![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]() ![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderators პოსტები: 3,394 რეგისტრ.: 17-April 09 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 68 ![]() |
ბორბლებიანები და ბორბლები გადმოვიდეთ ცალკე თემაში ![]()
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() Outstanding Сasual Dating - Verified Women ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 625 რეგისტრ.: 11-November 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Usa წევრი №: 543 ქალაქი:magDandyVE ![]() |
masteroff დიზელის ძრავზე გეთახმები რომ დიდი პოტენციალი აქვს, მაგრამ დიდი ხანი არაა რაც დაიწყეს დიზელზე სერიოზულად ფიქრი და მოქმედება, ჯერ კიდევ დახვეწის პროცესშია. მაგრამ ისიც უნდა ითქვას რომ აუდიმ მგონი უკვე 2 წელი გავიდა რაც 24 საათიან რბოლებზე გამძლეობაში პირველი ადგილი სწორედ დიზელის ძრავიანი რ8-ით მოიპოვა. აქედან გამომდინარე შეიძლება ითქვას რომ საკმაოდ დახვეწილია უკვე დიზელის ძრავი მაგრამ პაქტია რომ ჯერჯერობით რატომღაც ისეთი გავრცელება და პოპულიარობა მაინც არა აქვს. მითუმეტეს საქართველოში კიდე კაიხანი ვერ გახდება პოპულიარული ![]() თან ისიც არ უნდა დაგვავიწყდეს, რომ დიზელის ძრავთან ერტთდ ბენზინის ძრავიც ძალიან დახვეწეს ბოლო წლებში. აქცენტი უფრო ეკონომიურობაზზე კეთდება, მაგრამ სიმძლავრეც არ ავიწყდებათ ანუ იგივე სიმძლავრეს ნაკლები ბენზინის მოხმარებით აღწევენ მაგრამ ჩემი ფავორიტი ძრავებში მაინც ვანკელნის უდაო შედევრია როტორიზებული ძრავი,ძალათა თანაბარდობა კუბატურასთან არის ფანტასტიკა 1.3ლ 280ცხენი ვენკელი მართლა მაგარია მაიგრამ... მე პირადად არ ვიყოლიებდი ![]() ![]() 1.3-იდან 280 ცხენის ამოღებაზე რომ ვლაპარაკობთ არ დაგვავიყდეს რომ თან 2 ტურბინაც უყენია ![]() თან წვა არანაკლები აქვს ვიდრე სხვა 280 ცხენიან ძრავს, აბა რაღად მინდა? ერთადერთი რითაც ძალიან მომწონს ეგ ძრავი და ვოცნებობ, მაგრამ არ ვყიდულობ მაგას, ეგაა რომ მჩატეა
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 1st May 2025 - 09:15 PM |
Hosted by Pro-Service |