![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() Rastafari ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,795 რეგისტრ.: 3-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 1 ![]() |
დასაწყისში ორიოდე სიტყვა, ზ.დ.პ. შაშხანის დასმაზკვაზე. პროცესები რომლებიც ხდება ზ.დ.პ. შაშხანაში, ზამბარის ენერგია და დგუშით სწარფი, ჰაერის შეკუმშვა, იწვევენ გავლენას რომელსაც ქვია დიზელის ეფექტი ან დიზელირება. აქედან გამომდინარე, მსუბუქი ნახშირწ*ლების, მცირე მოხვედრა, სმაზკიდან ცილინდრში, გამოიწვევს, მიღებული აალებადი შენაერთის, დეტონირებას. ამ დროს ჩნდება ნამდვილი აფეთქება, და მოძრავი ნაწილები (ტყვია და დგუში), ფრინდება სხვადასხვა მხარეს, საშინელი ძალით. დგუში, ამ დრის, კუმშავს ზამბარას, ისეთი ძალით, რომელიც იწვევს მაგის პლასტიკურ დეფორმირებას და გაფუჩებას. ინგრევა, გამშვები მექანიზმის სამაგრი და იწვება დგუშის მანჟეტი. ტყვია იღებს საშინელი აჩქარებას, იხსნება ღარებიდან და ზებგერის სიჩქარით ფრინდება ლულიდან, უცნობი მიმარტულებით ![]() აქედან გამომდინარე, სმაზკის გამოყენება, ზ.დ.პ. შაშხანაში, უნდა დავიყვანოთ მინიმუმთან. აუცილებელია, ყველა იმ ნაწილების გაპრიალება/შლიფოვკა, რომლების მუშაობენ ხახუნით. რა თქმა უნდა სულ სმაზკის გარეშე ვერ გამოხვალ. ამიტომ უნდა ამოვარჩიოთ, რამე არააალებადი, მაღალტემპერატურიანი ზეთი. ესეთი არის, სილიკონის ბაზაზე ან მოლიბდენია დიოქსიდზე, დამზადებულიო ზეთი. რა თქმა უნდა, ნებისმიერი ზეთი აალებადია. და ნებისმიერ ზეთში არის მსუბუქი აალებადი ფრაქციები. მაგრამ! ამ სმაზკებში ისინი მინიმალურია. ესეიგი: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() თხელი ფენით, წაუსვით ზეთი, მანჟეტის გვერდებზე, და მიაქციეთ ყურადღება, რომ ზეთი არ მოხდეს, მანჟერის წინა მხარეს. ასევე წაუსვით, ზეთის თხელი ფენა, დგუშის იმ ადგილზე სადაც ხდება გამშვები მექანიზმის, ენის მოდება. როგორც ნაჩვენებია ისრებით და შტრიქოვკით სურათზე. ნელა და აკურატულად შევდოთ დგუში ცილინდრში. ამ დროს აუცილებლად ყურადღებით იყავით მანჟეტთან, რომ არ დააზიანოთ კიდეები. იმ ნახვრეტებში სადაც დგება შტიფტი, უნდა გაუკეთდეს "ზენკოვკა". ეს საჭიროა იმისთვის, რომ მაგათი მჭრელი კუთხეებით არ დაზიანდეს მანჟეტი. ახლა კი ცავატაროდ, გერმეტირების პირველადი შემოწმება. ამისთვის მაგრად დავაჭიროთ თითი გადამშვებ ნახვრეტი, და მეორე ხელით დავაჭიროთ რამით (მაგ. სახრახნისით) დგუშზე, ლულის მიმართულებით. თქვენ უნდა იგრძნოთ, შეკუმშებადი აირის მზარდი დაპირისპირება. თუ უცებ ამოვიღებთ სახრახნისს, დგუში უნდა გამოვარდეს უკან, იმ ადგილას საიდანაც თქვენ ის დაძარით. შევამოწმეთ, ყველაფერი კარგია. ჩავდოთ დგუში ბოლომდე. შემდეგ დავზეთოდ, მიმმართველის ძირი. ჩამოვაცვათ "შაიბა", როგორც ნაჩვენებია სურათზე და იმასაც ვზეთავთ. ამ ადგილას, გასროლისას მიმდინარეობს ძალიან ძლიერი, დამრტყმელ-სატრიალო გადატვირთვები, და ის აუცილებლად უნდა იყოს დაზეთილი. ყურადღება!!! არ დაზეთოდ ზამბარა, და მიმმართველის შტოკი. არავითარ შემთხვევაში. საქმე იმაშია, რომ ზამბარა, მუშაობისას ხურდება და მაგრად ავენტილირებს ცილინდრის სივრცეს. აქედან გამომდინარე, ზეთის, მსუბუქი ფრაქციები, იწოვა ცილინდრის სამუშაო სივრცეში, იქმნება "აალებადი შენაერთი", და შედეგად - დიზელირება. ვდებთ მიმმართველს ზამბარაში. ზამბარა დგუშში. სულ ესაა ![]()
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,016 რეგისტრ.: 17-September 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi წევრი №: 485 ![]() |
საწყალი დიზელი ![]() მაგრამ ეგ დიზელი, ალბათ არასოდეს მომენატრება... ჩაბარდა ისტორიას... ... და დაიწყო ჩემი რემინგტონის მეორე, ხალისიანი, საღსალამათი და ჯანმრთელი ცხოვრება !!! ყოველგვარი დიზელის ეფექტისა და პარავოზიან/ გამუული ცხვირის გარეშე ![]() ე.ი. რა მოხდა ![]() ვიყიდე ეს ორი სახის საპოხი: 1. American Grease Stick (Ags) 1.5Oz Slide Lubricant Oils & Lubricants , რომელიც ვიზუალურად ისეთი არ გამოდგა, როგორიც ამაზონის სურათზეა ნაჩვენები, მაგრამ თავის საქმე ხუთიანზე შეასრულა 2. Sta-Lube SL3330 Moly-Graph Extreme Pressure Multi-Purpose Lithium Grease რომელიც ბენჟამინ მარაუდერის ჩახმახისათვისაც გამოდგება (მისსავე ინსტრიქციაში წერია: გვერდი 6, პუნქტი 9, II აბზაცი - "Apply a moly graphite EP grease to the sliding bolt mechanism every 3 months or 500 shots") ![]() ![]() დავშალე ჩემი რემინგტონი, გავწმინდე შიგნეულობა გამხსნელით (რასტვარიტელით ![]() ![]() ![]() კიდევ გავისროლე და... კიდევ... სადაა დიზელის ეფექტი? სადაა გამურვა?? კვამლი??? ბურუსი ლულაში??? მოკლედ, 7-8 -ჯერ გავისროლე, რომ დავრწმუნებულიყავი. თქვენ წარმოიდგინეთ და პირველივე გასროლისასაც კი არ შეიმჩნეოდა დიზელის ეფექტის არანაირი კვალი. თოფს ხმაც კი სხვანაირი გაუხდა, გადატენვისასაც და სროლისასაც ![]() დგუშის გასაზეთად საჭიროა სქელი ტაოტი მოლიბდენის ბაზაზე. ამავე ტაოტს ხმარობენ ასევე თვითონ ზამბარის და მისი მიმმართველის გასაზეთად. ზამბარაზე ძალიან სქელ ფენას უსვავენ, რათა ვიბრაცია ჩაახშოს.... ამას თუ ჩემს გარდა კიდევ ვინმეს ურჩევ და არ დაგიჯერებენ, ჩემთან გამოუშვი ![]() გაამართლა 100 % . დაუჯერებელია, მაგრამ ვიბრაცია საკმაოდ ჩაახშო ![]() ასე რომ, ყველსა დიდ მადლობას გიხდით, ვინც ჩემი ეს გასაჭირი გაიზიარეთ, რჩევა არ დაიშურეთ და მგულშემატკივრობდით!!! პრობლემა გადაჭრილია, ჩემი ზ.დ.პ. სრულ წესრიგშია !!! --------------------------------------------------------------- ვსიო, ![]() მოვრჩი ![]() ესეც ასსეეეეეე ![]() ![]() ![]()
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 18th June 2025 - 02:52 AM |
Hosted by Pro-Service |