![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() ცნობის მოყვარე ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 80 რეგისტრ.: 18-March 10 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 332 ![]() |
ყველა პცპ-ს ტავისი ინდივიდუალური ნასოსი ბერავს ![]()
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 3,099 რეგისტრ.: 23-March 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi წევრი №: 335 ![]() |
კაროჩე თეორიულადაც და ტექნიკურდაც მხოლოდ მაგ რგოლის მოძრობა რომ იყოს საქმეში ჩართული მაშინ ჰაერი ვერ დარჩებოდა ნასოსში, რაღაც კიდევ იყო მანდ საქმეში... რათქმაუნდა მარტო მოძრობით ვერ დარჩებოდა ჰაერი, მაგრამ ფაქტია რომ ნახვრეტი გაიჭედა და ჰაერი არ გავიდა ვინტის მოშვებისას. ხოლო იმ ფტოროპლასტის თავის მოძრობამ ხელი შეუწყო წნევის დაგროვებას, რადგანაც გარკვეულ მონაკვეთში ნასოსის ჩაწევა იქნებოდა ძალიან მსუბუქი ხოლო ამოწევა ძნელი რადგანაც მხოლოდ ამოწევის დროს გროვდებოდა ჰაერი და მატულობდა წნევა. რავიცი მე ასე ვფიქრობ.
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 9th June 2025 - 10:58 AM |
Hosted by Pro-Service |