![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() Rastafari ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,795 რეგისტრ.: 3-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 1 ![]() |
აქ საუბარი წავა ფოთლისებურ კლაპანზე... ცნობილია, რომ ტყვიის უკან მიმავალი ჰაერის ნაკადი კარგავს თავის სარგებლობას (ტყვიის აჩქარების უნარს), მაშინვე, როგორც ტყვია ტოვებს ლულის კვეთს. შემდეგ კი იწყება მინუსების დიდი რიგი. ყველაზე მნიშვნელოვნები მათ შორის, გასროლის დიდი ხმა და ტყვიის დესტაბილიზება, ჰაერის პარაზიტული მორევებით. მოვლენის სურათები: ![]() ამ პარაზიტულ მორევების, ტყვიაზე, ლულის კვეთის დატოვების შემდეგ ზეგავლენა, ბევრად მნიშვნელოვანია, ვიდრე შეიძლება მოეჩვენოს პირველი შეხედვით... ასეთი მოვლენის თავიდან აცილება ზალზე მნიშვნელოვანია, ზეზუსტი სროლის შემთხვევაში, ვინაიდან პნევმატური ტყვიის ტრაექტორია ისედაც იმყოფება დიდი "დევიაციის" ქვეშ: http://www.arld1.com/nutation.html ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ფოთლისებური კლაპნის მიზანი, რომლის კონსტრუქციას ჩვენ განვიხილავთ ამ თემაში, არის სწორად ტყვიის უკან მიმავალი, ჰაერის ნაკადის, პარაზიტული მორევების მოკვეთა და გადაყვანა მოდერატორის, ინტეგრირებულ ნაწილში, ეგრეწოდებული დრენაჟის მეშვეობით. რის შედეგად მივირებთ სასურველ სიზუსტეს და ჯგუფურობას... რა თქმა უნდა სხვა, ამისთვის მნიშვნელოვანი ფაქტორების იდეალურობის შემთხვევაში (პლატო, ფასკა, რედუქტორის სტაბილურობა, ტყვიის ხარისხი... და ა.შ.) უდიდესი, ასე ვთქვათ, გვერდითა მოვლენა ![]() ჩემს ერთ ერთ თემაში, ნახსენები მაქვს, რომ ვაპირებ ამ ტიპის კლაპნის დამზადებას. ამ ეტაპზე დავდებ მხოლოდ სურათებს, ამ კლაპნის სხვადასხვა ტიპის, რომლებიც უკვე შესრულებულია და მშვენივრად მუშაობენ სხვადასხვა შაშხანაზე. იქედან გამომდინარე, რომ ავტორები არ აქვეყნებენ ნახაზებს... მხოლოდ სურათებს დებენ, ნახაძები იქნება მხოლოდ მის შემდეგ როდესაც დამთავრდება ჩემი კლაპნის პროექტირება, შემდეგაც მზა კლაპნის სურათებს იხილავთ. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
მიმაგრებული ფაილ(ებ)ი
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,351 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
parna დზპზე აზრი ააქვს? იდეაში კი, იმიტომ რომ ეს ხმას კი არ კლავს არამედ ლულიდან ტყვიის გამოსვლის მერე კვეთავს არასაჭირო ჰაერს. რომელიც პირველ რამდენიმე სანტიმეტრზე ტყვიას ასწტებს (უფრო მაღალი სიჩქარე აქვს), შედეგად ტყვია ლულიდან გამოდის, მაგ საკუტარი მამოძრავებელი ჰაერი ასწრებს წინ და ახვევს ტავის გარსში, ემრე ტყვას ამ გარსის გარღვევა და გასწრება უწევს. ამას დფაამატე ასევე ტყვიის უკანა მხარეს შებერილი ფაერი რომელიც ასევე ყანყალს უწყობს ხელს. მოკლედ ეს არის ჰაერის ნაკადის მოკვეთის მოწყობილობა, რომელიც ნებისმიერ ვარიანტში ნებისმიერ იარაღს გამოადგება, ანუ გასროლის მერე, როდესაც ტყვია უკვე თოვებს ლულას, ლულიდან გამოსული ნებისმიერი აირი, იქნება ეს ცივი PCP-ს, ზ.დ.პ-ს თუ ცეცხლსასროლის აირი ყველა ვარიანტში ეს ნაკადი არის გამომუშავებული და იმის მერე რაც ლულას ტოვებს ტყვია, მერე ეს ნაკადი მხოლოდ პარაზიტია და არა სასარგებლო ძალა. მან ტავისი დადებითი საქმე უკვე დაამთავრა, ტყვია ლულიდან გამოაგდო და მიანიჭა შესაბამისი აჩქარება, დალშე მხოლოდ ხელს უშლის ტყვიას. ასე რომ მისი მოკვეთა ყველა სახის იარაღზე გამართლებული იქნება.
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 15th July 2025 - 01:39 AM |
Hosted by Pro-Service |