![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]() ![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() მაძიებელი ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 263 რეგისტრ.: 18-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 20 ![]() |
დღეს ვიყიდე Walther Talon Magnum,, პნევმატური,,,,, სახლში მოვიტანე და ვერაფრით ვერ გადავტენე,, ლულას ვერ მოვერიე :lol: მჭირდება სასწრაფო დახმარება,,,რისი ბრალი შეიძლება იყოს მადლობა ყველას წინასწარ
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() მსროლელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 857 რეგისტრ.: 11-April 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 66 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ძმებო-ეირგანერებო! მართლაც დავიცვათ ტოპიკი რა... რაც ვალტერ ტალონ მაგნუმს შეეხება რჩევა: 1. თუ მექანიზმთან არაფერი გესაქმებათ - მოხსენით უკანა საცობი (ფრთხილად!) და ამოიღეთ მიმმართველი (პლასტმასის ე.წ. შტოკი) შპონკისა და ვინტის ამოღების მეშვეობით. 2. იმისათვის, რომ მოხდეს დგუშის სრული ამოღება ცილინდრიდან, მოიმზადეთ პლასტელინი, ოდნავ გამოწიეთ (თითბერის პატარა ჩაქუჩისა და მცირე დიამეტრის მქონე სოლის მეშვეობით) მექანიზმის შპონკები ისე, რომ შპონკები მოცილდნენ ცილინდრის კრონშტეინების ხვრელებს. საპირისპირო მხარეს კი ოდნავ ამოსული შპონკები დააფიქსირეთ პლასტელინით. 3. ბერკეტები (შავი, გრძელი გულამოღებული ფირფითები), რომლებიც მოქცეულნი არიან კრონშტეინების შიდა სივრცეში, მექანიზმის შპონკებზე არიან მიმართულები, ამოიღეთ რიგრიგობით - ჯერ ერთი და მერე თუ საჭიროა მეორე მხარეც წინამდებარე ოპერაციების გათვალისწინებით. 4. აწყობისას, გირჩევთ გაპოხოთ ყველა ფრიქციული (ხახუნის მქონე) ნაწილი აბროს სილიკონიანი სპრეით (ღერძები თუ შპონკები, ლულის სახსრის შუასადებები ანუ შაიბებაი). აი მგონი სულ ეს არის. ![]()
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 2nd May 2025 - 07:05 PM |
Hosted by Pro-Service |