გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )

> რას ნიშნავს? - PCP - Pre Charged Pneumatics
vito
პოსტი Feb 8 2009, 06:59 PM
პოსტი #1


მსროლელი
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 667
რეგისტრ.: 8-February 09
ნიკის ჩასმა
ციტირება
წევრი №: 10



რას ნიშნავს???
კომპეტენთური პასუხი გაეცით თავიდან ბოლომდე, ჩემი პოსტი წაშალეთ და თემა დაპინეთ, რომ ყველამ წაიკითხოს და ზედმეტათ აღარ პოსტოს

გმადლობთ
>
გვერდის დასაწყისში გადასვლა
 
+შეტყობინების ციტირება
 
ახალი თემის დაწყება
გამოხმაურებები
Jah
პოსტი Apr 29 2009, 04:43 PM
პოსტი #2


Rastafari
******

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,795
რეგისტრ.: 3-February 09
ნიკის ჩასმა
ციტირება
წევრი №: 1



ციტატა(bazuka @ 29th April 2009 - 02:10 PM) *
ეგებ მიგეწერა მაგვე თემაში თუ რა არის შენახვისას სასურველი.
ანუ იყოს დაყუმბული თუ ბოლომდე დაცლილი
ან ნახევრად დატუმბული, მოკლედ პრიორიტეტები შენახვისას

მთავარია - წნევა რეზერვუარში, არ აღემატებოდეს ნომინალურს!
და შენახვა დატუმბულ მდგომარეობაში შეიძლება თუნდაც 1 წელი.
მეტიც, ცოტა ოდენი მაინც წნევა რეკომენდირებულია, დიდიხნით შენახვისას... სხვა შემთხვევაში დამამკვრივებლები სუსტდება და შეიძლება მოხდეს ჰაერის გაპარვები...
აი რედუქტორულ შაშხანებში კი სხვანაირად არის საქმე... რედუქტორის, თეფშისებური ზამბარები რომ არ დაჯდეს, სასურველია წნევა იყოს მინიმალური... ანუ როდესაც რედუქტორი უკვე გახსნილია "პრიამოტოკ"-ზე... აი რეზერვუარს კი აქვს საკმარისი წნევა, ზემოდ აღნიშნული დამამკვრივებლების გამო...
ანუ არ არის სასურველი შენახვა სულ ცარიელი რეზიკების!
როგორ ფიქრობთ, რატომ ინახება მეხანძრეებთან ჰაერის ბალონები წლობით წნევის ქვეშ? wink.gif
>
გვერდის დასაწყისში გადასვლა
 
+შეტყობინების ციტირება

პოსტი ამ თემაში


მიმდინარე თემაში პასუხის გაცემაახალი თემის დაწყება
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



RSS მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 7th August 2025 - 06:30 AM
Hosted by Pro-Service