![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() ცნობის მოყვარე ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 110 რეგისტრ.: 22-March 11 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi წევრი №: 1,232 ![]() |
გამარჯობათ, მეგობრებო მოკლედ საკმაოდ აბსურდულ სიტემს მეგობარს ვათხოვე თოფი ჰატსან 99 და მოკლედ ეგეთი რაღაც შეემთხვა თოფი გადატენა, შემდეგ ლულა ისევ გადაწია და გადახსნილი ლულით გაისროლა. რის შემდეგაც თოფი აღარ იტენება, ანუ რუ გადავწევ გადასატენად აღარ ფიქსირდება და შესაბამისად აღAრ ისვრის. თუ რამე იცით მირჩიეთ როგორ მოვიქცე. წინასწარ გმადლობთ.
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,736 რეგისტრ.: 10-January 11 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 628 ![]() |
მაგ თოფს ის პრობლემა ქონდა რომ გადატენილ მდგომარეობაში გასროლისას დგუში დიდი ძალით დაეტაკა იმ რკინის მამოძრავებელ ღერძს რომელიც გადატენისას დგუშს უკან აწვება და სასხლეტის დაფიქსირებამდე (ანუ თოფის გადატენვამდე) აქედან გამომდინარე დგუშის მამოძრავებელმა ღერძმა მიიღო დეფორმაცია და დაკარგა მისი სრული სვლის მანძილიდან 2-3 მილიმეტრი,რის გამოც გდუშს არ ყოფნიდა ამ დონეზე შემცირებული სვლა და ვერ აფიქსირებდა სასხლეტს. გამოსავალი იყო მარტივი: ავტოგენით იქნა გახურებული დგუშის მამოძრავებელი ღერძის ის ადგილი სადაც აქვს იამკა (ანუ მოკვარჩხული ადგილი რომარის იმაზე მამბობ) ეს მხოლოდ სას სისტემებს აქვთ. მერე მეტალი რომ მორბილდა ოდნავ იქნა გაჭიმული და თავის ქარხნულ ზომაზე დადგა.
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 18th July 2025 - 08:44 AM |
Hosted by Pro-Service |