![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]() ![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderators პოსტები: 3,394 რეგისტრ.: 17-April 09 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 68 ![]() |
ბორბლებიანები და ბორბლები გადმოვიდეთ ცალკე თემაში ![]()
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() გურუ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Administrators პოსტები: 5,577 რეგისტრ.: 19-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 22 ![]() |
masteroff ეხლა რახდება, პირველად M60 ტიპის ძრავი გამოყენებული იქნა E34-ში, მარა სტანდარტული პოლიტიკით რომ გაეკეთებინათ ანუ არა Mსპორტი ძრავა სადაც 1 ლიტრიდან 70-75 ცხენი ამოდის გამოდის, რომ E34-ის M5-ის სიმძლავრის არაM უნდა გამოეშვათ, რომლის ფასი M-ზე ბევრად იაფი უნდა ყოფილიყო და ტექნიკური მახასიათებლებით M-ის ტოლი რადგანაც E34-ის M-ში არის ორი ტიპის ძრავი S38 3.5 და 3.8 ლიტრიანები, ამიტომაც მოუწიათ სიმძლავრის დაწევა. მგონი ავხსენი სწორად ![]() ამიტომაც ეს ძრავები M60-M62 ითვლება დეფორსირებულებად, რადგანაც ხომ ვიძახი 4.6 იგივე ძრავს 350 ცხენი აქვს და ნომინალი არმახსოვს მარა ეგეც მეტი. masteroff მაგრამ ჩემი ფავორიტი ძრავებში მაინც ვანკელნის უდაო შედევრია როტორიზებული ძრავი,ძალათა თანაბარდობა კუბატურასთან არის ფანტასტიკა 1.3ლ 280ცხენი და სასწაულად მცირე რესურსი ხოო?? ![]() გადააშენე, მაზდამაც კი ამოიღო წარმოებიდან (მგონი) geojorjika ამ თემაში რა დაგკარგვნია ??? :evil:
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 1st July 2025 - 03:45 PM |
Hosted by Pro-Service |