![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() გურუ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Administrators პოსტები: 5,577 რეგისტრ.: 19-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 22 ![]() |
უკვე ყველასათვის ცნობილია, რომ ვარ ამ შაშხანის მფლობელი და ახლა შემოგთავაზებთ მოკლე რეპორტს ესიგი ნახევრადდაშლილ მდგომარეობაში გამოიყურება ასე, მეტად დაშლას არ ვაპირებ (ყოველშემთხვევაში ამ ეტაპზე) ![]() თავდაპირველად დავიწყებ რეზერვუარით. მისი წონა არის 0.83კგ, რაც ჩემმა სასწორმაც დაამოწმა. ![]() ![]() მანომეტრი გამოიყურება ასე ![]() გადავიდეთ კოლოფზე. მისი წონა+ლულა თავისივე შრაუდერით რის 1.54კგ ![]() თავად კოლოფი ![]() ![]() ![]() ![]() შრაუდერი ![]() რვიანი, როგორც ხედავთ რვიანში, შიგნიდან მოთავსებულია რეზინის რგოლი, რაც იცავს რეზერვუარს და შრაუდერს დაკაწვრისგან, და უნარჩუნებს უფრო მეტ სიმყარეს. ![]() გადავიდეთ კონდახზე, კონდახის ტიპი არის T, ძალიან ლამაზი და ხარისხიანი ნამუშევარია. მისი წონა არის 1.03კგ ![]() ![]() ![]() კომპლექტში რაც მოყვა (სამწუხაროდ რეზერვუარის განივი პორტის პლასმასის ხუფი საბაჟოზე დამიკარგეს). კოლოფები ისეთ მდგომარეობაში იყო, რომ არვიცი რას უშვრებოდნენ. ![]() ![]()
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() გურუ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Administrators პოსტები: 5,577 რეგისტრ.: 19-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 22 ![]() |
ja_ja ჩემმა რომ გაიგო ![]() თუმცა არც მაგაზე ვიკლავ თავს, როგორც კი დავტუმბე ეგრევე ქრონში ვუკარი თავი, არადა მანამდე ხალასტოიზე ოხრად ვაჯლახუნე (სულ ცოტა წნევა რაც იყო შემორჩენილი რეზერვუარში) ხოდა როგორც ჩანს გარკვეული საზეთი საშუალება მოხვდა ლულაში, ამიტომაც მომცა სასწაული სხვაობები. მოკლედ დაწყნარებით უნდა მაი საქმეს კეთება რაა
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 24th June 2025 - 12:51 PM |
Hosted by Pro-Service |