდებათ ![]() ასე რომ ბრმად არ შეიძლება მიდგომა, ლამის მთელი ისტორიაა საჭირო რომ შეისწავლო, რამდენიმე წყარო, მცოდნე ხალხი, მცოდნე ფორიუმები და არა ელიავას დონის ჭორიკანა სასტავი ხელოსნები, მაწონი რომ მიუტანო იმასაც რომ ცაგისხავენ ![]() ![]() მოკლედ თუ ტოიოტასნაირ შარში არ გაეხვიეთ, და მგონი იცის მხოლოდ ერთ მატორზეა საუბარი (რაღაც სუსტ მატორზე იყო 2.0 იყო ბენზინი მგონი ზუსტად არ მახსოვს) დანარჩენ შემთXვევაში დაეკითხეთ მწარმოებლის სპეციფიკაციებს, პირდაპირ ცენტრსაც არ დაუჯეროთ. თუ შანსი გაქვთ და ხელები სწორი ადგილიდან გეზრდებათ დაიადეთ მწარმოებლის სარემონტო პროგრამა, ინტერნეტში და ტორენტებზე როგორც წესი ყველაფერი ყრია. ჩემს mercedes აქვს თავისი WIS/ASRA პაკეტი სადაც გაწერილი როგორც ამა თუ იმ დეტალის შეცვლის ინსტრუქცია ასევე ყველა საჭირო ინფო იქნება ეს ვინტის მოჭერის ძალა თუ საჭირო სითხე (სამუხრუჭე, გასაგრილებელი, ზეთი და სხვა) იქ ნახულობთ თუ რომელი დაშვების სითხეებია თქვენი მანქანისთვის გაწერილი და იმას ეძებთ უკვე მაგალითად ვასხავ ზემოთხსენებულ Mobil-ს და უკანა მხარეს დაინახავთ რომ აწერია აი ასეთი რამ: ![]() ანუ წყნარად ხარ და იცი რომ 229.5-საც შეესაბამება და A3/B4 სპეციფიკაციებსაც აკმაყოფილებს თუ ვინმე ასევე მობილის ზეთებს იყენებთ შეგიძლიათ ისარგებლოთ აირომელიც შეგირცევთ თქვენი ძრავისთვის საჭირო ზეთს, რომელიც საჭირო პარამეტრების შემდეგ დაგიწერთ თუ რომელი მობილის ზეთი აკმაყოფილებს თქვენი მატორის სპეციფიკაციებს და ასევე დაგიწერთ მწარმოებლის ბიულეტენის ნომერს რომელსაც შეესაბამება ეს ზეთი, მაგალიტად კაკრაზ წერია რომ 299.5-ის ბიულეტებს შეესაბამება, მიდის 4 ზეთი და აღმოჩნდა კიდევ 5W-50. მაგრამ ეს იმ შემთხვევაში თუ სულ პერეგაზოვკით დარბიხარ და მატორი სუპერ გახურებული გაქვს, ხოლო ნორმალურ შემთხვევაში ჩამოწერილია 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40 ხოლო რეკომენდაციას უწევენ 0W-40-ს, რომელიც ისედაც ვიცი რომ კაია პროსტა ძვირია ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#374
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Administrators პოსტები: 11,796 რეგისტრ.: 7-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 8 ქალაქი:Tbilisi ![]() |
ჩემ მანქანასაც ქონდა ეგეთი.პრობლემა , მართალია ჩემი ბენზინზეა,მაგრამ აღმოჩნდა ე.წ. კალენვალის სენსორი , რომელიც 10 $ ღირდა იბეიზე, აქ 170 ლარი თეგეტაში. ჰოდაა ესე დამთავრდა ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#375
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 4,801 რეგისტრ.: 2-November 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi წევრი №: 237 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ციტატა(nrg123 @ 15th August 2016 - 12:23 PM) ჩემი მანქანაც გაზზეა და ზუსტად მასეთი რაღაც ჭირს ხოლმე ხანდახან. ეგ არ არის არც სვეჩის არც გაზის ბრალი, ეგ არის ბენზინის უკუსარქველის ბრალი, ბენზინი იცლება მილებიდან და დაქოქვის დროს გარკვეული ტრიალი სჭირდება სტარტერს რომ ამოაკაჩაოს საწვავი, აი ასე ვეკეთებ ხოლმე მე : გადავწევ გასაღებს ერთხელ დატრიალდება ბენზინის ტუმბო ისევ გადმოვწევ რამოდენიმე წამში კიდევ გადავწევ ამოაკაჩავებს კიდევ გადმოვწევ (რამოდენიმეში იმიტომ, რომ იმწამსვე რო გავხსნი ტუმბო არ ირთვება და არ აკაჩავებს ბენზინს) ასე რამოდენიმეჯერ და მერე ვქოქავ და იქოქება სტარტერის გადატრიალებისთანავე. მე მყავს სუბარუ და ამას ასე ვქოქავ ხოლმე. შენც სცადე იქნებ იგივე მიზეზი ქონდეს შენს მანქანას NRG რამდენჯერმე ვცადე და უპრობლემოდ დაიქოქა ![]() ამ პროცედურის გარეშე ჯერ არ მიცდია...
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#376
|
||
![]() მსროლელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 503 რეგისტრ.: 28-April 16 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: ბაკურციხე წევრი №: 2,169 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ციტატა(gregory @ Aug 23 2016, 06:26 PM) NRG რამდენჯერმე ვცადე და უპრობლემოდ დაიქოქა ![]() ამ პროცედურის გარეშე ჯერ არ მიცდია... ანუ უკუსარქველი აქვს შენს მაშოსაც გაფუჭებული?
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#377
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,361 რეგისტრ.: 10-April 11 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 1,257 ქალაქი:თბილისი ![]() |
სალამი ხალხო ![]() მანქანების თემაა და აქ დავსვამ ჩემს კითხვას... ჩემმა თანამშრომელმა მითხრა ძმაკაცისთვის მანქანას ვყიდულობდითო და სულ ახალივით კაი მანქანა გავაძრეთ და მერე ხო იცი სპეციალური საიტი როა ნომერს და მოდელს რომ ჩაწერ და რომ გიჩვენებს ყვრლაფერს თუ რამ დამართია მანქანასო, მანდ ჩავწერეთ და ფაქტიურად ახლიდან ყოფილა ეგ მანქანა აწყობილი, ნაავარიები ყოფილაო დააა... ისმის კითხვა... რა საიტია ეგ ხომ არ იცით შემთხვევით?
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#378
|
||
![]() მსროლელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 703 რეგისტრ.: 14-November 13 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 1,830 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ციტატა(x.m.e.l.o @ 28th August 2016 - 12:16 PM) მერე ხო იცი სპეციალური საიტი როა ნომერს და მოდელს რომ ჩაწერ და რომ გიჩვენებს ყვრლაფერს თუ რამ დამართია მანქანასო, მანდ ჩავწერეთ და ფაქტიურად ახლიდან ყოფილა ეგ მანქანა აწყობილი, ნაავარიები ყოფილაო დააა... ისმის კითხვა... რა საიტია ეგ ხომ არ იცით შემთხვევით? ღადაობ ხო ![]() ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#379
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სულებზე მონადირე პოსტები: 1,104 რეგისტრ.: 5-February 15 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 2,043 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ხ.მ.ე.ლ.ო ციტატა(x.m.e.l.o @ 28th August 2016 - 12:16 PM) სალამი ხალხო მანქანების თემაა და აქ დავსვამ ჩემს კითხვას... ჩემმა თანამშრომელმა მითხრა ძმაკაცისთვის მანქანას ვყიდულობდითო და სულ ახალივით კაი მანქანა გავაძრეთ და მერე ხო იცი სპეციალური საიტი როა ნომერს და მოდელს რომ ჩაწერ და რომ გიჩვენებს ყვრლაფერს თუ რამ დამართია მანქანასო, მანდ ჩავწერეთ და ფაქტიურად ახლიდან ყოფილა ეგ მანქანა აწყობილი, ნაავარიები ყოფილაო დააა... ისმის კითხვა... რა საიტია ეგ ხომ არ იცით შემთხვევით? ეს თემა თუ შენი ახლობლიდან მოვიდა , მაშინ ეგ კითხვა ისევ შენს ახლობელს დაუსვი იმას უფრო ეცოდინება . ისე მეც მგონია , რომ სერიოზულად გაგაღადავეს ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#380
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,361 რეგისტრ.: 10-April 11 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 1,257 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ციტატა Multi-Tool ნწუ ![]() ციტატა userman ჩემი ახლობელი არა, ჩემი თანამშრომელი ვახენე. ვუთხარი უკვე მეორედ და ცდილობს არ მითხრას. არა რატო გაიკვირვეთ, არ მესმის. არაფერი გსმენიათ აიფონის მობილური ტელეფონების სპეციალური საიტის შესახებ, რომელიც მსგავს ინფორმაციას გაწვდის? ნუ ალბად არა, ძალიან იშვიათმა კი იცის... დაახლოებით ასეთი ვარიანტი იქნება მანქანასთან დაკავშირებით და სრულიად შესაძლებელია ასეთი საიტის არსებობა. კაი მოკლედ თუ არავინ იცის რა გაეწყობა და თუ ვინმემ იცის დაწერს ალბად... ![]() ![]()
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 13th May 2025 - 10:59 PM |
Hosted by Pro-Service |