ესეიგი თოფის ხელთავიდან გაშავება მინდა.იცით ვინმემ ამის ტექნოლოგია? ანუ სახლის პირობებში რომ გავაკეთო.
sekurifa
ინტერნეტში ოხრადაა მაგის "რეცეპტები". არაა რთული ტექნოლოგია. ამ ფორუმზე თუ ვინმეს თავად გაუკეთებია არ ვიცი.
მაიმარკეტზე დევს განცხადება:
http://mymarket.ge/product_info.php?type_id=1&set_ad_type=0&product_id=2038772
პულივიზატორი არ წავა? ბუბკაშკურკით რომ გახეხო და შეღებო ან რამე სხვა მეტალზე გააკეთო და მერე შეღებო?
კი მაგნუმში აქვთ ეგ ხსნარი, გუდვილის ფილიალში
აი აქ ნახე: http://www.magnum.ge/production-ka
იარაღის მოვლის საშუალებებში გადადი და მანდვეა, ზემოდან მეორე
P.S. ჯა_ჯ, პოსტების შეერთების დრო ცოტა გაზარდე, თორემ 5 წუთის წინ დავპოსტე და ახალ პოსტად აცხობს უკვე.
მე შევაერთე ახლა და ისე მართალს იძახის ეს კაცი
sekurifa
ეს არის იმ სითხის " ინსტრუქცია". იქნებ რამეში გამოგადგე. გუდვილში მაქვს აღებული, მეც მაინტერესებდა რაღაცეების გაშავება მაგრამ მერე ამ სითხის ყიდვა გადავიფიქრე.
http://www.radikal.ru
sekurifa
ძალიან მარტივი საქმეა ეგ ძმობილო ამისათვის დაგჭირდება კაუსტიკური სოდა,ნატრიუმის გვარჯილა ეგ არის 2 ქიმიკატი რომელიც ამ საქმისატვის საჭიროა,დაგჭირდება გასაშავებელი დეტალისათვის სატავსი სადაც ის მოიხარშება ანუ გაშავდება და ცეცხლის კერა,ინსტრუქციას კი დავწერდი მაგრამ იმხელაა რომ ჯობია googe.ru-ში ჩაწერო ეს ორი ჯადოსნური ფრაზა და ყველაფერი ნათელი გახდება შენთვის.აი ის ჯადოსნური სიტყვებიც. воронение металла.
ხო ეგ ვნახე უბრალოდ ხარშვა არ მინდა.ცილინდრი შიგნიდან არმინდა გავაშავო და ცილინდრი არ დაიხუფება თავისთავად.
მერე რა რომ გაშავდება,რამოდენიმე გასროლაში ისევ გათეთრდება.
http://www.magnum.ge/production-ka ეს არ გამოდგება?
http://www.youtube.com/watch?v=pmAXz8u9pWs
ეს ვიდეო ვნახე მაგ ხსნარზე გუდვილში რომააქვთ და კარგი რამე ჩანს. მაგას ვიყიდი ალბათ.მეტი ცივად გაშავების მეთოდი ვერ ვნახე ვერსად.მადლობა ყველას ვინც გამომეხმაურა ამასთან დაკავშირებით
sekurifa
მე მაქვს ეგ კლევერი, ვიყიდე მინსკში 15 დოლ., და უნდა ვთქვა რომ რეკლამაში უკეთესია ვიდრე პრაქტიკაში. სარემონტოდ გამოდგება, ხოლო იარაღის მთლიანად გასაშავებლად მე პირადად თავს შევიკავებდი. ერთხელ მე კალიუმის გვარჯილით /მარტო მით/ გავაშავე ,ათი წუთი ვადუღე, როგორც მახსოვს 150 გრადუსის ფარგლებში დუღს, ფერი გამოვიდა მუქი ლურჯი, მართალია დეტალს რომ ამოიღებ , გვარჯილა მასზე უცებ კრისტალდება, ამიტომ მე მანქანის ფენი გამოვიყენე, და მერე ჩვარი. არ გამოვრიცხავ სხვა მეთოდის გამოყენებასაც.
მოგესალმებით. შემთხვევით ვინმეს ხომ არ გაქვთ ეგ გასაშავებელი სითხე კლევერი ზედმეტათ, რომ აღარ გჭირდებოდეთ? და თუ შეგიძლიათ ჩემი დახმარება?
გასაშავებელი სითხის 3 ვარიანტი ვიცი, რომელიც მაგნუმში მდებარეობს, არ ვენდობი გამყიდველთა რჩევას (ადრე ჯანგის მოსაცილებელი მინდოდა, მივედი გამყიდველს ვკითხე, რობლა სოლო მირჩია, თავი მოიკლა გააცლისო, ვიყიდე, წამოვიღე, და ისე გავაკეთე როგორც ამიხსნა, მაგრამ არანაირი შედეგი
თუ არ იცი შე კაი კაცო რას მირჩევ ჰაა?) ხოდა სწორედ ამიტომ, აქ მყოფთა გამოცდილებიდან მინდა გავიგო რომელი სჯობს ყველაზე მეტად, თუ გასინჯული გაქვთ...
ბოლო ხსნართან დაკავშირებით ვიცი ის რომ, შესალებელია დაზიანებული ნაწილის ჩაშავება და არა მთლიანად გამუქება, ამიტომ მაგაზე ინფორმაციაზე მაინცდამაინც თავს ნუ შეიწუხებთ... სხვა დანარჩენზე კი ველი თქვენს რჩევებს...
ხ.მ.ე.ლ.ო
მე არ მისინჯია და თავს ვერ დავდებ მაგრამ Klever-ს კი აქებენ, მართალია ისეთ სიშავეს არ იძლევა როგორც ქარხნულიო, მაგრამ ცალკეული პატარა დეტალის გასაშავებლად ვარგაო. ოღონდ მგონი თავიდან საჭიროა ძველი ვარანენიის მოცილება, მერე დეგრეისერია საჭირო, ანუ ზეთის და ცხიმის მომცილებელი (მაგის მერე გაშავების ბოლომდე შიშველი ხელით დეტალთან შეხება არ შეიძლება, კანს თავისი ცხიმი აქვს, რომელიც დეტალზე დარჩება და იმ ადგილზე ნათელი კვალი დარჩება) და მერე შეგიძლაი დაიტანო ეგ Klever-ი.
თუ მთლიანად დეტალებს დაფარავ მხოლოდ მაგ კლევერით, მაშინ აჭრელებული არ იქნება თოფიო. ნუ მოკელდ პრაქტიკაზე იქნება ყველაფერი შესამოწმებელი.
რაც შეეხება პირველს და მესამეს მაგათ შესახებ არაფერი მსმენია.
ხ.მ.ე.ლ.ო მაგ კლევერის ყიდვა უნდოდა ერთ ნაცნობს და ვაგზალზე მაგნუმში არ ქონდათ.სამაგიეროდ რაღაც ჩამოსასხამი ამოუცნობი სითხე შეთავაზეს გასაშავებელი და ის იყიდა სხვა გზა არ ქონდა.აი რას იზამს ეგ სითხე არ ვიცი.ჯერ არ გამოგვიცდია რკინაზე და იმ მაღაზიის გამყიდველს პლოცკოთი თუ ამოაცლი ენას თორე ნორმალურად არაფერს გეტყვის.
ისე მაგდენ ჩალიჩს ერთ რჩევას მოგცემთ და ვისაც აწყობს გაითვალისწინოს : ) დიანაში, პეკინზე მიდით, მანდ მიიტანთ თქვენ თოფს, ჩემმა მეზობელმა მანდ გააკეთებინა თავისი გეკო, შელახუილი იყო, მანდ აყავთ ერთი ჯიგარი რომელიც მაგაზე მუშაობს, დაუტოვებ თოფს, და ორ დღეში მოგიტანს გამოხარშულს გაშავებულს, ამისი თოფი გარდა იმისა რომ გამოხარშვით გააშავა, კონდახის რესტავრაციაც გაუკეთა და რომ შეხედავ იფიქრებ რომ ახლა გამოიტანა ქარხნიდანო, და ეს ყველაფერი სულ რაღაც 60 ლარი დაუჯდა, დანარჩენი თქვენ გადაწყვიტეთ გიღირთ თუ არა ამ ფასის გადახდა თქვენი ფიშტოებისტვის : )
sekurifa
ამ თემის სათაური ნერვებს მიშლის
ბოდიში მაგრამ "მეტალი" შევცვალე ქართული სიტყვით "ლითონი"
ერთი კითზვა მაქვს, ზოგი აქებს ამ კლევერს და ზოგიც ლანძღავს და არ ვიცი და ვერც გავიგე ბოლო ბოლო კარგია თუ არა რკინაზე და ალუმინის გაშავება უცდია ვინმეს და შეუძლია? თუ არა?
რა მაინტერესებს, სულ რომ არ გავშკულკო და არ გავათეთრო იარაღი და მერე რო არ გავაშავო, ეგ კლევერი ეგრევე ზემოდან რო გადავუსვა არ გააშავებს? არ მინდა ის ქროსმანის ზნაკი რო აქ და მეორე მხარეს კიდე გაფრთხილება რო აწერია, ის წაეშალოს...
ხ.მ.ე.ლ.ო
ნუ ერთ მეთოდს გასწავლიდი, მაგრამ ეგ გულისხმობს მაგ სითხის ყიდვას, ან თუ ვინმეს აქვს გამოართვი და....
მოკელდ მეთოდი შემდეგია, აიღე თოფი, მოხსენი კონდახი. ძირა ადგილი რაც კონდახში ზის და დიდად არ ჩანს, პატარაზე გაშკურკე, გადაჩხაპნე და მერე მაგ კლევერით გააშავე, დაინახავ რა ფერზე დაჯდება რკინა. თუ მოგეწონება შეგიძლია მთლიანად დაეჩალიჩო თუ არ მოგეწონება, და ნუ გაშავებული ქე იქნება ეგ ადგილი, კონდახი ჩამოაცვი და ვერც ვერავინ ვერასდროს ვერ გაიგებს რომ ექსპერიმენტს ატარებდი
დღეს ვცადე აი ეს ლითიონის გასაშავებელი ხსნარი.ხმელოს ქონდა ადრე ნაყიდი 15 ლარად დინამოსთან. ცოტა მორჩა და ვთხოვე ჩემთვის. ჯერჯერობით შედეგით კმაყოფილი ვარ. ფერიც ძან მაგრად დასვა. ახლა ხვალამდე კარგად გაშრება და მერე ვნახავ პრაქტიკაში როგორ გამოიჩენს თავს. სურათზე გაშავებულია ლულა და კარობკა.უკანა ცილინდრი არა ხელი რაზეც მიჭერია
http://pix.ge/
http://pix.ge/
აუ მაჩუქე რა ეგ იჟ-61
ხუმრობა იქით იყოს და მშვენიერი ნამუშევარია, და კარგი იქნება თუ არ გადაუვა ფერი დროთა განმავლობაში
მატოვია მგონი ცოტა, თუ განათების ბრალია. პალირებულზე გაუშვი თუ ეგრევე შკურკაზე ?
koknar
ხ.მ.ე.ლ.ო
და რკინა რა ალუმინზე ნაკლებად რეაქტიული ლითონია?
ხ.მ.ე.ლ.ო
ლითონის სისუსტე პირველად გავიგე , რეაქტიულობა მისი "გადაღუნვით" ა განისაზღვება
ურანი ძალიან მძიმე და მყარი ლითონია , გაღარირებული ურანისაგან ამზადებენ ტანკსაწინააღმდეგო ჯაბშანგამტანი მართვადი რაკეტების გულარებს , ამგრამ ეს იმას არ ნიშნავს რომ ნაკლებ რეაქტიულია
sekurifa
ღმ,ერთმა ქნას, ალუმინის შტუკაც ეგეთივე გამჭირვალეა....
სადღაც აღწერაც მქონდა მაგ შტუკის დაგდებული , კაი დაიკიდე, იმედია ეგ უკეთესად მუშოაბს რკინაზე...
ის ლურჯი სითხე ვინმეს უხმარია, მაგნუმში რო დევს 25 ლარი რო აწერია ? საღებავი აშკარად არაა, გამჭვირვალეა.
koknar
ტიტანი რა შუაშია შეკაცო , ეგრე ვოლფრამი უფრო მყარია
koknar
geojorjika
გეყოთ ახლა ორივეს მენდელეევის ტაბულის ჩამოთვლა ბლინ !
კლევერი ან რამე გასაშავებელი ნივთიერება ხომ არ გაქვთ ვინმეს ერთი 10 გრამი, რვიანის გაშავება მინდა და... თუ ვინმეს ისე გიდევთ ინებ გაიღოთ მოწყალება. მარტო რვანის გამო მთელ ქილას ნუ მაყიდინებთ
gela
მაცალე ცოტახანს და თუ მოაღწია ტიფლისამდე ცემი თავი გენაცვალოს
gregory
მე მაქვს ცოტა დარჩენილი ეგ სითხე მარა მოსინჯვა უნდა როგორ მიიღებს რვიანის რკინა. ან გაშავდება ან მუქი ლურჯი დარჩება. ისე ზეთით რომ გააშავო კარგი იქნება. გააცხელე გაზზე კარგად და ჩადე ზეთიან ქილაში ოღონდ შხეფები არ შეგესხას. ქარხნულივით გასავდება. ცადე ჯერ და მარტო რვიანის ქვედა მაწილი ქენი ეგრე სადაც სასხლეტს ამაგრებ.
tengo
გამარჯობათ ფორუმელებო! მივიწყებული თემაა მაგრამ მაინც დავწერ, ეგებ ვინმეს გამოადგეს. ჩემი პირადი გამოცდილებიდან. ოღონდ მეტალი იღებს მუქ ყავისფერ ფერს, სამაგიეროდ უღლიერესად იცავს რკინას. ამისთვის საჭიროა თანაბარი მოცულობის აზოტმჟავა და მარილმჟავა. ორივეს ერთმანეთში აურევთ და შიგ ჩაყრით რკინის წვრილ ბურბუშელას(შეიძლება ნაქლიბიც) ასევე რკინის ოქსიდს(მგონი ქართულად ესე ჰქვია) სამჭედლოებში ოხრადაა, აი რკინას რომ ახურებენ და მერე ამუშავებენ უროთი, მაგ დროს სცილდება რკინას ზედა ფენა(окалина). ეს ორივე , თანაბარი რაოდენობით უნდა ჩაყაროთ ნელ-ნელა მზა რეაქტივში სანამ მას ექნება მათი გახსნის ძალა, ეს ყველაფერი უნდა გაკეთდეს გარეთ, და აუცილებლად ფაიფურის ან ქიმიურ ჭურჭელში. მოერიდეთ იოდისფერ კვამლს რომელიც რეაქციის შედრგად გამოიყოფა(მავნეა). შემდეგ, რისი დაფარვაც გვინდა, ვამზადებთ.....ხედაპირს ვასუფთავებთ და ვუსობთმზა ხსნარს რამდენიმე ფენად. ყოველი ფენის მერე ვაშრობთ, სჭირდება რამოდენიმე დღე. ეს რეცეპტი ძალიან ძველია არც მახსოვს რომელ ლიტერატურაში წავიკითხე. მე ბევრჯერ გამომადგა. რაც შეეხება რეაქტივებს რომლებსაც მაღაზიები გვთავაზობენ, არის კოსმეტიკური დანიშნულების. თავის მოვალეობას ასრულებენ, ბევრს ნუ მოსთხოვთ. ეგ საშუალებები მე არ მომწონს, რადგან ტოვებს არა სასიამოვნო სუნს და აძლევს მატოვი ფერს. მოხარული ვიქნები თუ ვინმეს გამოადგება.
da-vinci
დიდი მადლობა ინფოსთვსი, მარა თხოვნა მექნება შემდეგში ერთ აბზაცად ნუ დაწერ ამ ყველაფერს თორემ საკმაოდ ძნელი და დამღლელი (უფროსწორად დამძაბველია) წასაკითხად
ახლა რაც შეეხება შენი თემიდან რჩევებს... პირველ რიგში ნუ მაღაზიებში რაც იყიდება იასნია რომ კოსმეტიკაა, მარა შენს მეთოდში ერთი რამ მაინტერესებს - თანაბარი მოცულობის აზოტმჟავა და მარილმჟავა და ისა პროცენტულობა რა უნდა ჰქონდეს? რავი ქიმიის კურსიდან მახსოვს რომ კონცენტრაციას საკმაოდ დიდი მნიშვნელობა აქვს და ამ შემთხვევაში რაფრაა???
1-1ზე პროპორცია და ყველაფერი მშვენივრად გამოვა, მაგ.100გ ერთი და 100გ მეორე.
1-1ზე პროპორცია და ყველაფერი მშვენივრად გამოვა, მაგ.100გ ერთი და 100გ მეორე.
რაც შეეხება შენიშვნას, აუცილებლად გავითვალისწინებ.
da-vinci
და მჟავების კონცენტრაცია?
da-vinci
კაცოუ 1:1 და სიტყვიერათ ერთი ერთზე გასაგებია, მაგრამ ვთქვათ მარილმჟავა რა კონცენტრაციის უნდა იყოს? 10%-იანი 20-იანი 50-იანი 100%-ინაი (მაგას აქ მემგონი ვერ ვიშოვით) და ასევე მეორე მჟავაც?
მაგის გარეშე თუ მაქვს ნაშოვნი ვთქვათ 15%-იანი მარილმჟავა და 60%-იანი აზოტმჟავა რაფერ უნდა შევურიო 100-100 გრამი (ვაბშეტა სითხეა და მილილიტრი უფრო იქნება, მარა ნუ აქ უკვე ვატრაკებ ), როდესაც რადიკალურა სხვადახხვა კონცენტრაციის სითხეებია და სხვადასხვა შედეგს მომწემს. აქ მხოლოდ მოცულობა არაფერს არ ნიშნაცვს, თან ორი მჟავის პირდაპირ შერევა კაი გემრიელი ბუინი რეაქცია იქნება, ზოგიერთი პირადპირ ერთს მეორეში ჩააპირქვავებს და უკნიდან კაი გეიზერს მიიღებს სიფათში
გარდა მაგისა დიდი ქიმიკოსი არ ვარ მარა მაგალიტად გოგრდმჟავაში წყლის შერევას ტავისი პრინციპები აქვს რომ სიფათში არ შემოგესხას, მაგალითად ვიცი რომ ერთერთი თბილი უნდა იყოს (არ მახსოვს წყალი თუ მჟავა) და აუცილებლად ერთერთი უნდა დაუმატო მეორეს და არა პირიქით. ანუ მე ზუსტად არ ვიცი, მაგრამ სიტყავზე შეიძLება მხოლოდ თბილ მჟავაშI ნელნელა წყალი გაურიო, ან პირიქით, თბილ წყალში მჟავა დაუმატო (მგონი ეს უფრო მართებული უნდა იყოს, მაგრამ ნაღდად არ ვისი)...
მოკელდ იდეა კი კაია, მარა თუ უფრო სრულფასოვნად მოგვაწვდიდი თან ისე რომ გათვალისწინებული იყოს შესაბამისი შესაძლო გართულებები კაი იქნებოდა, თირემ ქიმიაშI ადრე 5-იანი კი მქონდა, მაგრამ ახლა ნორმალურად არაფერი მახსოვს და თან კი მინდა ვარანენიე, მაგრამ შარში გახვევაც არ მინდა
ხოოოო, უბრალოდ ვერ მიგიხვდი.
ორივე მჟფვა კონცეტრირებული უნდა იყოს .თავიდან უნდა დამეწერა .
da-vinci
და რა კონცენტრაციის? თქვი შეკაცო დავიღალეთ
აქ საშიში არაფერია, მხოლოდ სახლშიარავინ გააკეთოს, მხოლოდ გარეთ.
რეაქციის დროს გამოიყოფა იოდის ფერი გაზი და გამოიყოფა სითბო.
მთავარია: 1-ჭურჭელი იყოს ტემპერატურა გამძლე(არა ლითონის)
2 - რეაქცია ჩატარდეს გარეთ ან კარგად ვინტილირებულ ოთახში
3-რკინის ოქსიდი და რკინის ბურბუშელა შეიყვანო მცირე პორციებით
სულ ეგაა, თუ ამას დაიცავ შარსაც ადგილი არ ექნება.
da-vinci
მდააა რაცხა ძველი დრო გამახსენდა, აი კომკავშირის წევს რომ რაცხას შეეკითხებოდი და ყველაფერზე რომ გიპასუხებდა იმის გარდა რაც საჭირო იყო
რა დაგიშავეთ მართლა მაინტერესებს და შეზავებით 1:1-ზე შერევის და ლითონის სტრუშკის გარდა კაკ მინიმუმ საჭიროა კონცენტრაციის ცოდნა, მაგალითად ის მაინც თქვი სად ყიდულობ და რა აწერია ბოთლს დანარჩენს იგივეს გავიმეორებთ შეკაცო.
კონცენტრაცია რა არის თუ გაინტეტრესებს http://ka.wikipedia.org/wiki/%E1%83%A5%E1%83%9A%E1%83%9D%E1%83%A0%E1%83%AC%E1%83%A7%E1%83%90%E1%83%9A%E1%83%91%E1%83%90%E1%83%93%E1%83%9B%E1%83%9F%E1%83%90%E1%83%95%E1%83%90
გამოდის რომ მარილმჟავას მაქსიმალური კონცენტრაცია არის 38% ამასობაში ვკითხულობთ http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B7%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%B0%D1%8F_%D0%BA%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%B0(სამწუხაროდ ქართული წყარო ვერ ვნახე), გამოდის რომ აზოტმჟავას აქვს მაქსიმუმ 68,4% კონცენტრაცია, ახლა საინტერესოა რომელი კონცენტრაციის (ანუ რამდენ პროცენტიანი წყალნარევი) ერთეულის მჟავები უნდა ავიღო რომ ნახსენები 1:1-ზე შერევა მართებული იყოს> იმიტომ რომ მარტივი მათემატიკით 68%-იანი კაკ მინიმუმ შემცველობით 2-ჯერ აღემატება 38%, ანუ ასეთი სტანდარტული კონცენტრაციების მჟავები რომ ავიღო გამოვა რომ შემცველობით ერთი და იგივე მოცულობაში აზოტმჟავა იქნება 2-ჯერ უფრო მეტი მოლეკულის შემცველი ვიდრე მარილმჟავა.
შეიძლება კაკრაზ ეგრეც არის საჭირო, ანუ წესით 100-100 გრამი ორივე რომ აიღო, სინამდვილეში 100 გრამი აზოტმჟავა შეიცავს 200 გრამი მარილმჟავას ექვივალენტს. შეიძლება ასეც არის საჭირო, რომ ქიმიური რეაქციის დროს, სხვა კრისტალური მესერი შექიმნას, მაგრამ არაა გამორიცხული რომ პირიქით, საჭიროა პირობითად ორივე იყოს 38-38%-იანი რომ მართლა 1:1-ზე შეესაბამებოდეს ერთმანეთს გაანეიტრალონ გამოყოფილი ნივთიერებები და რეაქციაში შევიდნენ რკინასთან...
უფრო სწორედ შეიძლება მარილმჟავა რკინასთან შედის რეაქციაში, გამოიყოფა რაცხა ახალი ნივთიერება, რომელსაც თავის მხრივ გადაამუშავებს აზოტმჟავა, შედეგად თუ 100 გრამი 38%-იანი მარილმჟავა წარმოქმნის იმდენ ნივთიერებას რკინასთან შეხებისას რომ მისი გადამუშავებისთვის საჭიროა 68%-იანი აზოტმჟავა, მაშინ ყველაფერი კარგია, მაგრამ თუ ისე მოხდება რომ:
38%-იანი მარილმჟავა რკინასთან რეაქციისას გამოყოფს ვთქვათ 10 ერთეულ რაღაც ნივთიერებას და მისი გადამუშავებისთვის ასევე საჭიროა 38%-იანი აზოტმჟავა რომელიც ასევე გამოყოფს 10 ერთეულ სხვა ნივთიერებას და ერთმანეთთან შეხებისას რაღაც ახალი მიიღება რომელიც ვარანენიეს აკეთებს... თუ შემთხვევით ჩვენ გამოვიყენებთ 68%-იან აზოტმჟავას, მაშინ გამოვა რომ გამოიყოფა არა 10 ერთეული ნივთიერება, რომელიც რაღაც შტუკის მისაღებადაა საჭირო, არამედ გამოიყოფა ეგ 10 ერთეული ნივთიერება და პლისუ რჩება კიდევ 30%-იანი აზოტმჟავა რომელიც გემრიელად დაახრამუნებს მასში მოხვედრილ თოფის ლულას, იმიტომ რომ გამოყოფილი 10 ერთეული რკინის ოქსიდთან და 38%-იან მარილმჟავასთან ერთად რაცხა რეაქციას გამოიწვევს და ვარანენიეს გააკეთებს, მაგრამ დაუხარჯავი აზოტმჟავა გააგრძელებს რკინის მირთმევას და შედეგად მივიღებ არა შავ ლულას არამედ დაკბეჩის გაუგებარ ტრუბას...
ამიტომაა რომ მაინტერესებს კონცენტრაცია და არა იმიტომ რომ მაგარი ვარ ქიმიაში... გაგებაში არ ვარ მეთქი ქიმიაში და იმიტომ მაინტერესებს რომ რაცხა არ მივქარო მეთქი. გაკეთება მინდა და არა გაფუჭება. თორე ახლა ჩვენ ისე გამოგვდის რა აი ელიავაზე რომ იციან - რკინაა რა წავა... კი მაგრამ - მარკა, წრთობა, დატვირთვა, ეგენი საერთოდ არ უნდა გავითვალისწინოთ? მაგიტომაა მერე ელიავაზე ყიდულობ სვერლოს და იმის მაგივრად რომ ხე გახვრიტოს პროპოჟნიკს ემსგავსება ხოლმე.
არ ვარ დიდი მცოდნე ქიმიის, საშუალო სკოლის მერე წიგნი ხელში არ ამიღია, მაგრამ მაგდენი მაინც მახსოვს რომ აი პირდაპირ რაც მოგხვდება ხელში ის რეაქტივები არ უნდა აურიო ერთმანეთში...
შეკაცო თუ არ იცი გრეხი კი არაა, თქვი არ ვიცი ეგრე ზუსტად მე რომ მჭირდება ვყიდულობ აქა და აქ, ან სიტყვაზე აკუმულატორიდან ვიღებ მარილმჟავას, აზოტმჟავა კი მეგობარს მოაქვს საიდანღაც, ვურევ და ხოშიანი გამოდის.
გასაგები იქნება, რომ შენს შემთხვევაში ამართლებს, მაგრამ მე შეიძლება ის ძმაკაცი არ მყავს რომელსაც შენთვის აზოტმჟავა მოაქვს, შედეგად სხვაგან რაცხას დავითრევ და გაკეთების მაგივრად გავაფუჭებ რაცხას, მერე რა ვქნათ, ჩემს უტვინო თავს დავაბრალო თუ.... აი ეგ "თუ" რომ არ მინდა მოხდეს და უაზრო გადაბრალებები წავიდეს მაგიტომ გვინდა კონცენტრაციები და არა უბრალოდ მოცულობები.
მარტივი მაგალითი, ერთი და იგივე მოცულობის ბამბა და ოქრო რადიკალურად განსხვავებული წინის არის, მანდაც უტრირება რომ გავაკეთოთ კონცენტრაციაა მთავარი, ანუ ბამბის მოლეკულები ერთმანეთისგან დიდ დაშორებაში არიან და ერთი ჭიქის მოცულობაში სიტყვაზე 10 ცალი ეტევა, როდესაც ოქროს მოლეკულები ერთმანეთთან უფრო მჭიდროდ არიან და იგივე ერთ ჭიქაში 10 000 ცალი ეტევა. (ნუ ბაზარიო არაა, ვატრაკებ მანდ ატომური მასა განსაზღვრავს წონას, თუმცა სიმკვრივეს არანაკლები მნიშვნელობა აქვს.) თორემ ეგრე წყალბადი ყველაზე მსუბუქია ბუნებაში, მაგრამ ბევრი როდესაც იკრიბება ისეთ მასას იძენს რომ მზე წარმოიქმნება
P.S იმედია სწორედ გამიგებ, საწყენად არაფერი არ დამიწერია
კონცეტრირებული საერთოდ ნიშნავს უმაღლესს,
თუ გინდა სხვანაერადЮ 100%
da-vinci
ja_ja
მაქსიმალური რაც არსებობსო, ამშემთხვევაში ვიგულისხმოთ! რომ 38 და 68 = 100-ის
bazuka მადლობა, რომ მგამიგე რისი თქმაც მინდა.
მე ქიმიკოსი არა ვარ, უბრალოდ რეაქტივის მითითებაში ეწერა კონცეტრირებული, მივედი ქარხანაში ვითხოვე იგიგივე კონცეტრირებული.
ბურბუშელა და ოქსიდი იყრება რეაქტივში მანამდე, სანამ რეაქტივს აქვს ძალა შეჭამოს, დაშალოს, შთანთქოს ოქსიდი და ბურბუშელა, ასე რომ ხსნარი უკვე მაძღარია და არაფერს დააშავებს.
მესმის შენი სკურპულიოზური მიდგომა.
ნუთუ ეგრე ნუდნად ვწერ?
მგონი დავკომპლექსდი
ჯაჯა იმფრა დაგაკომპლექსებს, რომ მეტი აღარ მოგინდება
bazuka
ja_ja
იტოგში, ბოლომდე შეგყავს რკინაც და ოკალინაც (მარა ჟანგი არაა ოკალინა) მჟავა აღარ დარჩება ხსნარში, მარილმჟავა რკინას რო შეესევა გამოვა რკინის ქლორიდი და გოგირდმჟავასგან სულფიდი მარა კიდე დარჩენილი გოგირდმჟავა ქლორიდთანაც შევა რექციაში და გოგირდწყალბადი გამოვა (უმყრალესი გაზია) და კიდე რკინის რაცხა მარილი.
კონცენტრაციას გადამწყვეტი მნიშვნელობა აქ, შეიძლება საერთოდ სხვა შედეგი მიიღო.
კაროჩე მზა პროდუქციას მივაწვეთ ჯობია ჩემი აზრით ან ჯერ საცდელი რკინა გინდა მერე უნდა დაელოდო 1 კვირა რა შედეგი გამოაჩნდება, დარწმუნდები რო გამოგივიდა დამერე გადაისხავ უკვე
აგერ ვიპოვე გუგული დეიდა დამეხმარა
http://forum.xumuk.ru/index.php?showtopic=161710
აი ძალიან რომ არმიყვარდა ქიმია სად გამოყო თავიი
"техническая соляная кислота и азотная кислота"-აო
ეტყობა ეს " техническая " რამე კონკრეტულ კონცენტრაციას ნიშნავს და მაგ დასახელებით იყიდება.
bazuka
მე 5 მყავდა და მერე 4 ქიმია ვისწავლე სასოფლოში, და ყველგან ერთნაირად მასწავლეს რო აზოტმჟავა არი H2N03 ამ ლინკზე ეგეთი არაფერი არ წერია ან მე ვერ დავინახე, მაშინ ავტორთან და მეციტატესთან უკაცრავად
ხალხო მიშველთ რამე, თორე გადავისხავ ბენზინს და დავიწვავ თავს და მერე აღარ ექნება აზრი ჩემს გამო ძაძებით თავის შემოსვას,
აჰაა ვაცხადებ კატეგორიულად და პლაკატებს გავჭიმავ მერიასთან მოთხოვნით, სხვა გზა მე აღარ დამრჩენია,
მოკლედ რაშია საქმე, გამუქება, შეღებვა მინდა ამ დეტალის, ჩემი გიტარისაა, IBANEZ EDGE III, ხოოოდა იქნება და მითხრათ რამე, მაგალითად მანქანის შავი კრასკა არ ივარგებს ვითამ? რამე კერამიკული თვისებებით, აი ადვილად რო არ აძვრეს იმფერი რანცხა, ან რამე ვარენენიეს პონტში?
http://pix.ge/
მანდ მოძრავი ნაწილებია ბევრი, და ეჭვი მაქ აკურატული მორგებით, მანქანის საღებავით რო შეღებო გაიჭედება ყველაფერი
koknar
კი
ეგ რა ლითონია, და რამე უსვია თუ სუფთაა
koknar
ალუმინის გაშავება აგრე ადვილი არაა, თუ ძველი რაცაა იმას ააძრობ, მაშინ შეიძლება შეღებო თავიდან. ფხვნილით და ფეჩით. თუ დატოვებ მაშინ რავი, ჩვეულებრივი ემალით შეღებე, დაიჭერს არ აძვრება ძველ საღებავზე.
ელიავაზე რო იყიდება, რამოდენიმე ნაირია, აეროზოლები. ფუნჯით მაგას ვერ შეღებავ. დაშალე ბოლომდე და 3 ფენა მიასხი. თხლად უნდა მიასხა რომ თანაბარი გამოვიდეს
koknar
უზრუნველყოფა Invision Power Board
© Invision Power Services