![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Administrators პოსტები: 11,796 რეგისტრ.: 7-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 8 ქალაქი:Tbilisi ![]() |
მოკლედ ადრეც თქვა ჯაჯამ და ვიცი რომ უნდოდა ჯერ დისკოზე და მერე მარადიორზე რედუქტორის დაყენება, მართალია შეიძლება ეხლა ამისთვის არ სცხელა მაგრამ მაინც დავდებ ინფოს იქნებ კიდევ ვინმეს გამოადგეს. ამ ვიდეოს შემთხვევით გადავაწყდი ერთ-ერთ დიდი ბრიტანულ პნევმატიკით მონადირეთა ფორუმზე, საკმაოდ კარგი ფორუმია და ხშირად ვადევნებ ხომლმე თვალს , ამ ვიდეოში ჩანს როგორ ტენიან იარაღს 260 ატმოსფერომდე, თოფის მანომეტრი რომელიც სავარაუდოდ რედუქტორის შემდეგ დგას და უკვე დარეგულირებულ წნევას აჩვენებს დგას 95 ატმოსფეროზე , თვითონ იარაღი ძალიან გავს რუსული წარმოების ედგანს და ჰოლიგანს მაგრამ თითონ ოსტატი მემგონი რუსი არ უნდა იყოს რადგან რუსულადაც მივწერე და ინგლისურადაც და მხოლოდ ინგლისურად მიპასუხა თან ევროებშI მითხრა ფასი. ვიდეოს მსვლელობისას იყო მითითებული ელ-ფოსტა , მივწერე და პასუხიც მომივიდა რომ აკეთებს თითქმის ყველა PCP-ი შაშხანისთვის რედუქტორებს მათ შOრის დისკოვერისთვისაც, AA-სთვისაც და მარადიორისთვისაც ( ნუ მე ეს სამი მივწერე კონკრეტულად რაც შეეხება CZ-ს ამაზე უარი თქვა) 65 ევროდ. თუ 3 ცალს აიღებთ ერთად მაშინ 180 ეღირება და უფასო შიპინგით მთელს ევროპის კონტინენტზე. Mტავარია ვიცოდე რეზხერვუარის დიამეტრი ზუსტად და გავაკეთებო. მოკლედ აგერ არის ამ კაცი ელ-ფოსტა : PCPREGULATOR( ძაღლუკა).GMAIL.COM აგერ ამ კაცი მეილი რაც მომწერა Hi,I can to make regulator almost for all pcp guns(can not for CZ,Condor,it is differense air tank construct).I did fev regulators for air arms s410 ,air cylinder internally its 27.6mm,I think for s 400 Carbine size its same...Benjamin and Marauder air tank`s its good(not like CZ),I just need air tank`s inside size(internally).One regulator price its 65 euros,if you take 3,it wil cost 180 euros,free shiping in European continent. და აგერ არის თვითონ ვიდეოც
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,351 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
მტააკ შემდეგი სიახლეები რედუქტორის მასტერისგან. გუშინ ჩემს მარადიორს მოვხსენი წინა კლაპანი რომ გამეზომა რეზერვუარის შიდა მხარე, თვითონ კლაპანს აქვს 26.66 მილიმეტრი მაგრამ რეზერვუარის წინა ნაწილის დიამეტრი არის 27.3 მილიმეტრი, მიმოწერის შემდეგ ორივემ ჩავთვალეთ რომ 27.3 არასწორეა, რადგან წინა ნაწილში გადის რეზბა და ჩემი საზომი უფრო შიგნით ვერ ზომავს, ამიტომაც ორივენი გავჩერდით ზომაზე 26.7 მილიმეტრი. მთხოვა უკანა მხარესაც გამეზომა რეზერვუარის სისქე ან უკანა კლაპნის დიამეტრი, მაგრამ მაგას ვერ ვახერხებ, არ მაქვს შესაბამისი "კლუჩები". გარდა ამისა დავუსვი კითხვა რამდენი ადგილი უნდა დავტოვო რედუქტორის შემდეგ, სადღაც ხომ უნდა დაგროვდეს რედუქტორის მიერ კონვერტირებული ჰაერი გარკვეული მოცულობით. მოკელდ დისკო და მარადიორი პრაქტიკულად ერთი პრინციპითაა აწყობილი, უბრალოდ დისკოს წვრილი რეზერვუარი აქვს, მარადიორს კი დიიდი. დისკოს ნაწილებიდან ვიცი რომ უკანა კლაპანი და მანომეტრის დამჭერი ერთმანეთზე ჩახუტებულია, ანუ მანს ადგილი ჰაერის დასაგროვებლად მინიმალურია (ისე არც თუ ისე დიდი ადგილია საჭირო, მარა მაინც საჭიროა), მოკლედ რედუქტორი ავტომატურად უნდა დაყენდეს მანომეტრის დამჭერის შედმეგ, მაგრამ მათ შორის გასაგებია რომ რაღაც სივრცე უნდა იყოს. ნუ ბოლო მიმოწერები მაგ სივრცეზე გვაქვს. ისე რედუქტორის ჩაყენების შემთXვევაში მანომეტრი მოექცევა რედუქტორის უკან, რაც იმას ნიშნავს რომ რეზერვუარის წნევის გაგება შეუძლებელი ხდება, გეცოდინება მხოლდო რედუქტორის უკან არსებული წნევა. მართალი გითხრათ მთლად სახარბიელო იდეა არ არის ![]() P.S. მგონი დღეს რედუქტორის ფული ავაგროვე, დღეს ხვალ იმედია რედუქტორის ავოტრთან გავარკვევთ ტექნიკურ საკითხებს და ეგრევე გადავურიცხავ ფულს. იმედია ჩქარა იქნება რედუქტორიც და გავიგებთ რამდენად ღირს და რამდენად არა. P.S. ბოლო ბოლო გევქენბა რედუქტორი, რომლის ბაზაზეც შემდეგ შეიძLება გინდა მარადიორისთვის და გინდა დისკოსთვსი რედუქტორი გამოვაჩარხინოთ ნებისმიერ ტოკარს.
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 18th June 2025 - 01:05 AM |
Hosted by Pro-Service |