![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() ზეზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderators პოსტები: 2,912 რეგისტრ.: 22-October 09 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 226 ![]() |
მინდა წარმოგიდგინოთ ხელის ტუმბო-HATSAN. ტუმბო შევიძინე მაღაზია მაგნუმის,გუდვილის ფილიალში. ვინაიდან მხოლოდ ამ ფილიალში ხდება ამ ტუმბოების გაყიდვა. კონკრეტულად ამ ტუმბოს ყიდვის მიზეზები ასეთია: ფასი(200 ლარი.) სიძლიერე 300 ბარ. მომხმარებელთა კარგი დახასიათება უკრაინელ რუს მომხმარებლებზეა საუბარი. იაფი და ხელმისაწვდომი მაკომპლექტებელი ნაწილები. აი ის მონაცემები რის გამოც იქნა შეძენილი. ქვემოთ მოცემულია HATSAN ის ტუმბოს სურათები: ![]() ![]() ![]() ეს შლანგის ბოლოა რომელიც სტანდარტული ხრახნია, მგონი 1/8 ![]() ეს კი გადამყვანი benjamin discoveri რზე. ![]() ესეც ჰაერის ფილტრი რომელიც ტუმბოს ტარში აქვს. ასევე ტუმბოს მოსდევს 2 ცალი სათადარიგო რეზინები, ჯერ არვიცი სად უყენდება,არდამიშლია. ტუმბოს განხილვას გავაგრძელებ თოფის ჩამოსვლის მერე. ![]()
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,351 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
tengo დამაინტერესა შენმა პრობლემამ, ეხლა დავათვალიერე ხაჩიკას ნასოსი და ქვემოთ ძირში ვნახე ერთი დიდი ექვსკუთხა ვინტი,რომელიც დისკოს ნასოსებს არააქვს. ხვალ ვეცდები ამის შესტიგრანნიკი მოვნახო და მოვხსნა ეს ვინტი, შეიძლება რაღაც კავშირში იყოს ჰაერის გადამშვებთან , რადგანაც ისეთ ადგილას არის გაკეთებული. შეეშვი მაგ ვინტს. ეგ წყლის გამოსადევნად არის, ანუ თუ წტალი გროვდება და გამოსაწმენდია, ან ჭუჭყი თU არის, მოკელდ ჰაერის დაგდებასთან არაფერი არ აკავშირებს gela არა ბრატ არ ეცემა რეზიკში ჰაერი, რამდენი ხანიც არ უნდა დატოვო და არც ჰაერს აპარებს, რაც ვთქვი იმის ბრალია, ჰაერის გამომშვები ვინტი არ ცლის ბოლომდე, რაღაც უშლის ხელს რომ თავისუფლად დაიცალოს , მაგრამ რა უშლის ეგ ვერ გავიგე როგორ პონტში არ იცლება? ანუ სულ რომ მოხსნა მაინც არ გამოდის ჰაერი? თუ რომ უშვებ ვინტს იმის მაგივრად რომ უცებ დააგდოს დაგროვებული წნევა და ერთი მამაპაპური ფშიკ დაიძახოს, ნელნელა ფშუის და ისე ცლის შლანგს? და მერე რაღაც წნევაზე ვააბშე ჩერდება და არ გამოდის ჰაერი? თუ ჩემს მიერ აღწერილი ვარიანტია, მაშინ ეგ იმის ბრალია რომ დატუმბვის წინ ძალიან გიყვარს მაგ ვინტის მოჭერა. შედეგად ძირში არსებული ფტოროპლასტი დეფორმირდა და მიიიღო მაგ ვინტის ფორმა. შედეგად თან ჩაიჭყლიტა და ვინტი შექმნილ ხვრელშI მუშოაბს, გარდა ამისა დეფორმირებული ნაწილი ამოვიდა ზემოთ და გადაკეტა ის ხვრელი საიდანაც უნდა გამოდიოდეს ვინტის მოშვებისას ჰაერი. თუ ეგ არის, მაგის აღმოჩენა ძალიან მარტივია, აიღე მოხსენი შენს ნასოს ეგ ვინტი ბოლომდე და უბრალო რაზვადნოით მოხსენი ის ბრინძაოს დეტალიც რომელშიც იხრახნება ეგ ვინტი. ჩახედე შიგნით და თუ დაინახავ ფტოროპლასტის თეთრ დეტალს (იდეაში მარტივი ენით რომ ვთქვათ პლასტიკატის შაიბაა), დააკვირდი რა ფორმა აქვს, თუ ზედაპირი სწორეა და ერთი წვრილი ხვრელია შუაში, მაშინ მე რაც ავღწერე ის არ გჭირს, მაგრამ თი ჩაჭყლეტილია და ამობურცულ მიბურცულია, ესეიგი კაკრაზ ეგ გჭირს. თუ ეგ არის, გამოსავალი 2 არსებობს, პირველი ამოიღო ეგ პლასტიკატი (ძნელი იქნება იმიტომ რომ რეზბაზეა მიტყეპებული და მიგლესილი) და ჩააგდო მაგავე დიამეტრის შაიბა. ან მეორე აიღე სიტყვაზე სვერლო მაქსიმალურად იმ დიამეტრის რა ხვრელიც არის და შეეცადე ხელის ტრიალით ამოთალო ზედმეტი ნაწიბურები და მაქსიმალურად სწორი ზედაპირი მისცე (ნუ სვერლო წსორს ზედაპირს არ გაგაკეთებინებს, მაგრამ ჯობია ის ჩაღუნული იყოს, ვიდრე ამოჭყლეტილ მიჭყლეტილი). მერე მოუჭირე ის ბრინჯაოს დეტალი, ოღონდ ზედმეტი ფანატიზმის გარეშე. მოჭერისას წინააღმდეგობას რომ წააწყდები ცოტა კიდევ მიაწექი და მორჩა, ზოგი ისე უჭერს, რომ ეგ ბრინჯაოს დეტალი ბოლომდე შეყავთ და ისევ სრისავებ ფტოროპლასტს. და ბოლოს ჩასვი შენი ვინტი, რაც წნევას აგდებს. გაითვალისწინე არაა საჭირო არსად ფანატიკური მოჭერა. მერე რა რომ 200 ატმოსტერო გროვდება! მანდ შეეხო ზედაპირს და მორჩა უჭირავს, იკეტება სარქველი, ზედმეტი მოჭერით უბრალოდ აზიანებ კლაპანს. საერთოდ PCP-ში ზედმეტი მოჭერა არსად არაა საჭირო, ან ფტოროპლასტს უჭირავს ან რეზინებს, ქაჯური მოჭერა არის რუსული გადმონაშთი.
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 28th June 2025 - 11:00 AM |
Hosted by Pro-Service |