![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]() ![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderators პოსტები: 3,394 რეგისტრ.: 17-April 09 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 68 ![]() |
ბორბლებიანები და ბორბლები გადმოვიდეთ ცალკე თემაში ![]()
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() მსროლელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 961 რეგისტრ.: 28-November 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: მცხეთა წევრი №: 559 ![]() |
ნუ ეხლა გადავიკითხე ფორუმები და მე რაც ვიგულისხმე ზუსტად ეგაა დეფორსირება ანუ ფარსიროვკის გაუქმება,სახელიდანაც ეგ იგულისხმება,330ც ჩახდის ფართუკს მარა რავა დავხარჯო ეხლა მაგდენი ფული შენ დასარწმუნებლად ჰა.მერე კიდე 6ლიტრიანი ძრავი იძლება 500ცხენის ძალას 1000 ნუტონით ეგ ქარხნულად რესურსი კიდე+ 150 200 ცხენია მარა ძაან ძვირი სიამოვნებაა.ეხლა ავიღოთ M5 5,5 ლიტრიანი ძრავით 500+ ცხენი განსხვავება 0.5ლიტრა.ეხლა გადავხედოთ საწვავის მოხმარებას დიზელი უდაოდ ჯობნის,მერე კიდე დაბალ აბატორებზე დიზელი მხეცია სტარტიც უკეთესიაქ,ეს დავა მიმდინარეობს უკვე წლებია ცნობილმა ტოპგირმაც კი აღიარა დიზელის პოტენციალი,უბრალოდ დიზელს არასდროს არ აქცევდნენ სათანადო ყურადღებას და ცოტა ჩამორჩა დამიჯერე სულ მალე F1 ვიხილავთ დიზელზე
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 15th June 2024 - 12:35 AM |
Hosted by Pro-Service |