![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]() ![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderators პოსტები: 3,394 რეგისტრ.: 17-April 09 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 68 ![]() |
ბორბლებიანები და ბორბლები გადმოვიდეთ ცალკე თემაში ![]()
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() გურუ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Administrators პოსტები: 5,577 რეგისტრ.: 19-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 22 ![]() |
VTEC ეს რომელი ძრავია? წერია M12, ლეგენდარული ძრავი, რომლითაც 1.5cc 1300 ცხენი ამოიღეს გერმანელებმა შორეულ ოთხმოციან წლებში, მაშინ თავად იაპონელებმაც არ იცოდნენ ტურბინის არსებობა, სქაილაინის და სუპრას 1000+ ხო ლაპარაკიც ზედმეტია. მარა გერმანელები სტრანნი ხალხია განსაკუთრებით ბავარიელები, მათ მართვადი ცხენები ურჩევნიათ უმართავ საჯინიბოებს. სხვათაშორის პირველი ტურბინიანი სერიული ავტო BMW-ს ეკუთვნის 1973 წელი, მიუნხენი, Модель BMW 2002 Turbo становится первым в мире автомобилем массового производства с турбодвигателем. ხო სმაილები მავიწყდებახოლმე და ხშირხშირად წარმოიდგინეთ ![]()
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 1st July 2025 - 11:41 PM |
Hosted by Pro-Service |