![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]() ![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() ცნობის მოყვარე ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 91 რეგისტრ.: 20-July 11 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: რუსთავი წევრი №: 1,344 ![]() |
დამეხმარეთ, თოფში ჩავდე ახალი ზამბარა და ცილინდრს გერმანული მანქანის ტაოტი წავუსვი , როცა ვისვრი რჩება ლულაში უამრავი ბოლი , გეგონება სიგარეტი გააბოლესო. მანქანის ჰიდრავლიკის ზეთით ხომ არ დავზეთო ან მატორის ზეთით ,ახლებით. ![]()
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,351 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
zviigo მანქანის ჰიდრავლიკის ზეთით ხომ არ დავზეთო ან მატორის ზეთით ,ახლებით ამ წინადადებაში შენთვითონ გაქვ პასუხი, ჯადოსნული სიტყვაა მანქანის და ასევე მატორის სადმე წერია რომ თოფში შაიძლება მაგათი გამოყენება? გადახედე ამ სტატიას, აბზაცი იწნება ამ ტექსტით ციტატა გარდა ამისა ზ.დ.პ კლასის პნევმატიკას ახასიათებს კიდევ 2 თვისება, რომელიც ბევრმა ახალბედამ არ იცის, შედეგად ყიდვიდან რამდენიმე დღეში თოფს აფუჭებენ. პირველ შემთხვევაში საქმე გვაქვს ”დიზელის ეფექტთან”. მიყევი მაგას და გაიგებ რასთან გაქვს საქმე.
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 17th July 2025 - 02:29 AM |
Hosted by Pro-Service |