![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() გურუ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Administrators პოსტები: 5,577 რეგისტრ.: 19-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 22 ![]() |
უკვე ყველასათვის ცნობილია, რომ ვარ ამ შაშხანის მფლობელი და ახლა შემოგთავაზებთ მოკლე რეპორტს ესიგი ნახევრადდაშლილ მდგომარეობაში გამოიყურება ასე, მეტად დაშლას არ ვაპირებ (ყოველშემთხვევაში ამ ეტაპზე) ![]() თავდაპირველად დავიწყებ რეზერვუარით. მისი წონა არის 0.83კგ, რაც ჩემმა სასწორმაც დაამოწმა. ![]() ![]() მანომეტრი გამოიყურება ასე ![]() გადავიდეთ კოლოფზე. მისი წონა+ლულა თავისივე შრაუდერით რის 1.54კგ ![]() თავად კოლოფი ![]() ![]() ![]() ![]() შრაუდერი ![]() რვიანი, როგორც ხედავთ რვიანში, შიგნიდან მოთავსებულია რეზინის რგოლი, რაც იცავს რეზერვუარს და შრაუდერს დაკაწვრისგან, და უნარჩუნებს უფრო მეტ სიმყარეს. ![]() გადავიდეთ კონდახზე, კონდახის ტიპი არის T, ძალიან ლამაზი და ხარისხიანი ნამუშევარია. მისი წონა არის 1.03კგ ![]() ![]() ![]() კომპლექტში რაც მოყვა (სამწუხაროდ რეზერვუარის განივი პორტის პლასმასის ხუფი საბაჟოზე დამიკარგეს). კოლოფები ისეთ მდგომარეობაში იყო, რომ არვიცი რას უშვრებოდნენ. ![]() ![]()
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 1st May 2025 - 11:37 AM |
Hosted by Pro-Service |