![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]() ![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderators პოსტები: 3,394 რეგისტრ.: 17-April 09 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 68 ![]() |
ბორბლებიანები და ბორბლები გადმოვიდეთ ცალკე თემაში ![]()
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() გურუ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Administrators პოსტები: 5,577 რეგისტრ.: 19-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 22 ![]() |
masteroff შენ რაც თქვი 330 ვერანაირად ვერ მაჯობებს სულ რომ გასკდეს თუ 335d ზე იძახი ეგ უკვე სხვა თემაა, თვინტურბო და ათასი მამაძAღლობა მარა დიზელს ვერ ექნება ისეთი პოტენციალი რაც ბენზინს თუნდაც შევადაროთ 335 დიზელი და ბენზინი ორივეს 3.0 აქვს კუბატურა მომენტი დიზელს აქვს უზარმაზარი მარა თითქმის 1 წამით ჩამორჩება იგივე ბენზინა აჩქარებაში დეფორსირებული იმას ნიშნავს, რომ აქცენტი გაკეთებულია რესურსზე. იგივე ძრავი 4.6 ლიტრი კუბატურით არავითარი აძელნი დროსელები და არაფერი, კუბატურა მომატებული მხოლოდ 0.2 ლიტრით, სხვა პრაშივლით იძლევა 350 ცხენს, წარმოგიდგენია 4%იანი კუბატურის მომატებით 20% მოემატოს სიმძლავრეში?? ამიტომაც მაგ ძრავზი ცნობილია როგორც ვირი, მუშა უკვდავი მარა დეფორსირებული ძრავი. და კიდე დიზელის აჩქარება Доработанное в бюро AC Schnitzer купе BMW 335d достигает 100 км/ч спустя 5,7 с после старта. купе BMW 335d (286 л.с., 580 Н•м) претерпела изменения. Так, новый софт поднял отдачу до 310 «лошадей» и 680 ньютон-метров და მაინც ნელია 335 ბენზინზე, არადა თითქმის ორჯერ მეტი მომენტი აქვს ![]()
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 3rd July 2025 - 08:50 PM |
Hosted by Pro-Service |