![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]() ![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,984 რეგისტრ.: 7-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi წევრი №: 9 ![]() |
|
> |
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 1,811 რეგისტრ.: 11-June 09 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 110 ![]() |
გადახურების ასე თუ ისე არ გეშინია მაღალ ბრუნზე . მაგ დროს ძრავის ბრუნი სადღაც 5 იდან 6 ამდე დარბოდა ვაოფებთ ალბათ მაგრამ.... დიზელზე მაგხელა ბრუნი არცაა საჭირო და უაზრობაა, დიზელი მაქსიმუმ 3000 ბრუნი, და მერე უკვე მქკ ეცემა და ქვევით მიდის, რაც არ უნდა აბღუვლო აზრი არა აქვს... აი ბენზინზე პირიქით, რაც უფრო მატულობს აბაროტი პირდაპირპროპორციულად იზრდება მქკ... ბენზინი კიდევ იმიტ არის კარგი, რომ მოკლე მანძილებში სადაც სწრაფი რაზგონი გჭირდება, პირნათლად ასრულებს საქმეს, ნუ დიზელის პლიუსებიც ბევრია, მაგრამ მეზარება ახლა მაგეების წერა, ბენზინი გყავს მაინც და ![]() ერთადერთი მინუსი მაინც წვა არის, რაც მე ბენზინისკენ გახედვის სურვილს მიკარგავს
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 4th July 2025 - 02:50 PM |
Hosted by Pro-Service |