![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() Rastafari ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,795 რეგისტრ.: 3-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 1 ![]() |
დასაწყისში ორიოდე სიტყვა, ზ.დ.პ. შაშხანის დასმაზკვაზე. პროცესები რომლებიც ხდება ზ.დ.პ. შაშხანაში, ზამბარის ენერგია და დგუშით სწარფი, ჰაერის შეკუმშვა, იწვევენ გავლენას რომელსაც ქვია დიზელის ეფექტი ან დიზელირება. აქედან გამომდინარე, მსუბუქი ნახშირწ*ლების, მცირე მოხვედრა, სმაზკიდან ცილინდრში, გამოიწვევს, მიღებული აალებადი შენაერთის, დეტონირებას. ამ დროს ჩნდება ნამდვილი აფეთქება, და მოძრავი ნაწილები (ტყვია და დგუში), ფრინდება სხვადასხვა მხარეს, საშინელი ძალით. დგუში, ამ დრის, კუმშავს ზამბარას, ისეთი ძალით, რომელიც იწვევს მაგის პლასტიკურ დეფორმირებას და გაფუჩებას. ინგრევა, გამშვები მექანიზმის სამაგრი და იწვება დგუშის მანჟეტი. ტყვია იღებს საშინელი აჩქარებას, იხსნება ღარებიდან და ზებგერის სიჩქარით ფრინდება ლულიდან, უცნობი მიმარტულებით ![]() აქედან გამომდინარე, სმაზკის გამოყენება, ზ.დ.პ. შაშხანაში, უნდა დავიყვანოთ მინიმუმთან. აუცილებელია, ყველა იმ ნაწილების გაპრიალება/შლიფოვკა, რომლების მუშაობენ ხახუნით. რა თქმა უნდა სულ სმაზკის გარეშე ვერ გამოხვალ. ამიტომ უნდა ამოვარჩიოთ, რამე არააალებადი, მაღალტემპერატურიანი ზეთი. ესეთი არის, სილიკონის ბაზაზე ან მოლიბდენია დიოქსიდზე, დამზადებულიო ზეთი. რა თქმა უნდა, ნებისმიერი ზეთი აალებადია. და ნებისმიერ ზეთში არის მსუბუქი აალებადი ფრაქციები. მაგრამ! ამ სმაზკებში ისინი მინიმალურია. ესეიგი: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() თხელი ფენით, წაუსვით ზეთი, მანჟეტის გვერდებზე, და მიაქციეთ ყურადღება, რომ ზეთი არ მოხდეს, მანჟერის წინა მხარეს. ასევე წაუსვით, ზეთის თხელი ფენა, დგუშის იმ ადგილზე სადაც ხდება გამშვები მექანიზმის, ენის მოდება. როგორც ნაჩვენებია ისრებით და შტრიქოვკით სურათზე. ნელა და აკურატულად შევდოთ დგუში ცილინდრში. ამ დროს აუცილებლად ყურადღებით იყავით მანჟეტთან, რომ არ დააზიანოთ კიდეები. იმ ნახვრეტებში სადაც დგება შტიფტი, უნდა გაუკეთდეს "ზენკოვკა". ეს საჭიროა იმისთვის, რომ მაგათი მჭრელი კუთხეებით არ დაზიანდეს მანჟეტი. ახლა კი ცავატაროდ, გერმეტირების პირველადი შემოწმება. ამისთვის მაგრად დავაჭიროთ თითი გადამშვებ ნახვრეტი, და მეორე ხელით დავაჭიროთ რამით (მაგ. სახრახნისით) დგუშზე, ლულის მიმართულებით. თქვენ უნდა იგრძნოთ, შეკუმშებადი აირის მზარდი დაპირისპირება. თუ უცებ ამოვიღებთ სახრახნისს, დგუში უნდა გამოვარდეს უკან, იმ ადგილას საიდანაც თქვენ ის დაძარით. შევამოწმეთ, ყველაფერი კარგია. ჩავდოთ დგუში ბოლომდე. შემდეგ დავზეთოდ, მიმმართველის ძირი. ჩამოვაცვათ "შაიბა", როგორც ნაჩვენებია სურათზე და იმასაც ვზეთავთ. ამ ადგილას, გასროლისას მიმდინარეობს ძალიან ძლიერი, დამრტყმელ-სატრიალო გადატვირთვები, და ის აუცილებლად უნდა იყოს დაზეთილი. ყურადღება!!! არ დაზეთოდ ზამბარა, და მიმმართველის შტოკი. არავითარ შემთხვევაში. საქმე იმაშია, რომ ზამბარა, მუშაობისას ხურდება და მაგრად ავენტილირებს ცილინდრის სივრცეს. აქედან გამომდინარე, ზეთის, მსუბუქი ფრაქციები, იწოვა ცილინდრის სამუშაო სივრცეში, იქმნება "აალებადი შენაერთი", და შედეგად - დიზელირება. ვდებთ მიმმართველს ზამბარაში. ზამბარა დგუშში. სულ ესაა ![]()
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() Rastafari ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,795 რეგისტრ.: 3-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 1 ![]() |
ეს რისი სურათებია, 2 დგუში აქვს ცილინდრს?? ალბათ გინდოდა გეთქვა 2 მანჟეტი აქვს დგუშს ![]() არა მანჟეტი ერთია, სულ ზემოდ რომელიც არის. და ეს 2 თეთრი ხაზი ზევით და ქვევით, არის ფტოროპლასტის რგოლები. ასე ვთქვათ ტიუნინგის შედეგია ![]() ამათ არ აქვთ, როგორც მანჟეტს გერმეტიულობის დატვირთვა, უბრალოდ ხდიან, დგუშის მოძრაობას უფრო სტაბილურს. შედეგად - მაღალი სიზუსტე, პარაზიტული ვიბრაციის მოხსნა და ა.შ.
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 1st May 2025 - 08:15 PM |
Hosted by Pro-Service |