დახმარება - ძებნა - წევრთა სია - კალენდარი
სრული ვერსია: ნორიკა გოლიატ
Georgian Airgunners Portal > პნევმატური იარაღი > ზამბარ-დგუშიანი პნევმატიკა
achi23
გამარჯობათ, რას იტყვით ნორიკა გოლიატ-ზე, ტქვენი აზრი მაინტერესებს.
ja_ja
ნუ ვაბშეტა სათაური ისეთი იყო რომ მეთქი არიქა ახალი მოდელის განხილვა გაიჩითა მეთქი smile.gif

მარა თურმე პირიქით ყოფილა smile.gif

ნუ მე პირადად არ მჭწერია და არ ვიცი, მაგრამ დარწმუნებული ვარ ისევე როგორც სხვა Norica-ს იარაღებს მაგასაც დიდი პრობლემა ექნება სასხლეტის სიმძიმესთან.


P.S. შენის ნებართვის ალტერნატიულ ტექსტს მივაწერ სათაურს რომ ყველას განხილვა არ ეგონოს.
ReMiNgToN
achi23
ჩემს ახლობელს ჰქონდა ნორიკა გოლიათი და საკმაოდ კმაყოფილი დარჩა, ძლიერი თოფი იყო და მიზანიც არაუშავდა. მაგრამ მე ფანტომი მირჩევნია. ისე ცუდი იარაღი არაა ნამდვილად და თუ კარგი შანსი გაქვს შეიძინე
achi23
მიზანში ცოტა უჭირს, 100-მეტრიან დისტანციაზე გაპანტვა მიახლოებიტ 20-სანტიმეტრი აქვს და რას იტყვიტ ესე ხომ არ უნდა ქონდეს. სერიოზულ გერმანულ პნევმატიკაზე ალბატ ესე არ იქნება ხო?
ReMiNgToN
achi23
ინტერესნო.... 100 მეტრზე მაგ თოფით საერთოდ მიზანში არ ისვრიან, რავიცი მემგონი დიდი მანძილია ზედმეტად რამე რომ დაადგინო. ახლო მანძილში 15-30 მეტირან დისტანციებზე გააკეთე ჯგუფები და + ისიც გვითხარი რა ტყვიებს და რა ოპტიკით ისვრი. მერე შეიძლება მაგაზე მსჯელობა smile.gif
achi23
ტყვიებს რაც შეეხება ჩეხური ესაქტის ტყვიებია 0,67 გრამიანი, 25 მეტრზე ვისროლე და გაფანტვა მიახლოებიტ 2-3 სანტიმეტრი ქონდა. იარაგს რაც სეეხება იდეალურია სატარებლად და ხელშიც იდეალურად ჯდება აი უბრალოდ ეს მაინტერსებს ეს გაპანტვა მემგონი არ უნდა იყოს მაინცდამინც კარგი შედეგი. მე ახლახან სევიზინე და ესე ვთქვათ დამწყები ვარ და თქვიენი პროპესიონალების აზრი მაინტერსებს რას მეტყვით. ოპტიცას რაც სეეხება ოსპრეის პირმის ოპტიკაა 2.5-10*40, ოპტიკის ბრალი არამგონია იყოს.
ja_ja
achi23
ციტატა(archili @ 26th June 2013 - 03:20 PM) *
100-მეტრიან დისტანციაზე გაპანტვა მიახლოებიტ 20-სანტიმეტრი აქვს და რას იტყვიტ ესე ხომ არ უნდა ქონდეს

რას კაცო ზ.დ.პ-ს??? shok.gif mda.gif მაგ კლასის იარაღისთვის ჯგუფის მოთხოვნაა 20-25 მეტრი, ნადირობა მაქსიმუმ 50 მეტრი, ექსტრემი შესაბამისი ექსტრემალური გადახრებით 75 მეტრი და შენ 100 მეტრს ამბობ???? scratch_one-s_head.gif scratch_one-s_head.gif

არა აქვს მნიშვნელობა გერმანულია, ფრანციცული თუ ესპანური ზ.დ.პ კლასის პნევმატიკისთვის 100 მეტრი ნამეტანია, იგივეა რომ PCP-ისთვის 200 მეტრზე ვისროდე და პრეტენზია მქონდეს მიზანს აღარ ხვდება და 10 სანტიმეტრიანი გადახრა აქვს პლიუს მინუსში მეთქი... დამცინებს ხალხი და ჩამქოლავს smile.gif

თან PCP-ში თუ კიდევ 5.5, ან 6.25, ან 9 მილიმეტრზეა საუბარი შენ დარწმუნებული ვარ 4.5 მმ-ზე ზიხარ (ისევე როგორც ყველანი მაგ კალიბრზე ვზივართ). შედეგად რაის 100 მეტრი smile.gif smile.gif 4.5-იანი ტყვია PCP-ისთვის 100 მეტრი არის პატალოკი, ზ.დ.პ-სთვის მითუმეტეს მიუღწეველი შედეგია. პროსტა კალიბრია რა ეგეთი, არ აქვს სტაბილურობა და ინერციის შენარჩუნება...

ასე რომ 100 მეტრი და 20 სანტიმეტრი კიდევ კაი შედეგია smile.gif და მართალი რომ გითხრა კიდევ გააჩნაი ტყვიებს, ზოგი ტყვია 20 მეტრის მერე ლამის 1 მეტრზე უხვევს გვერდზე smile.gif ასე რომ ჯერესერთი ჩამოდი 25-30 მეტრზე (ნუ ნადირობა მაქსიმუმ 50-60 მეტრი, ნუ აყვები ნიხინტოს ლეგენდარულ 70 მეტრს smile.gif) და მეორეც ჯერ ოხრად სხვადასხვა ფორმის და ფორმის ტყვიები გჭირდება, ისვრი თითოს მინიმუმ 50 ცალს და აკვირდები რა ხდება, პერიოდულად ლულას წმინდავ და მეორე ტყვიაზე გადადიხარ.

აი რომ ნახავ შენი თოფისთვსი მისაღებ და იდეალურ ტყვიას მერე დაიწყე დისტანციებზე ჩალიჩი hunter.gif , მაგრამ მაგ შემთხვევაშიც 100 მეტრი ზ.დ.პ-სთვის ნამეტანი დიდი დისტანციაა...
achi23
ოპტიკის ბრალი არამგონია კი არა ტამამად სემიზლია ვტქვა რომ არ არის რადგან იარაგზე ლაზერიც მიყენია და გასროლის სემდეგ რომ შევამოწმე სადაც მანმდე იყო ლაზერის წერტილი და ოპტიკის ბადის დამტხვევა ანალოგიური იყო სრდოლის მერეც და ასე რომ მაგი გამორიცხულია, ლულაც არ ყანყალებს ტიტქოს და მაგას დავაბრალო და აბა ტქვენ ეარგანელები რა შეპასებას გაუკეტებტ მაინტერესებს.
ja_ja
P.S. ახლა კიდევ დაგიმატებია ინფო რომ 2.5-10-ზე ჯერადობის ოპტიკა გაქვს... რას ამბობ კაცოუ smile.gif ხალხი 24 და 32 ჯერადობას იყენებს 50 ემტრზე, ზოოგი ჭკუა მოღუნული ჩემნაირი გადარეული 40 და 50 ჯერადობას ყიდულობს რომ 50 მეტრზე კარგად დაინახოს სსამიზნე....

პირადად მაქვს გაცილებით უკეთესი ფირმის 10 ჯერადი ოპტიკით 50 მეტრზე ნასროლი და თამამად შემიძლია ვთქვა პრაქტიკუალდ არ ჩანს სამიზნე. და ის რაც ჩანს და გგონია რომ უმიზნებ, რეალურად გაძლევს კოშმარულ გადახრებს, ანუ შენ გგონია რომ სამიზნეს ხედავ, მაგრამ 1-2 მილიმეტრის განსხვავება რომ გგონია რეალში დიდ დისტანციაზე ეგ უკვე 1-2 მილიმეტრი კი არა შეიძLება კაი 20-30 სანტიემტრი იყოს.

პლიუს რა პოზიციიდან ისვრი, ანუ ხელიდან თუ მაგიდასთან ზიხარ, რაზე გაქვს დაყუდებული თოფი... ხელში ჭერა და მაგიდა ან მანქანის კაპოტი არაა ის სამაგრი რომელიც რაიმე შედეგს მოგცემს...

მოკლედ ნამეტანი სპორტულ შედეგს ითხოვ, ნამეტანი იაფიანი მოდელისგან და თან ნამეტანი შორ დისტანციებზე smile.gif
achi23
ეს ზდპ რა არის აჩი იქნებ ამიხსნა ძმა. ლულა პოლადის საწმენდები რომ არის ჩოტქები მაგიტ რომ გავწმინდო ლულას ხომ არ დაკაწრავს.

მანქანაზე მედო იარაგი და ისე ვისროდი, ხელი გაყინული მქონდა, ანუ შედეგი ნორმალურია ხო?
ja_ja
achi23
ციტატა(archili @ 26th June 2013 - 03:43 PM) *
ეს ზდპ რა არის აჩი იქნებ ამიხსნა

ნუ პირველი ვეებერთელა თხოვნა მეთქება "ძმა" ამოვაგდოთ საუბრიდან, ნუ უმეტესობა ფორუმელებისა 30 წელს არიან გადაცილებული ზოგი ბებერი კიდო კაი 40 წელს უკაკუნებთ და არც მთლად მაგ ტერმინის ასაკში ვართ და რავიცი შეიძლება ვცდები, მაგრამ მთლად აუცილებელი ტერმინი არაა 2 დაინტერესებული ადამიანის ურთიერთობისას - მოკლედ იმედია ამ საკითხზე არ მიწყენ.

რაც შერეხება
ციტატა(archili @ 26th June 2013 - 03:43 PM) *
ეს ზდპ რა არის აჩი იქნებ ამიხსნა



ნუ შენ მგონი ეს გაქვს ხომ?



ნუ არის რამდენიმე კლასი იარაღებში, ძირითადი 4 კლასია
1) ზ.დ.პ - ანუ ზამბარ დგუშიანი - ნუ იქ ლულის გადატეხვა ან რაიმე რიჩაგის მოწევა
2) MP - ანუ მულტი პამპი სადაც ერთი გასროლისთვის რამდენიმე დაკაჩავება უნდა გააკეთო
3) Co2 - ანუ ნახშირორჟანგის ბალონებზე მომუშავე იარაღები,
4) PCP - წინასწარ დაჭირხნული ჰაერით მომუშავე იარაღი

კაი იქნება საერთო ინფორმაციისთვის გაეცნო აი ამ თემას, გაიგებ ყველაფერს აირგანის კლასების და მათი შესაძლებლობების შესახებ, ნუ დიდი კკია, მარა ყველაფერია აღწერილი დამწყებისთვის

დალშე იარაღში არ გაბედო რა რკინის არაფერი ჩადო, ლულას მომენტალურად მოსპობ.... ცეცხლსასროლი იარაღის ლულა გაცილებით მეტი დატვირთვებისთვისაა გათვლილი და იმ რკინის ჩოთქებს უძლებს და არაფერი ემართება, ჩვენი ლულები კი დამზადებულია ნაკლებად მკვრივი ფოლადისგან შედეგად უპრობლემოდ იფხაჭნება და მერე შეგიძლაი სიზუსტეს დაემშვიდობო.


იმისათვის რომ რაიმე პრეტენზია ჯგუფებზე გქონდეს, უნდა დაემორჩილო სტანდარტებს... პირველი აუცილებლად რაღაც ამდაგვარი პოზიციიდან უნდა ისროდე, ანუ მყარი მაგიდა, წინ და უკან ქვიშით სავსე ტომრები, იარაღი ამ ტომრებზე, მსროლელი დაღლილი არ უნდა იყოს, წყნარად უნდა სუნთქავდეს, ოპტიკა მაქსიმალური ჯერადობის რაც შეგიძლია ითრიო....




ამის შედმეგ, როგროც უკვე ვთქვი ჯგუფებზე შემოწმებისთვის ზ.დ.პ ანუ ზამბარ დგუშიანი პნევმატიკისთვის არის დისტანცია 25 მეტრი, მაღალი დონის PCP-ისთვის კი 50 მეტრი... ჯგუფი იზომება ყველაზე შემდეგნაირად. ერთ წერტილში კეთდება 5 გასროლა და იზომება დისტანცია ყველაზე დაშორებულ ნატყვიარებს შორის (არა მართო სიმაღლეზე ან სიგანეზე, შეიძლება დიაგონალზე იყოს, ან ნებისმიერი სხვა დახრით). 30 მილიმეტრს რაც გასცდება ეგ ჯგუფად არ ითვლება

გაითვალისწინე სანტიმეტრი ამოსავალი წერტილი არაა მილიმეტრებზეა საუბარი


დალშე 100 მეტრი ის დისტანციაა რომელზეც ნებისმიერი ნიავის იქეთ აქეთ პაწუა წაბერვა ეგრევე კორექტივებს შეიტანს ნასროლში. არ არსებობს აირგანის იარაღი რომელიც 4.5 კალიბრში 100 მეტრიან დისტანციაზე ისვრის, და რაიმე სახის კომპენსირების გათვლა იქნება შესაძლებელი ქარის ვარიანტში, რგროც უკვე ვთქვი არასტაბილური კალიბრია smile.gif
achi23
მადლობა გაიხარე რჩევებისთვის.
achi23
ისე ლულის გაწმენდას რაც შეეხება სპეციალურად 4.5 კალიბრისთვის ვნახე გასაყიდად ჩოთქები რომელიც შონპოლზე მაგრდებოდა, ჩოტქი პოლადის იყო. მაგიტ ტუ არ გავწმინდე აბა მაშინ ლულაში არსებული ტყვიის ნარჩენები რიტ მოვაშორო რას მირჩევ.
ja_ja
achi23
პნევმატიკისთვის როგორც წესი იყიდება სეპეციალური საწმებში ჩოთქები და შომპოლი, შპმპოლის ღერძს როგროც წესი აქვს პლასტიკატის გარსი რომ თუ რანმე თვითონ შომპოლი დაიკაწროს და არა ლულა.

დალშე პნევმატიკისთვის არსებობს ძირითადი 4 ჩამოსაცმელი:

1) ბამბის ბუსუსებიანი თავი
2) ლპასტიკატის ტავიანი ჩოთქი
3) ეგრეთწოდებული "ვიშერი"
4) ლატუნის ჩოთქიანი თავი

პირველი იასნია ზეთი და ქმენდა მანამდე სანამ სუფთა არ გამოვა

პლასტიკატის თავიანი გამოიყენება იმისათვის რომ სპეციალური ზეთი ლულაში ყველა მხარეს გაანაწილო, ამის მერე ზეთს 5-10 წუთი უნდა აცადო რომ რეაქციაში შევიდეს ტყვიის ნადებთან და მერე მისი მოცილება ხდება ბამბის თავიანი ჩოთქებით

ვიშერი გამოიყენება იმისათვის რომ ზედ დაახვიო ნატურალური ბამბის ნაჭერი და ლულაში გაატარო, შეიძლება ზეთიან ლულაში გაატარო, ან თვითონ ნაჭერი დანამო ზეთით, ნუ მოკლედ კონფიგურაციები ოხრადაა

აი ბოლო ლატუნის ჩოთქის გამოყენება ხდება იშვიათ, გამონაკლის შემთხვევებში. მიუხედავად იმისა რომ ლატუნი ნებისმიერ რკინაზე სუსტია, მაინც არ არის პნევმატიკის ლულებში გამოყენებისთვის რეკომენდირებული. გამოიყენება ძირითადად ტყვიის სქელი ნადების მოსაცილებლად, პრაქტიკულად კედლებიდან ჩამოსაფხეკად. წესით და რიგით ლულა მაგ დღემ,დე არ უნდა მიყვანოს მომხმარებელმა.

მოკლედ მაგ 4 პუნქტზე თავდება პნევმოს ლულის საწმენდი საშუალებები, არანაირი რკინის ჩოთქი, ჩათვალე ეგრევე მოკლულია ლულა....
ja_ja
შენ ჯერ უნდა იჩალიჩო სპეციალურ ზეთზე, მე თუ მკითხავ პნევმატიკისთვის ამაზე უკეთესი არა რსებობს

დალშე ბამბის თავიანი ჩOთქები გამოიყურება აი ასე , ნეილონის ჩOთქი გამოიყურება აი ასე , ეგრეთწოდებული "ვიშერი" გამოიყურება აი ასე , ზოგიერთ შემთXვევაშI შემცვლელად შეიძLება გამოიყენო აი ასეთი ყუნწი , და სულ ბოლოს ნაკლებად რეკომენდირებული ლატუნის ჩოთქი გამოიყურება აი ასე

ნუ ძIრითადად ესაა რა smile.gif

achi23
დიდი მადლობა გაიხარეთ, ნამდვილად ბევრი რამ ვისწავლე ამ 2 დგეში. ეგ კარგი ზეთი სად ვიყიდო ხომ ვერ მეტყვი და ლულა რამდენი გასროლის მერე გავწმინდო ხოლმე.
ja_ja
achi23
ნუ ზეთი უნდა იყიდო ან ამაზონზე ან კაკრაზ მაგ ლინკზე რაც მოგწერე... საქართველოში ვერ იყიდი გარანტირებულად ვიცი smile.gif

გაწმენდას რაც შეეხება, და მის პერიოდულობას, ჯერ სიტყვაზე გაწმინდე ლულა, მერე გაისროლე რამდენიმე ტყვია (ასე 5-10 ცალი, რომ ასე ვთქვათ ლულა მაგ ტყვიაზე მოჯდეს) და მერე დაიწყე მიზანში სროლა, ნუ პირობითად ვთქვათ 25 მეტრზე აკეთებ 20 მილიმეტრს, როგორც კი დროთა განმავლობაში (ასე 200, ან 500, ან 1000 გასროლის მერე) როგორც კი შეამჩნევ რომ ლულიდან გასროლილი ტყვია სადღაც სხვაგან მიდის, ისევ სცადე იგივე 25 მეტრზე ჯგუფის გაკეთება.

თუ ჯგუფის ზომა გაიზარდა და გაფანტვამ მოიმატა ესე იგი ლულა გასაწმენდია. შემდეგში უკვე მაგ რაოდენობამდე აღარ უნდა მიხვიდე, ნუ ვთქვათ თუ 1000 გასროლაზე შეამჩნევ პირველად გაფანტვას ესე იგი შემდეგში სადღაც 700-800 გასროლაზე უნდა გაწმინდო ლულა, მაგრამ მანამდე ისევ ჯგუფზე შეამოწმე, თუ მაგ 700 ან 800 გასროლაზეც გაჩვენა გაფანტვა ესე იგი უფრო ადრეა გაწმენდა საჭირო და ასე შემდეგ....

სპორტული მაღალი შედეგების შემთხვევაში ითვლება რომ უხეშად ყოველი 100-დან 200-მდე გასროლის მონაკვეთში ლულა გასაწმენდია, მაგრამ ეს ყველა ლულას არ ეხება... გააჩნია მწარმოებელს, გამოყენებულ ტყვიას, თოფს და ათას ფაქტორს.

ზოგი ლულა 10 000 გასროლა მოვლას არ საჭიროებს, ზოგს კი ყოველ 50 გასროლაში გაწმენდა უნდა, მოკლედ უნივერსალური ფორმულა არ არსებობს.
achi23
მადლობა, კიდევ ერთი რას მირჩევტ მიზანი რამდენ მეტრზე გავასწორო. ტყვია ხო გარკვეული მანძილის მერე ყვინთავს-მაგ.გეკოში 25-მეტრსი შემდეგ-კარაბინში 100-მეტრის შემდეგ და პნევმატიკის შემტხვევაში როგორაა ტუ მაგალითად სიჩქარე 300-მ.წმ-ა. წინასწარ მადლობა. smile.gif
ReMiNgToN
achi23
უფრო ხშირად ნოლს იგებენ და ისე ასწორებენ, მაგრამ რა მანძილზეც უფრო ხშირად გიწევს სროლა იმ მანძილზე გაასწორე. 25 მეტრი იდეალურია წესით და რიგით, ნუ თუ შორს ისვრი 35 ზე გაასწორე, ეცადე რომ ერთ მაძნილზე ასწორო ხოლმე, მერე მაღლა დაბლა დაწევა ადვილად რომ დაამუღამო smile.gif
ja_ja
achi23
მაგარი არასწორი კითხვაა... ტყვია კი არ ყვინთავს, არამედ მიფრინავს პარაბოლაზე. და არანაირი ეგეთი დისტანცია არ არსებობს იქ გეკო 25 მეტრი, კარაბინი (რომელი ერთი და რომელ ტყვიაზე smile.gif ) 100 მეტრი და ასე შემდეგ....

ტყვია ლულის გამოსვლისთანავე პირველივე მილიმეტრიდან იწყებს ვარდნას, ნებისმიერ კალიბრში და ნებისმიერ თოფში, არა აქვს მნიშვნელობა პარამეტრებს, ფორმას და ასე შემდეგ, მინიმალური თუ მაქსიმალური ვარდნა ყოველთვის არსებობს, კომპენსირება ხდება ყოველთვის და ლულა ყოველთვის უაზრო ზემოთაა მიმართული ვიდრე დასამიზნებელი ხილვადი პირდაპირი ხაზი.



მოკლედ ვარდნა მუდმივია და კიდევ ერთი რამ უნდა იცოდე ტყვია დამიზნების ხაზს ორ ადგილზე კვეთავს , ახლო მანძილზე და შორ მანძილზე, ორივეს ეწოდება ნოლი.

პირველ ნოლამდე არის, აღმავალი ტრაექტორია, მერე გრძელდება აღმავალი ტრაექტორია და იწყება დაღმავალი ტრაექტორია, ამ დაღმავალი მოძრაობისას ტყვია კიდევ ერთხელ გადაკვეთავს დამიზნების ღერძს და მერე იწყებს სულ უფრო ძირს და ძირს წასვლას.

შენს თოფს მაგრა მეეჭვება 300 ჰქონდეს სიჩქარე, არადა ტყვიის ტრაექტორია დამოკიდებულია მის მასაზე სიჩქარეზე, ლულაში არსებულ ხრახნებზე და მათ ტვისტზე, ჰაერის სიმკვრივეზე...

რაც არ უნდა იყოს ამდენ თავდაპირველ გათვლებს ჯობია გააკეთო მარტივი მოქმედება:

1) მოიფიქრე და განსაზღვრე შენი სასროლი მანძილების მინიმალური და მაქსიმალური დისტანცია (არ იგულისხმება სუპერ ახლო მანძილი და სუპერ შორი მანძილი როგორც შენ წეღან წერდი 100 მეტრის პონტს), ანუ მიახლოებით აიღე ასეთი დისტანცია 20 დან 40 მეტრამდე. შესაბამისად შენ გჭირდება შუალედური წერტილი ანუ მიახლოებით 30 მეტრი.

2) ჯდები და მაგ 30 მეტრზე ასწორებ შენს ოპტიკას.

3) როდესაც მაგ 30 მეტრზე დაიწყებ მოხვედრას და ასე ვთქვათ მიზანს ნოლში გაასორებ, მიახლოებით გექნება ასეთი გამოთვლები:
- 30 მეტრამდე მანძილზე უნდა ესროლო ჯვრიდან ზედა ადგილზე, იმიტომ რომ ამ დროს ტყვია აღმავალ დისტანციაზეა და გასწორებული 30 მეტრზე თუ ჯვარში მიდის, მანამდე იასნია ზემოთაა დამიზნების წერტილიდან ტყვია
- თუ 30 მეტრზე შორსაა სამიზნე მაშინ უკვე უმიზნებ ჯვრის გადაკვეთიდან ქვევით, იმიტომ რომ გასწორებული 30 მეტრიანი დისტანციის შემდეგ ტყვია მუდმივად ძირს იქნება და რაც უფრო შორი მანძილი იქნება მით უფრო მეტად ძირს მოხვდება
- გექნება ასევე საპოვნი პირველი ნოლი, ანუ 30 მეტრზე ნოლში გაქვს ოპტიკა გასწორებული და ჯვარში ხვდება ტყვია, მაგრამ როგორც გახსოვს ლულა ყოველთვის ზემოთაა მიმართული რომ ტყვიის ვარდნის ტრაექტორიის კომპენსირება მოხდეს, ამიტომაც, თავდაპირველად დასამიზნებელი ხაზის მიმართ ტყვის ზემოთ მიფრინავს (ნუ რეალში ვარდება, მაგრამ ლულის კუთხის გამო ზემოთ მიფრინავს), შედეგად ლულა ყოველთვის ქვემოთაა სამიზნე კი ზემოთ, ამიტომაც, ქვემოდან ამომხტარი ტყვია რაღაც მანძილზე გადაკვეთავს დამიზნების ხაზს და დაიწყებს ზემოთ ფრენას აი ეგ გადაკვეთის ხაზი იქნება პირველი ნოლი, ნუ არაზუსტი გათვლებით მოყვანილ მაგალითის შემთხვევაში პირველი ნოლი იქნება სადღაც 5-დან 10 მეტრამდე.

ამ პარამეტრების მიხედვით უკვე იასნია 10 მეტრამდე ობიექტებს უმიზნებ ჯვარს და ესვრი, 10-დან 30 მეტრამდე ჯვარიდან ზემოთ უმიზნებ (რამდენად ზემოთ და რა დისტანციაზე რა პაპრავკებით ეგ უკვე ექსპერიმენტალური გზებით უნდა დაადგინო), 30 მეტრის იქეთ კი უკვე ჯვარს ქვემოთ ადგილს უმიზნებ სამიზნეს.

მე არ ვიცი შენს ოპტიკას რა ბადე აქვს მაგ ოპტიკას, რაცხა ოსპრეი ვერ მოვძებნე, მოკლედ ინფორმაციისთვის აირგანში ყველაზე კარგ ბადედ ითვლება Mill DOT-ის ბადე, გამოიყურება აი ასე



ეს წერტილები გადასარევი რამეს ცდომილებების გასათვლელად. მაგალითად 10-დან 30 მეტრამდე იცი რომ ტყვია ზემოთ მიდის, მაგრამ თუ სიტყვაზე სამიზნეს დააყენებ და ესვრი ჯვარში 20 მეტრზე დაინახავ რომ ტყვია რეალში მოხვდება ჯვრიდან 1 მილდოტით ან 2 მილდოტით ზემოთ, ნუ მოკლედ იოლი ათვლის წერტილია, ასევე შეიძლება იყოს ნახევარი მილდოტი, 1.5 და ასე შედეგ...

იგივე ეხება შორ დისტანციას ანუ ვთქვათ 30 მეტრზე შორს, ვთქვათ მიახლოებით მისროლით დაადგენ რომ 40 მეტრზე 1 მილდოტით ქვევით უნდა დაუმიზნო, 50 მეტრზე 2 მილდოტით და ასე შემდეგ... ნუ ეს მოყვანილი ციფრები იასნია ჰაერიდანაა და არაფერი საერთო შენს რეალობასთან არ ექნება ეგ ყევლაფერი შენ პირადად ექსპერიმენტალურად უნდა დადგინო.

ასევე გაითვალისწინე, ერთი ტყვიის მიმართ ჩამოყალიბებული პირობები, მეორე ტყვიის გამოყენების შემთხვევაში სულ სხვა მონაცემებს მოგცემს და პირველი ტყვიით მიღებულ და მიჩვეულ ადგილებში შეიძლება სულაც არ მოხვდეს.
nihontoman
ციტატა
(ნუ ნადირობა მაქსიმუმ 50-60 მეტრი, ნუ აყვები ნიხინტოს ლეგენდარულ 70 მეტრს smile.gif)


ja_ja


რა გინდა ჰა? აღარა მაქვს პნევმატიკა და ვეღარაფერსაც ვეღარ ვისვრი ეხლა. არ უნდა მეთქვა საერთოდ, მივქარე. მარა მე ვარ დებილი © biggrin.gif
nihontoman
ეეე, მოკლედ ვეღარ ვასწორებ პოსტს და ახლიდან დავწერ:


თემის ავტორს: ეგ თოფი არ ისვრის 300მ/წ სიჩქარით (კიდევ კარგი), ალბათ სადღაც 200-220 იქნება მაგ ტყვიებით რასაც ისვრი (ისე კარგი არჩევანია ზოგადად, მარა შეიძლება უკეთესიც იყოს მაგ თოფისათვის) და შესაბამისად, 50 მეტრი სანადიროდ ჩათვალე მაქსიმალური დისტანცია. აი როცა ისწავლი მაგ სისტემის თოფიდან სწორედ სროლას და ცოტა უკეთეს ოპტიკასაც დააყენებ, მერე შეიძლება დისტანციის გაზრდა შენ თვითონაც იცი სადამდე biggrin.gif ოღონდ ეს უნდა მოახდინო იდეალურ ამინდში, ნიავიც არ უნდა გიშლიდეს ხელს და დამუღამებული უნდა გქონდეს თოფით სროლა. ცეცხლსასროლის ან ნებისმიერი სხვა პნევმატური სისტემის სროლა და ზ.დ.პ.-ს სროლა განსხვავდება ერთმანეთისაგან. ზ.დ.პ.-ს აქვს ორმაგი უკუცემა, ჯერ უკან და მერე წინ, ამიტომ საჭიროა სხვანაირი ტექნიკა თოფის დაჭერისათვის. არის ამ ფორუმზე ერთი თემა - ზ.დ.პ.-დან ზუსტი სროლა თუ რაღაც მაგგვარი ქვია, ზ.დ.პ. -ების ქვეგანყოფილებაშია და თვალი გადაავლე. იქ პოსტი მაქვს როგორ უნდა ზ.დ.პ.-დან სროლა და მიაქიე ყურადღება. ნამდვილად ღრს დამუღამებად.
ეს არის ფორუმის "მსუბუქი" (lo-fi) ვერსია. თუ გსურთ იხილოთ სრულად, სურათებით, გაფორმებით და მეტი ინფორმაციით, დააწკაპუნეთ აქ.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.