![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() Rastafari ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,795 რეგისტრ.: 3-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 1 ![]() |
შაშხანის ამ კვანძის მთავარი ამოცანა - უზრუნველყოს, ჰაერის მაქსიმალურად სწრაფი ტრანსპორტირება კომპრესპრიდან ლულაში, ყველანაირი ჰაერის დანაკარგის გარეშე. სწორად ამ კვანძში იქმნება, ჰაერის მაქსიმალური წნევა. ტყვია ჯერ არც დაძრულა, და დგუშმა უკვე შეკუმშა ჰაერი კომპრესორში. ოდნავ მაინც, გადამსვლელის არაგერმეტიულობა... და გასროლის სიმძლავრე, კატასტროფიულად ვარდება. ![]() იმისთვის, რომ დავაჩქაროთ, შეკუმშული აირის ლულაში გადასვლა, რეკომენდირებულია, გავჩარხოთ, გადამსვლელი არქი 4მმ-მდე. უფრო დიდი დიამეტრი არარეკომენდირებულია, იმიტომ რომ არსებობს საშიშროება, რომ ტყვია შევარდება კომპრესორში. ასევე რეკომენდირებულია ამ არქის ნახვრეტის "შლიფოვკა"/პოლირება, იმისთვის რომ ტავიდან ავაცილოდ, ჰაერის ტურბულენტური ნაკადების შექმნა. ![]() გადამშვებზე მოვრჩით და გადავიდეთ ლულის უკანა კვეთაზე. იჟ 38-ის ძველ ვარიანტებზე, ლულის უკანა კვეთის გარშემო, იყო ამოჩარხული "კანავკა" რომელშიც იდებოდა ტყავის დამამკვრივებელი. ეს იყო სწორი გადაწყვეტილება. იმისთვის რომ დარწმუნებული ვიყოთ, ამ კვანძის გერმეტულობაში, შეიძლება ამოვიღოთ, "o"-სებური ფრეზით, "კანავკა" ლულის კვეთის მხარეს, და ჩავდოთ რეზინის რგოლი.
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 3rd May 2025 - 02:50 AM |
Hosted by Pro-Service |