temo-777 აუ რამდენი გიწერიათ ბლიაძ და პასუხი არ გაქვთ არცერთს დაწერილი

მოკლედ

1) ნუ ეროვნული ბანკის კურსით უნდა ნახო ხომ არ სცდება 300 ლარს, თუ 1 თეთრით ნაკლებია მაინც მაშინ გახატია
2) თუ 300 ლარამდეა საქონელი, მაშინ არც შიპინგი და არც აქაური გადამზიდავის ხარჯები არ იანგარიშება, ხოლო თუ ტავარი 300 ლარზე ზემოთაა დაგიმატებენ იქაურ შიპინგსაც, მიამატებენ აქაური გადამზიდავის თანხასაც და მერე დაგიანგარიშებენ მაგ საერთო თანხიდან გადასახადს, პლიუს მომსახურების 5 ევროს ექვივალენტი, და პლიუს ბანკის გადარიცხვის 3 ლარი (ნუ 3 საბუთად იწერება ხოლმე ხანდახან 2-ად, გააჩნია კონკრეტულ მომენტში რა წესები მუშაობს, შედეგად თითო ქვითარზე 1 ლარი მიდის)
3) დისკაუნტ კოდი შეგიძლია გამოიყენო და მაგ შემთხვევაში უთითებ არა მთლიან ფასს, არამედ ფასდაკლებულ თანხას. ანუ შენ რა გადაიხადე რეალურად ისაა აქტუალური და არა ის რომ ნივთს რომელიღაც მაღაზიაში აწერია 3 მილიონი. საუბარია სუფთა ფინანსურ ეკონომიკური გადასახედიდან იმაზე თუ რა რაოდენობის თანხა გავიდა ქვეყნიდან და არა რაღაც წარწერაზე. არაერთხელ ჩამომიტანია ეგრე ნივთი, 1-2-ჯერ დაჟე შემოსავლების სამსახურის მიერ შემოწმებული წითელი ლენტით იყო გადასკოჩილი, მაგრამ ვერაფერი ვერ გააკეთეს და ბეზ პრაბლემ გამომიტანია ნივთები. ერთდერთი თუ რაიმე გატრაკება წავიდა, ინვოისი უნდა გქონდეს ხელზე, რომ შენით მოფიქრებული რაღაც ფასი არაა და მართლა ეგ გაქვს გადახდილი. მე ეგეთი შემთხვევისთვის გამზადებული მქონდა მოსული წერილიც რომელშიც საბოლოოდ გადახდილი თანხა იყო Total და ასევე იბანკიდან ამობეჭდილი მქონდა გასავლის თანხა სადაც ეწერა თარიღი თანხა და მაღაზია...
მზად ვიყავი რომ თავზე გადამეხია ეს ყველაფერი ვიღაც კიკინებიანი დეგენერატკისთვის, მაგრამ აღმოჩნდა რომ თვითონაც მოტვინეს ვერაფერს გავიდოდნენ და ხმაც არ ამოუღიათ ისე ჩამოვიდა ნივთი

4) ის რომ საბაჟოზე და შემოსავლების სამსახურში იმბეცილები ზიან არ გაგიკვირდეთ, მე ეგრე ადრე საქ ბანკში ვმუშაობდი და ერთმა ოპერატორმა მენეჯმენტთან მოიწერა კითხვა, - კლიენტია მოსული და აინტერესებს Paypal-ზე თუ ერთდება ჩვენი ბარათებიო და თუ ერთდება მაშინ რომელიო....
ეს ის პერიოდია ქართული პეიპალი რომ არ არსებობდა და სასტავი ხან თურქეთით, ხან უკრაინით რეგისტრირდებოდა და ხან იმ ბანკის ბარათი მიდიოდა ხან ამ ბანკის და მოკლედ სექსი იყო. იმ დროისთვის საქართველოს ბანკის ჩვეულებრივ VISA და MASTERCARD-ს პეიპალზე ვერავინ აბავდა, ნუ არ იღებდა ცოცხალი თავით... მოკლედ მენეჯმენტი გვეკითხება ხომ ხართ პროდუქტებში გარკვეული და მომხმარებელს მხარდაჭერა უნდაო... და რა გამოსავალი არსებობსო... იმ დღეს მე საქმეებზე დავრბოდი და ხან ერთ ფილიალში ვიყავი ხან მეორეში, ამასობაში თურმე მიმოწერა აქვთ სუპერ ლეგენდების დონეზე, რომ ტიპა არ შეიძლება, ან შეიძლება, ან ის რომ ჩვეულებრივი Visa-ც კი შეიძლება გამოიყენო, ზოგი წერს რომ რა პრობლემაა კაცო შევიდეს და საქართველო მიუთითოს

და ამას ყველაფერს ბაასობს ერთმანეთში სასტავი რომელიც ბანკში თვითონ ნერგავენ პროდუქტებს და გარტყმაში არ არიან რეალობაში რა რას აკეთებს...
შუადღის მერე რომ მოვედი ჩემს კომპთან და ეს დეგენერატული მიმოწერა ვნახე, ეგრევე ჩავერთე და მეთქი თქვე გოიმებო, ჩვეულებრივ ბარათებს ვერ მიაბავთ, საქართველოს პეიპალი არ აღიარებს მეთქი, უნდა გამოიყენოთ AMERICAN EXPRESS-ის ბარათები მეთქი და რეგისტრაცია ან უკრაინად, ან რუსეთად, ან თურქეთად გაიაროთ მეთქი...
გადის 2 საათი და კაციშვილი არაფერს იწერება

გამიტყდა მეთქი ალბათ გოიმად ჩამთვალეს და მიმოწერიდან ამომაგდეს მეთქი

, მარა კიდევ 20-30 წუთის გავლის მერე მირეკავს ერთერთი ბობოლა მენეჯერი, ნუ ლამის გენ დირექტორი და მეუბნება ეს რა მოიწერეო??!! მეთქი რავი რაც გამომიცდია და რეალობაში გამიტესტია ეგაა მეთქი და დანარჩენი რაც დაგიწერიათ - რბილათ რომ ვთქვათ გამოუცდელობის და საკუთარი პროდუქტის ბოლომდე არცოდნა მეთქი...

იცი რა მომხდარა თურმე? ის რომ მთელი მენეჯმენტი მიხვდა რომ გოიმები ყოფილან, თავი რომ კიტრებად მოაქვთ სინამდვილეში გარტყმაში არ ყოფილან საკუთარივე პროდუქტის, და ვაბშე დებილებად გამოჩნდნენ თურმე ჩემი წერილის მერე და გაპაზორდნენ ყველანი გენდირექტორის თვალში

მაგიტომაც თურმე გაჩერებულან რომ შეეშინდათ ეს ვიღაც IT-იშნიკი ახლა კიდევ უფრო მეტს დაგვასხავსო

ასე რომ მე პირადად მაქვს გამოცდილი და ვიცი რომ ეგეთ კანტორებთან წერილების მიწერას და რაიმეს კითხვას აზრი არ აქვს, მიუხედავად იმისა რომ მათივე მოფიქრებულია ეგ ყველაფერი და წესით თვითონ უნდა დაგაკვალიანონ... იგივე ბანკის მაგალითი რომ ავიღოთ ჩემი წამოსვლის მერე ქოლ ცენტრისთვის ტრენინგი არავის ჩაუტარებია IT-ში და ნორმალურად პროდუქტებში, შედეგად ამასწინათ რეკავენ და AMEX-ის ბარათის დაზღვევას მთავაზობს ქოლ ცენტრი, მაშინ როდესაც AMEX-ის ბარათი ავტომატურად დაზღვეულია ყველანაირი თაღლითობისგან და მაგის გამოა რომ ბარათის მომსახურებაში წელიწადში 85 ლარს ვიხდი

, ტიპშას ვეუბნები - ბოდიში ხომ არ გძმარავს მეთქი

ჩემს ხელშია AMEX-ი გაშვებული და ეგ მაინც ვიცი რა შედის მაგ ბარათის მომსახურებაში მეთქი

, თან ვეუბნები ვმუსაობდი მაგ ბანკშ და ყველა პროდუქტი ზეპირად ვიცი მე ვატრენინგებდი მეთქი სასტავს.... ტიპშა აქეთ მეკაჩავა რას ამბობთ არასწორე ინფო გაქვთო

ბოლოს იმდენი ვიკამათეთ და ვიომეთ, პლიუს კიდევ ერთ ჩემს ყოფილ თანამშრომელს დაურეკეს იგივე შეთავაზებით და იმანაც გადაუარა, ბოლოს მიხვდნენ რომ რაღაც ნიტო იყო, 1-2 საათში ბოდიშით გადმორეკა მაგათმა მენეჯერმა

მარა წარმოიდგინე მანამდე რამდენ ადამიანს დაურეკეს და რამდენი დაკერეს რომ დაზღვეული ბარათი რომელშიც 85 ლარს იხდიან, კიდევ დაეზღვიათ 20 ლარად

, რამდენი დაკერეს!!!
და ამის მერე თქვენ სამთავრობო სასტავისგან ელით რაიმე ადეკვატურ გამოხმაურებას

აგერ წერილის თავშივე ჩანს ტრაკში პერო გარჭობილი დასაწყისი

მოგახსენებთ რომ ამა და ამ კანონის, იმადა იმ პუნქტის, ესა და ეს მუხლი....

და რეალობაში არაფერს გეუბნება, პროსტა თავის უვიცობას ცდილოვს რამენაირად შენიღბვა გაუკეთოს და რაღაც სუპერ ოფიციოზის ტექსტი შემოგტენოს, რომ უფრო დაგაშინოს და კომპლექსი გაგიჩინოს, რომლის მერეც წამკითხველს შემდეგი სახის კომპლექსი უნდა გაუჩნდეს - მე თურმე ისეთი დაუნი ვარ რომ ამას ვერ ვიგებ და ტეხავს ხელახლა ვკითხო რას იფიქრებენ ჩემზეო
აი მაგას ემსახურება ეგ წერილი რაც მაგათმა მოიწერეს