![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]() ![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,984 რეგისტრ.: 7-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi წევრი №: 9 ![]() |
|
> |
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() გურუ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Administrators პოსტები: 5,577 რეგისტრ.: 19-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 22 ![]() |
Der Rote Baron ალფაზე მეც მსმენია ასეთი რამ ყველა ამას იძახის, და ერთი კაცურად თემო ამიხსნი რატოა ეგეთი ცუდი?? ნაწილების მხრივ??? ძვირია მალე ფუჭდება? 2 ძმაკაცს ჰყავდა, ჯერკიდევ შორეულ 90-იანებში ორივეს 75 მოდელი ესეიგი აქვს ორი-ორ დიფუზორიანი ვებერის კარბურატორი (ნუ ვსპრისკებიც არსებობს) მაგის გამსწორებელი მტკვრის სანაპიროებზე არ დაიარება, სტენდი უნდა კარობკა აქვს უკან, ანუ დიფერი მუდმივად ტრიალებს, და სიჩქარეების გადართვა ხდება გრძელი შტანგებით (ეგეც მაგარი თავისტკივილია) უკანა კალოდკები რომ გამოცვალო იმენნა იამა უნდა, სატორმუზე სისტემა პაკრიშკებთან კი არ აქვს, არამედ შიგნითაა შეწეული, პოლუოსების დასაწყისში კარობკასთან კოლექტორი და საერთოდ "ვიხლაპნოი" სისტემა ისეთი აჯაბაჯაა, რომ პირველივე იამაში, კოლექტორს ამტვრევს და მერე ცენტროლიტში უნდა ირბინო კოლექტორის შესადუღებლად, + ბევრს წვავს თავის კუბატურასთან შედარებით და .... მოკლედ უკანალით ფიქრობდა მაგის დამპროექტებელი.
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#3
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,984 რეგისტრ.: 7-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi წევრი №: 9 ![]() |
Der Rote Baron 2 ძმაკაცს ჰყავდა, ჯერკიდევ შორეულ 90-იანებში ორივეს 75 მოდელი ესეიგი აქვს ორი-ორ დიფუზორიანი ვებერის კარბურატორი (ნუ ვსპრისკებიც არსებობს) მაგის გამსწორებელი მტკვრის სანაპიროებზე არ დაიარება, სტენდი უნდა კარობკა აქვს უკან, ანუ დიფერი მუდმივად ტრიალებს, და სიჩქარეების გადართვა ხდება გრძელი შტანგებით (ეგეც მაგარი თავისტკივილია) უკანა კალოდკები რომ გამოცვალო იმენნა იამა უნდა, სატორმუზე სისტემა პაკრიშკებთან კი არ აქვს, არამედ შიგნითაა შეწეული, პოლუოსების დასაწყისში კარობკასთან კოლექტორი და საერთოდ "ვიხლაპნოი" სისტემა ისეთი აჯაბაჯაა, რომ პირველივე იამაში, კოლექტორს ამტვრევს და მერე ცენტროლიტში უნდა ირბინო კოლექტორის შესადუღებლად, + ბევრს წვავს თავის კუბატურასთან შედარებით და .... მოკლედ უკანალით ფიქრობდა მაგის დამპროექტებელი. რაუყვეს ეგ მანქანები მაჩუქოს ვინმემ ![]() კარობკა რო ტრაკში აქ ეგაა მაგის დიდი პლიუსი წონის გადანაწილების პონტში მაგათ კარბურატორი ან ძალიან ძველ ვერსიებზე ეყენა ან გადაკეთებულებზე შენ ძმაკაცებს ან 1.6 ან 1.8 ყავდათ მაქსიმუმ 75 ის ღირსებაა 3.0 2.5 V6 ები რომელიცაა ცოფიანებია გინდა 2.5 3.0 ხო ვაფშე თორქი აქ მაგარი ძალიან წონის გადანაწილების გამო დრიფტში სილვიაზე ნაკლებად არდგას თან Alfa 75 Chasing R32 GTR http://www.youtube.com/watch?v=nbOenaiHOLo ამ ვიდეოზე მაგრა ვღადაობ რას მისდევს შეხედეთ ![]() ესეც 3.0 ის ძალა ბოლოში კამიკაძეობს ![]()
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 8th July 2025 - 08:25 AM |
Hosted by Pro-Service |