![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Banned პოსტები: 1,789 რეგისტრ.: 21-December 14 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: დუშეთი-ჟინვალი წევრი №: 2,024 ქალაქი:დუშეთი ![]() |
გამარჯობათ ყველას! ბევრი მსმენია 125 მოდელზე,ვიდეო მიყურებია,ინფო წამიკითხავს,მაგრამ მაინც ამომწურავად ვერ შევაფასებ,იმიტომ,რომ არ მაქვს ჰ.125. ტანაც ზოგი აქებს და ზოგიც აძაგებს!!! გამოცდილ (პნევმომანებთან) მაქვს კიტხვა. ღირს თუ არა 330 ლარის გადახდა ამ თოფში.? რათქმაუნდა, მჯობს მჯობი არ დაელევაო. მესმის,რომ ბევრად უკეთესის ყიდვა შეიძლება,მაგრამ ჰ.125-მა რა დააშავა ამის ფასი,რომ ასე იწუნებენ?????????????????????????????????? გმადლობთ ყურადღებისთვის. ველი თქვენს კომენტარებს...
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,351 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
kubi11 ახლა არმითხრათ არარსებობს ეგეთი მძიმე 1 მანდ სხვა ტყვიებია ნახსენები 10.5 გრეინი მე 16.1 ვლაპარაკობ მერე რა გინდა გვაქვს მაგი ტყვია განხილული (სწორე ლინკი მოგაწოდეს), პირადად არა ერთი თოფიდან მისვრია, ნუ ახლა მაინცა და მაინც ჰაჩიკა არ მქონია, მარა სხვა რამდენიმე თოფიდან მომისინჯავს... ჩემის აზრით ძალიან დიდი შეხების ზედაპირი აქვს ლულასთან შედეგად ხახუნი და ძალიან ვარდება სიჩქარე, პლიუს სიმძIმე, პლიუს თუ ლულას ჩოკი აქვს... კაროჩე მხოლოდ გაქანებული კორეული თოფი თუ გაისვრის ნორმალურად მაგ ტყვიას, ნუ ტიპა ვინდისიტი, ან რაიმე ეგეთი okela84 და რატო მაგას ვერ ვხვდები, ცეცხლსასროლისთვის თუ უფრო ეფექტურია წაწვეტებული პნევმატიკამ რა დააშავა ? შეკაცო გადამრევთ ყველანი ![]() 1) იმპულსის მიმცემი აირი - ჩვენ ვისვრით აირით, ნუ ზ.დ.პ-ში კიდევ შეკუმშვა და გათბობა ხდება, მაგრამ ლულაში როგროც კი იწყებს მოძრაობას ტყვია ნელნელა უკვე ცივდება ჰაერი. PCP-ში, co2-ში და კომპრესიულში კიდევ საერთოდ თავიდან არის შეკუმშული აირი და გასროლისას ფართოვდება ანუ ეგრევე იწყებს გაციებას. ცეცხლსასროლში კიდევ პირიქით, კერ ცივია დენთი და აალებისას იმდენ სითბოს გამოყოფს რომ ჯერ ისედაც გამოყოფილი ოხრად აირი კიდევ გავარვარებულაი და უფრო და უფრო ფართოვდება, შედეგად მეტი მიწოლის ძალა და გაქანების საშაულება 2) პირველი პუნქტის მერე გაიხსენეთ რომ თუ გაქანების ძალა მეტი გვაქვს შეგვიძლაი მეტი წონის ტყვია გამოვიყენოთ, მეტი წონის ტყვიას კი უკვე წაწვეტებული ფორმა უნდა, თორემ ბურთულა ან პისტალეტის ტყვიის ფორმა არ უზრუნველყოფს დიდ მანძილზე გიროსკოპული ეფექტის შენარჩუნებას, რაც უფრო წაგრძელებულია ტყვია მით უფრო ნაკლებად აქვს ტრაკიდან ამოტრიალების ეფექტი. 3) რადგან პირველი პუნქტის მეშვეობით ძალა ოხრად გვაქვს და ტყვიას მაქსიმალურად ვაქანებთ და ზოგჯერ 800-ან 1200 მეტრ წამს ვაღწევთ... კაროჩე ხმის ბარიერს ლამის 3-ჯკერ ვაჭარბებთ, მანდ კი უნდა გავიხსენოთ მეორე მსოფლიო ომის ბოლო როდესაც გერმანელები პირველ რეაქტიულ თვითმფრინავს იგონებენ და ბრიტანელები ამერიკელები და რუსები კიდევ ამ ტექნოლოგიას გამარჯვების მერე იპარავენ. ჩადის ყველა თავის პოლიგონზე აყენებენ ჩვეულებრივ თვითმფრინავზე რეაქტიულ ძრავს და ყველა თვითმფრინავი ტყაპატყუპით ვარდება როდესაც ხმის ბარიერს აღწევს. ყველას ტყდება ფრთები, იბზარება კაბინა, ყანყალებს მთელი თვითმფრინავი, კაროჩე სიჩქარეს აქვთ მაგრამ ევრ გადალახა ვერცერთმა თვითმფრინავმა ხმის ბარიერი. გერმანელების პირველი ვერსია არ იყო გათვლილი ხმის ბარიერის გადალახვაზე, მაგრამ უკვე ჩადებული ჰქონდა ერთი კონსტრუქციული იდეა რომელიც დამპყრობლებმა ვერ დაინახეს, უფროსწორედ შანსი არ იყო არ დაგენახა, მაგრამ ვერ მიხვდნენ რა ჭირად იყო საჭირო. სანამ ბრიტანელებმა პირველი ზებგერითი აეროდინამიული ტრუბა არ გააკეთეს განსხვავება ვერ დაინახეს, საქმე კი იყო ფრთების ფორმაში, ათწლეულობით თვითმფრინავები კეთდებოდა ჯვარის ფორმის, მაგრამ ჰაერის მოლეკულები იმდენად მჭიდროვდება თვითმფრინავის წინ ხმის ბარიერის მიახლოებისას რომ ჩათვალე თვითმფრინავი ჰაერშI კი არა კაი შედედებულ ცომში მიფრინავს, შედეგად გაფხორილი და ბოლომდე გაწეული ფრთები ზეწოლას ვერ უძLებდნენ და ტყდებოდნენ ძირში, საზიზღარმა გერმანელებმა კი ფრთები წაკვეთილი გააკეთეს, ანუ ისრის თავის ფორმა მისცეს თვითმფრინავს რითად ჰაერის ტალღასთან შეხების წერტილი შეამცირეს... იგივეა ცეცხლსასროლშიც ტყვიას ისეთი მკვრივი ჰაერის მასა ხვდება წინ რომ მომრგვალებული თავის მქონე ტყვიას ძალიან დიდი შეხების წერტილი აქვს გა ჰაერის ტალღის გახვრეტა უჭირს. ამიტომაცაა წაწვეტებული ფორმის ტყვია ცეცხლსასროლში ახლა თუ გაინტერესებთ კი მაგრამ პნევმატიკაშI რატომ არ შეიძლება იგივეს გაკეთებაო, პასუხები შემდეგია: 1) მთლიანი ძამოსხმული ტყვია წაწვეტებული ფორმის არსებობს პნევმატიკაშიც და მას Rebbit Magnum-ი ჰქვია, იმენნა ლურსმანია, იმდენად დიდი შეხების ფართობი აქვს ლულასთან რომ ხახუნის გამო მაგრა ატორმუზებს თავს, პლიუს ჩოკში ანუ ლულის შევიჭროვებაშI უჭირს გამოძრომა შედეგად კაი არაფერი მიიღება 2) პირველი პუნქტის გამოა პნევმატიკაში მიღებული ეგრეთწეოდებული Diablo ფორმა, ანუ წელში გამოყვანილი ტყვია რომელსაც თავზე აქვს ერთი წრე ლულის კალიბრის ზომის და იგივე აქვს კაბის ბოლოში, ანუ სილ ლულაშI 2 შეხების წერტილი იჩითება და არა მთელი ტყვიის სიგრძის ხახუნი, ეგ თქვენ ერთი პასუხი 3) თუ გავითვალისწინებთ პირველ და მეორე პუნქტებს გამოდის რომ ყველაზე მოხერხებული პნევმატური ტყვიებისთვის არის მომრგვალებული თავი და გაფხორილი კაბა, რასაც ყველა მწარმოებელი აკეთებს, ზოგი ასეთ მომრგვალებას აკეთეს ზოგიო ისეთს, მაგრამ საერთო ძირიტადი კონცეფცია ყოველთვის ერთია 4) ამიტომაცაა მიღებული რომ პნევმატური ტყვია არ უნდა მიფრინავდეს 270-280 მეტრ წამზე მეტი სიჩქარით, იმიტომ რომ მომრგვალებული ფორმა არ აძლევს საშუალებას კარგად იფრინოს ან იოლად გადალახოს ხმის ბარიერი, წაწვეტებული არ გამოდის როგორც უკვე ვახსენე, ასე რომ ყველანაირი თეორიები ტომ წვეტიანი ტყვია რატომ არ არის, ან ის იდეა რომ თუ პნევმო 350-ით 470-ით და 780 მეტრ წამით ისვრის კარგია - არის მცდარი, ფორმის გამო ტყვია ზებგერით სიჩქარესთან მიახლოებისას ისეთ წინააღმდეგობას აწყდება რომ ვერ უძლებს წინს დახვედრილ შეკუმშული ჰაერის კედელს, შედეგად მის გადალახვაზე მეტ ენერგიას ხარჯავს და გასაფრენათ ძალა აღარ რჩება, ბოლო კი ეს გამოიხატება სიჩქარეს მოკლე მანძილზე დაცემაში და ტრაეტქორიიდან გადასვლაში ![]() მოკლედ ყველაფერი გენიალური მარტივია, პროსტა ბევრ თქვენთვის ცნობილ ფაქტორებს უნდა ერთად თავის მოყრა და გაანალიზება, დარწმუნებული ვარ იგივე დასკვნებამდე თქვენთ მიხვიდოდით ![]() ![]()
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 17th June 2025 - 06:53 AM |
Hosted by Pro-Service |