![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() ცნობის მოყვარე ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 4 რეგისტრ.: 23-October 14 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 2,003 ქალაქი:tbilisi ![]() |
Vantage nitro piston ზე რეპორტი არავის გაქვთ გაკეთებული? ვერსად ვნახე ფორუმზე, ვისაც გაქვთ ეს მოდელი იქნებ დაწეროთ ცოტა რამ მის შესახებ.
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Super Moderator პოსტები: 4,125 რეგისტრ.: 10-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 158 ქალაქი:თბილისი ![]() |
გაგიკვირდება და კაკრაზ რედუქტორის ჩაყენება უფრო გზღუდავს სიჩქარე-სიმძლავრის ლავირებაში.. რამდენადაც ვიცი დავინჩის მარადასთან გქონდა შეხება, ხოდა კაკრაზ მე დავუტოვე ის სიჩქარე რაც ჰქონდა ქარხნულად, სრულიად საკმარისი იყო მაგ ბავშვისთვის და მიტომ.. 260-270 მ/წმ იყო თუ არ ვცდები. არცერთი მარადა არ მოდის ქარხნიდან ერთ სიჩქარეზე დაყენებული.. ყველა ეგზემპლარი სხვადასხა "ნასტროიკით" მოდის.. მოკლედ, არ ცოდნა, არ ცოდვააო, მაგრამ სხვაც შეგყავს შეცდომაში და მაგიტომ ამხელა გამოხმაურება შენს პოსტს..
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 10th May 2025 - 09:59 AM |
Hosted by Pro-Service |