![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Administrators პოსტები: 4,677 რეგისტრ.: 26-December 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Georgia, Tbilisi წევრი №: 587 ![]() |
გუშინ მთელი საღამო ვეჯექი ფორუმებს და ვათვალიერებდი რა არის ჩემთვის სრულყოფილი ფიშტო. (რედუქტორი, საკაიფო ნარეზებით ლულა, კარგი წონა, 250კუბიკი რეზერვუარი, კლიპი და ლამაზი დიზაინი) ან არ არსებობს ან და მე ვერ ვიპოვე. ფასს მნიშვნელობა არა აქვს, ვინმემ თუ იცით ასეთი მოდელი მითხარით.
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,016 რეგისტრ.: 17-September 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi წევრი №: 485 ![]() |
კაცო შეცვლას რავა არ ექვემდებარება, პროსტა დაშლა უნდა ნამეტნავად რომ ელექტრონიკამდე ჩახვიდე და პლატაზეა მიმაგრებული და თერმული ფირით დადეღებული, გაათბობ მოაძრობ და ეგაა, მარა საველე პირობებზე ვამბობ რომ დაჯდეს უცებ გზაში სად მიდიხარ მერე???? საჩალიჩოა, თორემ მაგისათვისაც არის "ქართული" გამოსავალი ერთხელ დაშლი, ორ ცალ სადენც ჩამოიყვან და სადმე მიმალულ ადგილზე დაუყენებ რაიმე ძალიან პატარა შტეკერს შესაბამისად ააწყობ კიდევ დამტენს მანქანისათვის ან პატარა 6 V აკუმულატორიდან, რომელსაც სადმე მანქანაში ჩააგდებ.... აქედანვე შეამოწმებ ხოლმე გასვლის წინ რამდენად დამჯდარია აკუმულატორი თოFში... მოკლეს, ეს რასაც მე ვწერ, არის ჰაერზე ლაი-ლაი, თორემ რეალურად რომ ნახო კაცმა, შეიძლება ეს მაიმუნობა აღარც იყოს საჭირო ![]() ნუ, მე იმისი თქმა მინდა, რომ აკუმულატორები ძალიან უმნიშვნელო პრობლემაა, რაღაცას მოუგონებ კაცი.
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 1st May 2025 - 10:52 PM |
Hosted by Pro-Service |