![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#281
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 4,801 რეგისტრ.: 2-November 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi წევრი №: 237 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ხალხნო , ზეთის გამოცვლა მინდა ჩემს ტოიოტა ჰაილუქს სარფში და რას მირჩევთ? ზიგი მეუბნება თეგეტაში მიდიო, ზიგმა არ გაბედოო, ზოგმა რა და ზოგმაც რა... მოკლედ გამოცდილი ხალხის რჩევა მინდა რა ![]() valvoline-ს მირჩევენ
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#282
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,097 რეგისტრ.: 24-February 14 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 1,902 ქალაქი:გორი ![]() |
gregory თეგეტაში კარგად შეურჩევენ ზუსტად იმას რაც უნდა ჩაისხას. მაგაში 5w30 ან 5w40 უნდა ჩაისხას აუცილებლად სინთეთიკა
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#283
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 2,315 რეგისტრ.: 4-March 10 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 321 ![]() |
gregory მე აქ ვცვლი და . . . გირჩევ, იაპონურზე ყველაფერი აქვთ, დაჟე იაპონური კარტოფილის შესაწვავი ზეთიც აქვთ
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#284
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სულებზე მონადირე პოსტები: 1,338 რეგისტრ.: 22-September 14 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 1,990 ქალაქი:თბილისი ![]() |
gregory მე ლიქვი მოლის გირჩევ. 10 წელია მაგ ზეთს ვასხავ. ვარკეთილის ხიდებთან რო მაღაზიაა, ეგენი ოფიციალური წარმომადგენლები არიან. იამატოს მიტასუც არაა ცუდი, მარა მაგაზე რაც წავიკითხე რუსულ ფორუმებზე, იაპონიაში არაფერი გაუგიათ მაგ ზეთზე, თუმცა აწერია იაპონურიაო. ჰონგკონგში თუ მალაიზიაში ასხავენო.
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#285
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 4,801 რეგისტრ.: 2-November 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi წევრი №: 237 ქალაქი:თბილისი ![]() |
როგორც ვატყობ ტეგეტას გამოვრიცხავ. VALVOLINE SYNPOWER™ FULL SYNTHETIC MOTOR OIL 5W-30 ამას მირჩევს ბევრი და დავიბენი უკვე ![]() ტოიტას ცენტრში რომ ვიკითხე რა ზეთს ასხავთთქო, მიპასუხეს მაგარი ზეთია, ორიგინალი და სუფთა იაპონურიო, მაგრამ რა ქვია ვერ გეტყვით , საიდუმლოაო ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#286
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სულებზე მონადირე პოსტები: 1,338 რეგისტრ.: 22-September 14 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 1,990 ქალაქი:თბილისი ![]() |
gregory ციტატა(gregory @ 15th June 2016 - 04:39 PM) ტოიტას ცენტრში რომ ვიკითხე რა ზეთს ასხავთთქო, მიპასუხეს მაგარი ზეთია, ორიგინალი და სუფთა იაპონურიო, მაგრამ რა ქვია ვერ გეტყვით , საიდუმლოაო ![]() ![]() ![]() ეს მაგარი იყო... მაგათ ხო არ ძმარავთ?
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#287
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,350 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ხალხო სანამ რაიმე ზეთის მანქანაში ჩახსმაზე გაიფიქრებთ და ყველანაირ რასსამახა თუ მაჩვის სახელით ცნობილი მარკის ზეთს მიადგებით გაიხსენეთ ერთი 100%-იანი სიმართლე... პური უნდა გამოაცხოც პურის მცხობელმა, ეს პირდაპირ პარალელშია ზეთთან, ზეთი უნდა იყოს ზეთის მწარმოებლისგან და არა ყველანაირი სახისა თუ ჯიშის შემფუთავ გადამყიდველი ფირმისგან... გავნმარტავ რას ვგულისხმობ, და ეს განსაკუთრებით ეხება სინთეთიკურ ზეთებს: - ზეთები დღეს პრაქტიკულად აღარაა ნატურალური ნავთობპროდუქტი, არამედ არის სინთეთიკური ბაზა და შემდეგ მასში შეზავებული ესა თუ ის დანამატები "ეგრეთწოდებული პრისადკები"... ყველანაირი სახით რასამახა, სუპერ კატა და სუპერ პუპერ ტირანოზავრის მარკით გამოსული ზეთის მწამროებელი ყიდის იმ ზეთს რომლის წარმოებასთანაც მას არანაირი შეხება არ აქვს, არამედ ყიდულობენ ზეთის მწარმოებლისგან ზეთის ბაზას, ასევე ყიდულობენ ან იმავე ზეთის მწარმოებლისგან ან კონკურენტისგან დანამატებს, შემდეგ ყველაზე კაი შემთXვევაშI თავისთან ახდენენ შეზავებას, ან უკვე შეზავებულ მასას ყიდულობენ და უბრალოს ამა თუ იმ მარკის სახით ყიდიან... მაგალითად ოდითგან ცნობილი ზეთის მწარმოებლები არიან, მობილი, შელი, კასტროლი, აი ეგეთი ფირმისგან ყიდულებს ვიYაც სუპერ მაჩვი ზეთის ბაზას, შემდეგ, დანამატებს აზავებს და ყიდის რაღაც სუპერ პუპერი ლეგენდებით რომ აი მხოლოდ მისი ზეთია რაც არის, დანარჩენი კი იგივე ზეთის მწამრობელიც რომლისგანაც ბაზა და დანამატები იყიდა არიან ქინძები ![]() შეკაცო SAE სტანდარტის ზეთების მარკები ყველა მარკისთვის ერთი და იგივეს უნდა აკმაყოფილებდეს, ანუ მაღალი და დაბალი ტემპერატურა, პლიუს კონსისტენცია, დანარჩენი დანამატები ეხმარება ამა თუ იმ ზეთს ნაკლები დროის შემდეგ მოახდინოს ფრაქციებზე დაშლა, იყოს უფრო მედები, ნაკლებად შედიოდეს ჰაერში არსებულ ზანგბათთან რეაქციაში და ასე შედმეგ... ისმის კითხვა, თუ ვთვქატ 5w-40 ყველა მწარმოებლის მიერ უნდა იყოს ერთი და იგივე მინიმუმი მოთხოვნების დამკმაყოფილებელი და ამასობაში ყველა ყიდულობს მხოლოდ ზეთის მწარმოებლისგან ბაზას და დანამატს, მაშინ მითხარით თვითონ ზეთის მწამროებელი ვერ გააკეთებს იმაზე დანამატების თავისივე ზეთებში შესავებას? თუ მაინცა და მაინც ლეგენდა უნდა იყოს ლამაზად ზედ შეფუთული რომ აი ეს ლიქვი მაჩვია სპეც ზეთი რომელიც მაჩვის ნატურალური რძის ბაზაზე დამზადებული მაწვნითაა შეზავებული...... და ასე შემდეგ, ამ რეკლამის გამო ყიდულობთ ამა თუ იმ ახლად გამოჩეკის დამფასოვებლის ზეთს? ვინმემ მითხარით სად აქვს ვალვოლაინია თუ ლიქვი მოლია სად აქვთ ზეთის ბაზის გამომშვები ქარხანა? არ ვგულისხმობ დომფხალის შემზავებენ ქარხანას, არამედ რეალური ბაზის შემმუშავებელი ქარხანა სად აქვთ? ალბათ სადმე მარსზე აქვთ თორემ ამ პლანეტაზე მე ეგეთი ქარხნის მისამართი არ ვიცი ![]() დალშე რჩება მარკეტინგი... ანუ ახალი სახელით გამოვუშვი რაღაც და რამენაირად გზა უნდა გავიკაფო და ძველი ბრენდები უნდა ჩავაჩოჩო, აი აქ იწყება ლეგენდა რომ სუპერ ჩამომრეცხავი შესაძლებლობები აქვს, აი სუპერ დამზეთავია, ხახუნის კოეფიციენტს დედას აგინებს და ამიტომაც ისიც თავქუდმოგლეჯილი მატორიდან გარბის ![]() პლიუს რეკლამა მჭირდება აგრესიული, მჭირდება თაროზე ადგილი რომ მყიდველი მაღაზიაში შესვლისას თვალის სიმაღლეზე პირველად ჩემს მარკას ხედავდეს, ამაში მაღაზიას სკიდკებს და ბონუსებს ვაძლევ, რეკლამაში ფულს ვიღებ და ბოლოს ზეთის რეალურ მწარმოებელზე მეტი მიჯდება ეს ზეთი და ფული როგორ უნდა ამოვიღო?! თუ მიხვდით რომ მარკეტინგის და არ არსებული გამოგონოლი რეპუტაციის გაჩითვით, მაშინ გილოცავთ ჯერ კიდევ არის შანსი დარჩენილი ![]() მართალია მანქანებში მე დიდი გამოცდილება არ მაქვს და ვიღაც დამაყვედრის მე 25 წელია მანქანა მყავს და რას მასწავლიო, მაგრამ ბოლო 3 წლის განმავლობაში იმდენი ლიტერატურა გადავიკითხე მაგ საქმეზე რომ მთელი საქართველოს ზეთის გამყიდველები რომ აკრიფო და დააჯამო მათი ცოდნა, ჩემს ცოდნის 10%-ს შეიძLება დაეწიოს ![]() გაითვალისწინეთ, მატორს სჭირდება მწამროებლის მიერ შერჩეული ტიპის ზეთი, ვთქვათ 10w-40 და მორჩა, არა აქვს მნიშვნელობა იქნება ეს ვასიკოს გამოშვებული თუ ელპიტესი, ყველა მწამორებელი ვალდებულია ერთნაირი სპეციფიკაციები დააკმაყოფილოს, იქნება ეს მინიმალური ცივი ტემპერატურა, თუ იქნება ეს მაქსიმალური ტემპერატურა წვის კამერასთან, ასევე ზეთის ეგრეთწოდებული "ვიაზკოსტი".... ვსიო, ეგაა ამოსავალი წერტილი, ვისაც არ სჯერავს შეუძლია აიღოს სხვადასხვა მწამროებლის ერთი და იგივე მარკის ზეთი, ჩაასხას ერთ ქვაბში და აადუღოს , თუ ზეთები ცალცალკე ფრაქციებად წავა, ესეიგი ყოფილა განსხვავება, მაგრამ არაერთს აქვს ექსპერიმენტი ჩატარებული და ერთგვაროვანი როგორც იყო ექსპერიმენტის დაწყების წინ, ისევე რჩება... ანუ ყველა ერთი ფეხები ბაზიზ გამოყენებითაა დამზადებული... ასე რომ მთავარი ის კი არაა თუ რა სახელი ეწერება ყუთს, არამედ ის თუ რამდენად ორიგინალ ვერსიას თრეულობთ... შეეცადეთ ზეთი იყოს იმ მწარმოებლის რომელიც ათწლეულები და ასწლეულებია ზეთის მწამროებელი კომპანიები არიან, თვითონვე უშვებენ ბაზას და დანამატებსაც, როგორც წესი ასეთ ზეთებს ზედმეტი ლეგენდებიც არ სჭირდება და იაფიც ღირს... მაგრამ იაფში ის არ იგულისხმება რომ ფალსიფიცირებული ან უკვე გამომუშავებული და გაფილტრული შემოგატყუოთ ვინმემ და მერე მაგ ცუდი გამოცდილების გამო აგინოთ კომპანიას იუტუბზე დაჟე ერთი ვიდეოა რომელიღაც გერმანული კანტორა როგორ ყიდულობს ზეთს ბოჩკებით, მაქსიმუმ 15 წუთში აზავებს დანამატებით და მერე ასხავს 4 და 1 ლიტრიან ბანკებში... მოკლედ დაივიწყეთ ყველანაირი ლეგენდა რომ აი დიდ გარბენზე ასეთი ზეთია საჭირო, აი სიცივეში ისაა საჭირო, ეს მარკა უკეთესია და ასე შედმეგ.... შეეცადეთ ითრიოთ რეალური მწარმოებლის ზეთი, შესაბამიდი SAE სპეციფიკაციებით, ხოლო კონკრეტულად რომელი ტიპის ზეთია საჭირო, ეგ უკვე უნდა გაიგოთ არა ვიღაც ზელოსნისგან ამ მაღაზიისგან რომელიც გაგებაში არაა რა რისთვისაა, არამედ უნდა გაიგოთ თქვენი მანქანის მომხმარებლის წიგნში, რომელიც ყველა მანქანას მოყვება, ხოლო თუ არ გაქვთ ინტერნეტში შეიძლება ელექტრონული ვერსიის სახით იყოს მოპოვებული... თუ ესეც შეუძიებელია, მაშინ წარმომადგენლობაში მიდიხართ და ეკითხებით ამა და ამ მარკის მანქანაში, ამა და ამ მატორით რომელი ზეთი უნდა იყოს ჩასხმული, იქ მყოფმაც პროსტა ჰაერზე კი არ უნდა გითხრათ, არამედ WIS-ში უნდა ჩაიხედოს და იქ წერია კონკრეტულად რომელ მატორს რა ზეთი უნდა... ჩვენთან ისეთი განსხვავებული სიცივეები არ არის რომ ზამთარ ზაფხულის ზეთზე იყოს საუბარი, ასე რომ ქარხანა მწარმოებლის სპეციფიკაცია არის იდეალური გამოსავალი, და ყურადღება არ მიაქციოთ იმას რომ მწარმოებელი აკრავს MOBIL გამოიყენეთ CASTROL-ის, Shell-ის თუ EXONN-იო, მთავარია რეალურად ნორმალური მწარმოებელი კომპანია იყოს და არა პროსტა შემფუთავი, და ვთქვათ თუ 5w-40 მიდის თქვენს მატორშI, მაშინ ნებისმიერი ნორმალრუი მწამორებლის წავა.. P.S,. აქვე დავძენ იმ მითზე რომ ზეთი უნდა გამოიცვალოს 6-ათასზე, 10-ათასზე, ზოგი ამბობს 15-ათასზე და ზოგიც ამბობს 5 ათასზე... სისულელეა ეს ყველაფერი... ეს არის ზუსტად იგივე ამბავი რაც პნევმატიკაში 1200FPS-ი და არიქა ავშენდით ![]() როგორც პნევმატიკაში 1200FPS-ი მცოდნე ადამიანისთვის არაფერს ნიშნავს, ასევე 10 000 კილომეტრში ზეთის შეცვლა არაფერს არ ნიშნავს... და აი რატომ... ვთქვათ მე ზეთი მატორში გამოვცვალე, დავაყენე მანქანა და ადგილზე დაქოქილს ვამუშავებ გამოუთიშავად 3 კვირა.... შეგიძლიათ ვინმემ მითხრათ 3 კვირის თავზე ზეთი შესაცვლელი მექნება თუ არა? არ მითხრათ შესაცვლელი გექნებაო ![]() ![]() ![]() ![]() ანუ იმის თქმა მინდა ვინც ირონიას მიმიხვდა რომ გავლილი კილომეტრაჟი კი არაა ზეთის გამოცვლის მაჩვენებელი, არამედ ის თუ რამდენიხანი იმუშავა მატორმა ამ ზეთზე. მანქანა განსაკუთრებით ქალაქში მუშაობისას რამდენჯერ ხვდება საცობში, შუქნიშანზე რამდენიხანი დგას? ეგ როგორ ფიქრობთ შედის იმ გავლილ 10 000 კილომეტრში? თუ მაგ ნამუშევარი საათებით რომ დავითვალოთ გამოვა რომ მატორმა 15 ან შეიძLება 20 ათასიც გაიარა ![]() ამიტომაც, ზეთის შეცვლის პირობა უნდა იყოს არა გავლილი კილომეტრაჟი არამედ რამდენიხანი მუშაობდა მატორი ზეთის შეცვლის შემდეგ, კერძოდ, სხვადასხვა მოდელის და მიხედვით ეს არის 300-დან 350 საათამდე მუშაობის დრო, ხოლო თუ წლის განმავლობაში ვერ ახერხებთ 300-350 საათით მატორის მუშაობას მაშინ 1 წლის თავზე ზეთი უკვე შესავლელი, დაჟე იმ შემთXვევაშიც თუ მატორი ერთხელაც არ დაქოქილა. ეს არის მატორის რეალურად ნორმალურად მოვლის პირობა. მეტყვით, აბა კილომეტრებზე რატომ ანგარიშობენო? იმიტომ რომ მწარმოებელს ეზარება ტექნოლოგიის აღწერა, თან უმეტესობა პროსტა მომხარებელი და არა ტექნიკური განათლების მქონე, პლიუს საათების აღრიცხვა ადრე ძნელი იყო (ახალ მანქანებში კი ყველას აქვს ოდომეტრზე შესაბამისი განყოფილება), ხოლო ჩვენი ხელოსნებისთვის კი კილომეტრაჟი იოლი ათვლის სისტემაა, ა ვდრუგ და მძროლმა დაარესეტა ოდომეტრის ჩვენება, ხომ დაავიწყდება რამდენი საათი იყო მატორი ნამუშავერი> გარბენი კი ჩვენს რეალობაშI ძალიან აქტიური თემაა და ყველა ზედ დაჰკანკალებს ![]() და ბოლოს როდესაც პირველად გავიგე 300 საათის შესახებ, მეგონა რომ საშინელება იყო, კონკრეტულად მეგონა რომ 300 საათს დავხარჯავდი 3-4 ათას კილომეტრზე, მაგრამ ზეთის შევლის მერე ჩამოვყარე ნამუშევარი საათები და დავიწყე დაკვირვება, საუცრება პირველი იყო ის რომ 100 საათის თავზე გავლილი მქონდა სადღაც 2200 კილომეტრი, ხოლო 300 საათის თავზე გავლილი მქონდა სადღაც 7 000 კილომეტრი, რაც ერთი შეხედვით ხელოსნების მიერ ნათქვამ სასურველ გარბენს ედრება, მაგრამ მეორე ჯერზე 300 საათი შემისრულდა 10 500 კილომეტრზე, ხოლო ეხლანდელი მუშაობით 300 საათი სადღაც 5-6 ათასზე შემისრულდება იმდენ პრობკებში მიწევს საათობით დგომა. მოკლედ ამ მეთოდით ზეთის შეცვლისას გადასარევი ფერის ზეთი გამოდის ხოლმე როდესაც ვცვლი, ხოლო ჩემი დის მანქანაზე როდესაც ამას არ ვაკვირდებოდი ვეჩნა შავი ფერის ზეთი იყო ხოლმე გამოცვლისას ![]() ასე რომ ტექნიკურ დეტალებს ჩახედეთ ფესვებში და არა უსაფუძვლო ლეგენდებს.... აუ რამდენი ვწერე ![]() ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#288
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 4,801 რეგისტრ.: 2-November 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi წევრი №: 237 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ციტატა(ja_ja @ 15th June 2016 - 10:43 PM) ვინმემ მითხარით სად აქვს ვალვოლაინია თუ ლიქვი მოლია სად აქვთ ზეთის ბაზის გამომშვები ქარხანა? ნუ რავი 150 წელი შეუსრულდა ვალვოლაინს ზეთებს და ექნებათ ალბათ ![]() ციტატა(ja_ja @ 15th June 2016 - 10:43 PM) მთავარი ის კი არაა თუ რა სახელი ეწერება ყუთს, არამედ ის თუ რამდენად ორიგინალ ვერსიას თრეულობთ... სწორედ მანდ ვარ მეც. რაც უფრო ბრენდული და პოპულარული ზეთია, ალბათობა იმისა, რომ ფალსიფიცირებულია იზრდება. ციტატა(ja_ja @ 15th June 2016 - 10:43 PM) მოკლედ ამ მეთოდით ზეთის შეცვლისას გადასარევი ფერის ზეთი გამოდის ხოლმე როდესაც ვცვლი, ხოლო ჩემი დის მანქანაზე როდესაც ამას არ ვაკვირდებოდი ვეჩნა შავი ფერის ზეთი იყო ხოლმე გამოცვლისას და პირდაპირ რომ დააკვირდე ხოლმე ზეთის ფერს და გაშავებას რომ დაიწყებს სასწრაფოდ გამოცვალო? ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#289
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,097 რეგისტრ.: 24-February 14 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 1,902 ქალაქი:გორი ![]() |
ja_ja რამოდენიმე წელი ზეთების კონსულტანტი ვიყავი და უამრავ ზეთის ექსპერტებთან მქონდა საუბარი სხვადასხვა ქვეყნებიდან. როცა ნამUშევარი მანქანიდან გამოდის ნათელი ფერის ზეთი ჩათვალე შხამი ასხია და ყველანაირი შლაკები და ნამწვები რაც მანქანამ გაიჩინა ძრავში მუშაობის შედეგად, ძრავშივე რჩება. აბა ერთხელ სცადე და ჩაასხი შელ ჰელიქს ულტრა აქტივ ქლინინგი. შენ მანქანაში როგორც მახსოვს ML გყავს წესით უნდა ჩაისხას 5ვ40. შეცვლისას იმდენ ხმს გამოიტანს განცვიფრებული დარჩები ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#290
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 1,224 რეგისტრ.: 15-December 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: rustavi წევრი №: 577 ქალაქი:რუსთავი ![]() |
ციტატა(ja_ja @ 15th June 2016 - 09:43 PM) ზეთის შეცვლის პირობა უნდა იყოს არა გავლილი კილომეტრაჟი არამედ რამდენიხანი მუშაობდა მატორი ზეთის შეცვლის შემდეგ დასტური მიმიცია ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#291
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სულებზე მონადირე პოსტები: 1,104 რეგისტრ.: 5-February 15 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 2,043 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ბაიკერი ციტატა(ბაიკერი @ 16th June 2016 - 06:14 PM) როცა ნამUშევარი მანქანიდან გამოდის ნათელი ფერის ზეთი ჩათვალე შხამი ასხია და ყველანაირი შლაკები და ნამწვები რაც მანქანამ გაიჩინა ძრავში მუშაობის შედეგად, ძრავშივე რჩება. რაღაც დაუჯერებელს ამბობ ახლა შენ , ყოველ შემთხვევაში ჩემთვის მიუღებელია ამ შემთხვევაში შენი აზრი . ახლა ჩემ აზრს მოგახსენებ ![]() ნებისმიერ შემთხვევაში როცა ავტომობილს ძრავის პრობლემა არ აქვს 1000 კილომეტრის გავლამდე თითქმის არ შავდება ზეთი , ხოოდა რომ გამოვცვალოთ მანქანას დავაზიანებთ ? შენის აზრით სიშავე , რადგან არა აქვს ჭუჭყი ძრავაში დარჩა ![]() სხვას გეტყვი კიდევ : ავტომობილი , რომელიც გაზზე მუშაობს მისი ძრავიდან ყოველთვის თითქმის იგივე ფერის ზეთი ჩამოდის გამოცვლისას , როგორსაც ვასხავთ ( კიდევ ვიმეორებ იგულისხმება უპრობლემო ძრავა ). და შენის აზრით ძრავა ფუჭდება ? ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#292
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,350 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ბაიკერი ციტატა(ბაიკერი @ 16th June 2016 - 06:14 PM) როცა ნამUშევარი მანქანიდან გამოდის ნათელი ფერის ზეთი ჩათვალე შხამი ასხია და ყველანაირი შლაკები და ნამწვები რაც მანქანამ გაიჩინა ძრავში მუშაობის შედეგად, ძრავშივე რჩება კაცოუ ![]() ![]() ციტატა(ja_ja @ 15th June 2016 - 10:43 PM) მოკლედ ამ მეთოდით ზეთის შეცვლისას გადასარევი ფერის ზეთი გამოდის ხოლმე როდესაც ვცვლი გადასარევი მეთქი და არა გამჭირვალეб ან იგივე ფერის რაც ჩავასხი მეთქი, კონკრეტულად დაზუსტება თუ არის საჭირო დავძენб რომ გამოდის მუქი, მაგრამ მატორიდან გამოსვლის დროს ნაკადს რომ გახედო აშკარად რაღაც წაბლისფერს ხედავ, ანუ მოყავისფრო არის, შემწვარი ზეთივით, მაგრამ არა შავი უბედურება, რომელიც ჩემი დის მანქანიდან გამოდის ხოლმე ![]() ![]() ნუ ჯერესერთი საიდან მოიტანეს ზეთის კონსისტენციის განსაზღვრა თხელი/სქელით, ნუ იასნია სხვადასხვა სიბლანტე კი აქვს, მაგრამ მაინც არატექნიკური ტერმინია, მეორეცესერთი საიდან დაასკვნეს რომ 10 000 უნდა? ![]() და ბოლოს, ბოლო 2 ჯერზე ჩავასხი ჩემს მანქანაში მობილი რასაც მერსო აპაპსავებს (ნუ ვიცი რომ ეს მწარმოებლების ტრიუკია ვითომდა ეს მატორი ამა და ამ მწარმოებელზეა, სინამდვილეში ერთი ფეხებია, მთავარია კლასი), მაგრამ იმის თქმა მინდა რომ პირველად ვაბშემცტა ცენტრში გამოვაცვლევინე ზეთი, და ბოჩკიდან კი არ ჩამოვასხმევინე დახუფული ზეთი ავიღე ლიტრიანები (მერსოს ლოგოთი და რამე, თავის საფირმო მონაცრისფრო ბოთლებში ლურჯი მერსოს ემბლემით), თავს ვერ დავდებ რომ ჩვენს ცენტრში 100%-იანად ორიგინალი და გერმანიიდან ჩამოტანილი ზეთი იყიდება, მაგრამ ნუ იმედი მაქვს რომ იმაზე ნაკლები არ იყო რაც ჩვენთან მაღაზიებშია, ასე რომ რავი... ამასწინათ ეგრე კარობკის ზეთიც გამოვცვალე, მაგრამ ეგეც ცენტრში ავიღე, ლიტრში 27 ლარი გადავიხადე მაგრამ არ დამნანებია, მითუმეტეს გაგიკვირდება და გამოსარეცხად ავირე, ანუ ეხლა სადღაც 3000 მაქვს გავლილი კოლოფის ზეთის გამოცვლიდან და ჩაფიქრებული მაქვს რომ სადღაც 4000-ზე მინდა კიდევ ერთხელ გამოვცვალო რომ მთელი ნაგავი გამოვიტანო ![]() ![]() ![]() შავი ხდება ზეთი რამდენიმე მიზეზით, ესაა გადახურება, ხახუნით წარმოშობილი ნაგავი (და ვაი იმ უბერდურს ვისაც ყოველ გამოცვლაზე მხოლოდ ხახუნით ჩამოთლილი ნაწილაკები მოყვება ზეთში, 2-3 გამოცვლის შემდეგ პრაქტიკულად გაცვეთილი უნდა იყოს მატორი ![]() ![]() რავი მე იმედი მაქვს რომ მატორი ჯერ მომსპარი მაგ დონეზე არ მაქვს, პლიუს მჯერავს რომ ეგეთი უბედური ხახუნის ცვეთა არ მაქვს, თორემ აქამდე პორშენები გამეჭედებოდა, ხოლო გამორეცხვის ეფექტი ზეთებში... ნუ რავი რამდენიმე წყაროს მიხედვით უფრო ტრიუკია ვიდრე რეალობა, თორემ წარმოიდგინე კედლებზე მიმწვარი ზეთის ნაწილაკები ახალმა ზეთმა ჩამორეცხა და ლამაზად დაალაგა ქვედა კარტერში რომ გამოცვლისას გამოიტანოს? თუ პომპა მაროტში დაატრიალებს და გაჭედავს სადღაცლ, რითაც ზეთის შიმშილს გამოიწვევს მატორში... ვიცი ეგ რა ქაქიცაა... ჩემი დის მატორის კრიშკები მოვხსენი და პრაკლადკები ჩემი ხელით გამოვცვალე, სახლში ჩემები დავრაზმე და 3-4 საათი ვარეცხინებდი კრიშკებს შიგნიდან, ღმერთმა დაიფაროს და ეგ ქაქი ჩამოირეცხოს მატორშივე, იგივე კრიშკაში იმდენი წვრილი ხვრელია რომ ეგ გადაიკეტება და კარტერის გაზების ცირკულაცია აღარ იქნება... ხოლო მატორში იმდენი წვრილი ხვრელია, იგივე კალენვალის იქნება თუ როკერების... ![]() რავი მემგონი ზეთი ფეირი არაა ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#293
|
||
![]() მაძიებელი ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 322 რეგისტრ.: 29-May 16 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: მაღარო წევრი №: 2,176 ქალაქი:სიღნაღი ![]() |
მოკლედ ja_ja იმდენს და ისე გარკვევით დაწერს ხოლმე, რომ დასაწერიც არაფერია თუმცა ერთს დავამატებ პრაქტიკიდან. მერსედესზე ჩავასხი ვენოლის ზეთი მეგობრის რჩევით რომელიც წლები ავტონაწილებში მუშაობდა ვახუშტის ქუჩაზე და მსგავს საკითხებში რჩევას მას ვეკითხები. მეორე დღეს ზეთი უკვე საშინელი შავი ფერის იყო. მერე ექსპულატაციის დროს როცა ძრავი საშუალო ბრუნებზე ცოტა დიდი ხნით მუშაობდა ხელსაწყოების დაფაზე ჩნდებოდა წარწერა "ზეთის დონე დაბალიაო" თუმცა ვნახულობდი და ზეთი არ აკლდა. მალევე კლებაც დაიწყო. მეგობარს როცა ამის შესახებ ვუთხარი იმანაც მითხრა დანამატები ექნება რომელიც რეცხავს ძრავს და იმიტომ გაშავდაო. იმის მერე სხვა ზეთს ვხმარობ. არც შავდება და არც იკლებს . არც ის წარწერა აღარ გამოუტანია. ცოტა ხნის წინ "გალოვკას" საფარობელი ავხადე "პრაკლატკის" შესაცვლელად და ახალივით სუფთა იყო შიგნით ყველაფერი.
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#294
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,350 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
koba1973 ციტატა(koba1973 @ 17th June 2016 - 06:27 AM) ერე ექსპულატაციის დროს როცა ძრავი საშუალო ბრუნებზე ცოტა დიდი ხნით მუშაობდა ხელსაწყოების დაფაზე ჩნდებოდა წარწერა "ზეთის დონე დაბალიაო" კაკრაზ რაც ვთქვი ზეთის შიმშილს იწვევდა ჩამორეცხილი და სადღაც გაჭედილი ნაგავი ![]() კიდევ კარგად გადარჩი რომ თავისით გამოვიდა ეგ ნაგავი და დასაშლელი არ გახდა ყველაფერი ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#295
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 4,801 რეგისტრ.: 2-November 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi წევრი №: 237 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ციტატა(koba1973 @ 17th June 2016 - 06:27 AM) მერსედესზე ჩავასხი ვენოლის ზეთი მეგობრის რჩევით რომელიც წლები ავტონაწილებში მუშაობდა ვახუშტის ქუჩაზე და მსგავს საკითხებში რჩევას მას ვეკითხები. ციტატა(koba1973 @ 17th June 2016 - 06:27 AM) დანამატები ექნება რომელიც რეცხავს ძრავს და იმიტომ გაშავდაო სწორედ რომ ეგეთი მრჩეველების ბრალია ყველაფერი. რას ქვია ექნებაო? თუ გირჩია, არ იცოდა რას გირჩევდა და რა დანამატები ქონდა?
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#296
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სულებზე მონადირე პოსტები: 1,338 რეგისტრ.: 22-September 14 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 1,990 ქალაქი:თბილისი ![]() |
მოკლედ ბევრი ვიკითხე აქ პოსტები და თუმცა ბატონი ჯა-ჯა სკეპტიკურად არის განწყობილი იმ ბრენდების მიმართ, რომლებიც თავად არ აწარმოებენ ნავთობს, მაინც ვიტყვი საკუთარი გამოცდილებიდან. სულაც არა არის აუცილებელი შენ თვითონ აწარმოებდე ზეთის ბაზას. ზეთში ყველაზე მნიშვნელოვანი ზუსტად ის დანამატებია, რომლებიც მას ანიჭებენ საჭირო თვისებებს. ბაზა შეიძლება შეიძინო ნებისმიერი მეტ-ნაკლებად სოლიდური მწარმოებლისგან და მერე საკუთარი წარმოების დანამატები შეურიო. ამ დანამატების წარმოებაში კი უდიდესი გამოცდილება აქვს ლიქვი მოლის. სულაც ამ ბრენდმა თავისი ისტორია ამ დანამატების შექმნით დაიწყო და უკვე მერე გადავიდა ზეთების წარმოებაზე. ეხლა რაც შეეხება პრაქტიკას. 2001 წელს შევიძინე Honda CR-V, რამდენიმე დღის ჩამოყვანილი იყო იაპონიიდან. გავლილი ჰქონდა 80 000 კმ. რა თქმა უნდა ოტ ი დო შევამოწმე, სავალ ნაწილში წინა სტერჟენი ხმაურობდა ერთი, ეგ იყო და ეგ. ძრავზე რომ მოვხსენი ზეთის ჩასასხმელი ხუფი და ჩავხედე, ახალივით იყო, მეტალის ფერი. ამის მერე 6 წელი ვასხავდი ლიქვი მოლის სინთეთიკურ ზეთს, ვცვლიდი ყოველ 10 000კმ-ზე. საერთო ჯამში აქაც 80 000 კმ გავატარე, გამოცვლიდან გამოცვლამდე პრაქტიკულად არ იკლებდა, ნუ რაღაც მიზერს, ისე რომ დამატებას არ საჭიროებდა. როცა გავყიდე მანქანა, მყიდველმა პირველ რიგში ძრავი შეამოწმებინა და ძეთის ხუფი რო ახადეს და ჩახედეს, ძრავი ისევ ისეთი სუფთა იყო, მეტალის ფერი, არავითარი ჭუჭყი და ნადები, თუმცა როცა ვცვლიდი ხოლმე ძეთს, ძველი ღია ყავისფერი ჩამოდიოდა ხოლმე. gregory ციტატა(gregory @ 16th June 2016 - 01:32 PM) სწორედ მანდ ვარ მეც. რაც უფრო ბრენდული და პოპულარული ზეთია, ალბათობა იმისა, რომ ფალსიფიცირებულია იზრდება. აი აქ ვეთანხმები გრეგორს. შეიძლება ის ცნობილი და დიდი ბრენდები, როგორებიცაა Shell, BP და მისთანანი, კი უშვებენ კაი ზეთებს, მარა იმდენია მაგათი ფალსიფიცირებული ზეთი გაყიდვაში, რომ მგონი უკვე შემომტანიც ვერ არჩევს რომელია ნაღდი და რომელი ლევი... ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#297
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სულებზე მონადირე პოსტები: 1,104 რეგისტრ.: 5-February 15 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 2,043 ქალაქი:თბილისი ![]() |
გამოდის , რომ პრაქტიკა უმთავრესია გამოგადგა არა რომელიღაც ფირმის ადგები შემდეგშიაც იმას ჩაასხავ , მარა სამწუხაროდ მერე და მერე დროთა განმავლობაში თუ მოთხოვნილება წავიდა გარკვეულ სახეობებზე თავს იჩენს ხოლმე გაყალბება სამწუხაროდ ასე ხდება ხოლმე ![]() აი კობას შემთხვევაშიც შეიძლება იგივე მოხდა , როცა კობამ ჩაასხა უკვე გაყალბებული იყო. ამიტომ შეიძლება ხანდახან მოგიწიოს ფირმის შეცვლა ![]() უსაშველო მაინც არაფერია . პირველ რიგში ზეთი შეცვალეთ თავის დროზე რომელიც იქნება . შემდეგ დააკვირდები თუ კლება დაიწყო ან რაღაცეებმა აგინთო შეცვლი თუნდაც 500 კმ გქონდეს გავლილი და პრობლემაც მოგვარდება ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#298
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 2,315 რეგისტრ.: 4-March 10 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 321 ![]() |
ჩემი აზრით ყველაზე გამძლე იაპონურ მანქანაში მოტორია, თუ რამე სასწაული არ ჩაასხი და უზეთოდ არ ატარე ყველაზე ბოლო მოტორი დაიბრიდება.
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#299
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 1,224 რეგისტრ.: 15-December 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: rustavi წევრი №: 577 ქალაქი:რუსთავი ![]() |
ციტატა(koka @ 17th June 2016 - 01:53 PM) ჩემი აზრით ყველაზე გამძლე იაპონურ მანქანაში მოტორია მეც მასე ვფიქრობ. განსაკუთრებით ტოიოტას და ჰონდას ძრავები
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#300
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,350 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
მოკლედ ესეც რელიგიურ ომს დაემსგავსა ![]() საერთოი ჯამში ყველა თავის აზრზე დარჩა და რელიგია არ შეუცვლია ![]() ![]() ![]() P.S. წავედი სადმე პატარა ალახაგბარი გავაკუო ![]() ![]() ![]() ![]()
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 15th May 2025 - 09:38 PM |
Hosted by Pro-Service |