![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() Rastafari ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,795 რეგისტრ.: 3-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 1 ![]() |
ეს ტემა მიძღვნილია, Crosman 1377-ის რემონტს და აპგრეიდს. ამ მომენტისთვის ის შედგება 2 ნაწილისგან: 1. სრული ეტაპობრივი დაშლა. 2. მცირე დამუშავება, ტიუნინგი.
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() Rastafari ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,795 რეგისტრ.: 3-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 1 ![]() |
- მოვხსნათ ცელიკი ვინტთან ერთად და ჩავდოთ მაგნიტიან ქილაში!!!!! - ამოვიღოთ უკანა საცობი (ისეც შეიძლება ჩავდოთ მაგნიტიან ქილაშჳ, მაგრამ არ არის აუცილებელი) - ამოვიღოთ ზამბარა და ქილაში, ქილაში!!!! ![]() ![]() - მოვხსნათ რესივერი, პომპის მილიდან და მიუყურადოთ სად გადმოვარდება გადამშვების ვტულკა (ის შეიძლება არ გადმოვარდეს, და გაიჭედოს ან ლულაშჳ ან კომპრესორის მილში). - ჩავდოთ გადამშვები ქილაში!!! - ჩამოვათრიოთ ლულიდან რესივერი და გადავდოთ გვერდზე. - ამოვიღოთ ლულა წინა საცობიდან. - ლულა და მიმმართველი თხილამური გადავდოთ გვერდზე. ![]() - ვიღებთ ხელში პომპის მილს და გადავიტანოთ ხვრელიდან ამოშვერილი შტიფტი ისე, რომ მაგის ამოღება შესაძლებელი იყოს სპეციალური გადიდებული ადგილიდან. ![]() ![]()
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 16th June 2025 - 09:37 PM |
Hosted by Pro-Service |