![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]() ![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderators პოსტები: 3,394 რეგისტრ.: 17-April 09 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 68 ![]() |
ბორბლებიანები და ბორბლები გადმოვიდეთ ცალკე თემაში ![]()
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() გურუ ლამა ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderators პოსტები: 4,686 რეგისტრ.: 10-March 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi წევრი №: 50 ქალაქი:თბილისი ![]() |
კაი, ძრავებზე მიდის აქ ლაპ[არაკი და ბარემ ვისაც გსმენიათ ტოიტოტას რომ ალტეცაში უდგას ძრავი იმაზე დაწერეტ რამე: მოდელი 3S-GE ტიპი Water cooling serial 4 cylinder DOHC16 valves ცილინდრის დიამეტრი და დგუშის სვლა, მმ 86.0x86.0 სამუშაო მოცულობა, სმ3 1998 შეკუმშვის ხარისხი 11.5 საწვავის შეფრქვევის სისტემა electronic control type fuel injector მაქსიმალური სიმძლავრე ცხ.ძალ./ბრუნ.წუთ. 210/7600 მაქსიმალური მაბრუნი მომენტი, ნმ/ბრუნ./წუთ. 216/6400 ტურბინა/კომპრესორი საწვავის ბაკის მოცულობა, ლ 60 საწვავი პრემიუმი(98) საწვავის ხარჯი, ლ/100 კმ 8.6 რა პონტია და როგორია გურჯისტანულო პირობებში. ასევე მაინტერესებს ჰონდას ატმოსფერული მოტორებიც, R სერიის მანქანებს რომ უდგას. რა ტავისებურებები ახასიათებს ქართული გადმოსახედიდან....
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 1st July 2025 - 03:40 PM |
Hosted by Pro-Service |