![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]() ![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() მსროლელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 857 რეგისტრ.: 11-April 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 66 ქალაქი:თბილისი ![]() |
როგორც უკვე იცით მე შეუკკვეთე ეირფორს ტალონი 177 პირამიდიდან. ახლა ვარ ჩემი შაშხანის მოლოდინში. მანამდე კი ძალიან სერიოზული ტიუნერის ვები ვნახე და თქვენს გიზიარებთ: www.talontunes.com
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() მსროლელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 857 რეგისტრ.: 11-April 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 66 ქალაქი:თბილისი ![]() |
მთელი აირფორსის პეწი მის უნიფიცირებაშია, ანუ ურთიერთშემცვლელ კომპონენტებში, როგორიც არის ლულა, კონტახ-რეზერვუარი და მრავალი აქსესურია თუ კვანძი. ლულების ასორტიმენტი სიგრძის მიხედვით შემდეგია: 12", 18" და 24"-ია. კალიბრი 0.177, .20, .22 ტალონების 22 კალიბრზე გადაყვანის შემთხვევაში ჩნდება ჰაი-ფლო (მაღალი ჭავლის) კონდახ-რეზერვუარის შეძენის საჭიროება... კიდევ ერთი პლიუსი, დატუმბულ კონდახ-რეზერვუარს არ ესაჭიროება განმუხტვა შენახვის შემთხვევაში. ყელთან ახლოს გააჩნია ჭარბი წნევის გამშვები სარქველი (კლაპანი). მინუსი, ერგონომიკა არა უნივერსალურია. მე კონდახს კარგად მოვერგე თუმცა ჩემზე დაბალ ადამიანებს ოდნავ გაუჭირდათ. თუმცა აქაც არა ერთი გამოსავალის ნახვა შეიძლება.
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 20th July 2025 - 06:42 PM |
Hosted by Pro-Service |