![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]() ![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,984 რეგისტრ.: 7-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi წევრი №: 9 ![]() |
|
> |
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() გურუ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Administrators პოსტები: 5,577 რეგისტრ.: 19-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 22 ![]() |
Der Rote Baron ალფაზე მეც მსმენია ასეთი რამ ყველა ამას იძახის, და ერთი კაცურად თემო ამიხსნი რატოა ეგეთი ცუდი?? ნაწილების მხრივ??? ძვირია მალე ფუჭდება? 2 ძმაკაცს ჰყავდა, ჯერკიდევ შორეულ 90-იანებში ორივეს 75 მოდელი ესეიგი აქვს ორი-ორ დიფუზორიანი ვებერის კარბურატორი (ნუ ვსპრისკებიც არსებობს) მაგის გამსწორებელი მტკვრის სანაპიროებზე არ დაიარება, სტენდი უნდა კარობკა აქვს უკან, ანუ დიფერი მუდმივად ტრიალებს, და სიჩქარეების გადართვა ხდება გრძელი შტანგებით (ეგეც მაგარი თავისტკივილია) უკანა კალოდკები რომ გამოცვალო იმენნა იამა უნდა, სატორმუზე სისტემა პაკრიშკებთან კი არ აქვს, არამედ შიგნითაა შეწეული, პოლუოსების დასაწყისში კარობკასთან კოლექტორი და საერთოდ "ვიხლაპნოი" სისტემა ისეთი აჯაბაჯაა, რომ პირველივე იამაში, კოლექტორს ამტვრევს და მერე ცენტროლიტში უნდა ირბინო კოლექტორის შესადუღებლად, + ბევრს წვავს თავის კუბატურასთან შედარებით და .... მოკლედ უკანალით ფიქრობდა მაგის დამპროექტებელი.
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 4th July 2025 - 03:19 AM |
Hosted by Pro-Service |