![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() გურუ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Administrators პოსტები: 5,577 რეგისტრ.: 19-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 22 ![]() |
მოკლედ ვიკიზე არაფერი ინფო არაა PCP-ზე (კი არის მარა იმენად მწირია რომ მხოლოდ ზოგადი განმარტებაა) , ამიტომაც მოდით ჩვენსმიერ მოძიებული ინფო და ამ თემაში დავდოთ. მემგონი უნდა ვიცოდეთ საქვეყნოდ აღიარებული PCP მწარმოებლები. Styer- ![]() BSA- Daystate- ![]() FX- ![]() Theoben - ![]() Weihrauch / HW- ![]() Hogan Ripley- ![]() Air Arms- ![]() Mac1 USFT - ![]() მოკლედ თუ ვინმე რამე გამომრჩა დაამატეთ, ან მე დავამატებ, და ზოგადად ინფო დავდოთ ისეთი, რომელიც საინტერესოა
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() გურუ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Administrators პოსტები: 5,577 რეგისტრ.: 19-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 22 ![]() |
giga_st აქ საუბარია ქარხნულ აპარატებზე "ტუნინგი" ისევეა როგორც მანქანებში, რამხელა ტურბინას დააყენებ, რამხელა "ფორსუნკებს", "ვიხლოპს" "ინტეიქს" ქულერს" და ა.შ. ეგ მანქანა უკვე ვეღარ იქნება ის რასაც ქვია ქარხნული, ასევეა აქაც, თუ რეზერვუარი შეუცვალე, თუ ლულა შეუცვალე, თუ კოლოფი შეუცვალე .... ეგ რაღა ჩზ ან აა ან ქროსმანი იქნება?? მაგეებზე საუბარი ვერ იქნება ვერანაირიად, თუნდაც იმიტო რომ 2 ერთნაირად დატყნინგებული შაშხანაც კი ძნელი საპოვნელი იქნება, ამიტომაც შეუძლებელია ეგეთებით განსაზღვრა, ეგრე თუა მაშინ ვირთხის დონორი სულ რაღაც 50-60$ ღირს და ისე შეიძლება გაკეთება, რომ ნებისმიერ A კლასის ქარხნულ შაშხანას არ დაუტოვის არანაირი შანსი, ამიტომაც საუბარი შეგვიძლია მხოლოდ ქარხნულ (კოლოფიდან) შაშხანებზე.
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 16th June 2025 - 12:26 AM |
Hosted by Pro-Service |