![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() Rastafari ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,795 რეგისტრ.: 3-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 1 ![]() |
დიდიხანია მაქვს გადაწყვეტილი, რამე კომპაქტური იარაღის აწყობა, მანქანიდან "ნადირობისთვის". დიახ, სწორად აწყობა... მოთხოვნები: წონა - მაქსიმუმ 1 კილო (ოპტიკით) სიჩქარე - 230-240 მ/წ (რაც თავისუფლად ეყოფა ყვავის ნაირ ჩიტს 50-60 მეტრში ![]() დიახ ეს არ არის შეცდომა ![]() ![]() გაბარიტები - სიგრძე - +-45სმ, სიმაღლე - სულერთია (მაგრამ ზომიერად) 1 ეტაპი დიდხანს ვეძებდი "დონორს". და გავჩერდი Crosman 1377-ზე. ![]() მოგეხსენებათ ეს არის ერთ ერთი, მულტიკომპრესიული სატამაშო, ქროსმანისგან, რომელიც არ გამოირჩევა არც სიჩქარით და არც დიდი სიზუსტით. მაქსიმალური სიჩქარე 180მ/წ, ისეც დიდი და რთული აპგრეიდის შემდეგ (ვგულისხმობ კომპრესიულ ვარიანტს) ანუ თვითონ პისტოლეტი ჩვენ დიდად არ გვაინტერესებს. ამისგან დამჭირდება მხოლოდ სახელური ![]() 2 ეტაპი PCP-ზე გადაყვანა. დიდხანს ვეძებდი "კიტების" დიდ არცევანში ისეთს, რომელიც ყველაზე მეტად შეესაბამება ჩემს მოთხოვნებს. და გავჩერდი ამაზე. უკვე გზაშია, სადღაც 1 კვირაში ჩამოვა. ![]() ![]() რაც უნდა გამოვიდეს ![]() კიტის მწარმოებლის მონაცემები: მასალა - D16T სამუშაო წნევები 230-100 ატმოსფერომდე გასროლის რაოდენობა - 90 ამ წნევების დიაპაზონში, 200მ/წ სიჩქარით!!! (მე ვაპირებ სიჩქარის აწევას, უბრალოდ შემცირდება გასროლების რაოდენობა ![]() 3 ეტაპი წესიერი დაფიქრებული "ნასტროიკა", რომელშიც იმედია Ja Ja - ს ქრონოგრაფი მოგვეხმარება. PS პროექტი არ გულისხმობს იარაღის ყალიბის სეცვლას. პროექტი არ გულისხმობს იარაღის რამე ბალისტრიკური მახასიათებლების შეცვლას. ყველაფერი კანონის ფარგლებშია.
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() Rastafari ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,795 რეგისტრ.: 3-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 1 ![]() |
მახსოვს შენს 1377-ზეც ეგეთი პორტი გქონდა გაკეთებული და მაგაზე გეკითხებოდი, მთლიანად ერთი ზომის ხვრელია თუ ცალი მხრიდან ფართოა და მეორე მხარეს ვიწროვდება?? მოკლედ რის ხარჯზე არ აპარებს დატენვისას ჰაერს ეგეთი პორტი ვერ გავიგე და რაღაც ხომ უნდა ავუხსნა ტოკარს. გასაგებია. არა ერთი და იგივე დიამეტრია. თუ როგორ არის კონსტრუქციულად გაკეთებული, ნამდვილად არ ვიცი. მაგრამ შენ ამ პრობკასთან ერთად უნდა გააკეთებინო შტუცერიც. და ამ პრობკაში უნდა იყოს "ობრატნი" კლაპანიც, ჰაერი რომ შეუშვას და უკან არ გამოუშვას, აი ეს კლაპანი როგორია აზრზე არ ვარ, თორემ შტუცერს მოგცემ და გააჩარხინე ზუსტად იგივე, პრობლემა არ არის, რეზინკები კი 09 კარბიურატორის რემკომპლექტიდან მიდის. და საცობში შტუცერის შესაბამისი ხვრელი და ეგ არის. აი აბრატნი კლაპანი... ეს უკვე არ ვიცი...
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 30th June 2025 - 05:10 PM |
Hosted by Pro-Service |