![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() Rastafari ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,795 რეგისტრ.: 3-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 1 ![]() |
ეს ტემა მიძღვნილია, Crosman 1377-ის რემონტს და აპგრეიდს. ამ მომენტისთვის ის შედგება 2 ნაწილისგან: 1. სრული ეტაპობრივი დაშლა. 2. მცირე დამუშავება, ტიუნინგი.
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() Rastafari ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,795 რეგისტრ.: 3-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 1 ![]() |
რიჩაგის ხვრელის დამუშავებისას, ეცადეთ არ უხახუნოთ, კომპრესორის შიდა კედლებზე. ახლა ამოვაგდოთ რეზერვუარი. უბრალოდ ჩავდოთ ხის ჯოხი ნასოსის უკანა მხრიდან და ამოვაგდოთ რეზერვუარი წინ. ![]() ![]() - ვამაგრებთ ტისოკებში, რეზერვუარის უკანა ნაწილს (საიდანაც ჩანს კლაპნის შტოკი). - ამოვხრახნოთ წინა ნაწილი. - ყურადღებით ამოვაგდოთ შიგნეული (სასურველია ტილოზე, რომ რამე არ დაგორდეს) და ტილოთი ამოვაშროთ შიგნიდან სიმშლალემდე. ![]() ვდებთ ყველაფერს მაგნიტიან ქილაში!!!!! რესივერის დაშლა უმარტივესია: ![]() - დავაჭიროთ სახრახნისით სამაგრის "თათზე" ქვემოთ. ![]()
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 16th June 2025 - 11:04 AM |
Hosted by Pro-Service |