![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]() ![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,984 რეგისტრ.: 7-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi წევრი №: 9 ![]() |
|
> |
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderators პოსტები: 3,394 რეგისტრ.: 17-April 09 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 68 ![]() |
Davitus ელეკტრო ძრავის ტრაწიანი დედაც ვატირე, თუ მანქანაში ძრავის ხმას არ გაიგებ, ეგ მანქანა კი არა ტროლეიბუსი იქნება... ბაზარი არაა, სულ სხვა კაიფია ძრავის ხმა რომ ისმის, სამაგიეროდ კალონკის გვერდით რომ ჩაივლი ელექტრომანქანით, შეგეძლება ენა გამოუყო ხოლმე :P ჰამანმა რომ ელეკტრომობილის ტუნინგი დაიწყო, პირველ რიგში დააყენა სპეციალური კიტი, რომელიც ელეკტრო ძრავის დატვირთვის მიხედვით აგენერირებდა შიგაწვის ძრავის ხმას, რომელიც გამოდიოდა დინამიკებიდან, როგორ ფიქრობთ რატომ გაკეთა ეს ჰამანმა? არა მარტო მაგიტომ. საერთოდ, სერიულ მოდელებშიც გააკეთებენ მაგის ალბათ, "პეშეხოდებისთვის" უსაფრთხო რომ იყოსო ![]()
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 14th May 2025 - 03:27 AM |
Hosted by Pro-Service |